هوم ، شام چطور؟ – آنیتا دوول


چند بار سوال زیر را از خود پرسیده اید یا از شما پرسیده شده است؟

“شام چی داریم؟”

من آن را بارها و بارها ، شاید حتی هر روز می گویم. این می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا شما واقعاً نمی دانید چه چیزی بخورید.

ما در تمام طول روز تصمیم می گیریم ، و وقتی نوبت به ناهار می رسد ، این تصمیم دیگری است که باید بگیریم. به نظر می رسد ما همیشه سعی می کنیم بفهمیم چه چیزی بخوریم.

آیا می توانید با آن ارتباط برقرار کنید؟

یک روز عصر به یخچال نگاه می کردم و سعی می کردم بفهمم چه چیزی بپزم. من مواد غذایی تهیه کردم ، بنابراین غذای سالم زیادی وجود داشت. برخی از من واقعاً نمی دانستم چه می خواهم و برخی دیگر نمی خواهم کار خود را در این زمینه انجام دهم.

وقتی به یخچال نگاه کردم ، بیشتر استرس داشتم ، “من فقط نمی خواستم چیزی بپزم.”

نکته بعدی که می دانید ، من پیتزا سفارش دادم حتی اگر می دانستم که اهدافم را عقب می اندازد.

نکته این است که شما می توانید در آن چرخه گیر کنید ، زیرا برداشتن تلفن و تحویل چیزی بسیار آسان است.

سپس خودتان این کار را بیشتر و بیشتر انجام می دهید زیرا زندگی شما را کمی ساده تر می کند.

با این حال ، اگر این راه را ادامه دهید.

  • در نهایت کالری بسیار بیشتری از آنچه می خواهید مصرف می کنید ،
  • احتمالاً مقدار زیادی سدیم (و سایر مواد ناخواسته) در غذای شما وجود دارد ،
  • هیچ جا مغذی تر از این نیست که خودتان درست کنید ،
  • و ممکن است فقط بر استرس شما بیفزاید.

پس چگونه می توانم از شر آن خلاص شوم؟

من تجزیه و تحلیل کردم که چرا “آماده سازی غذا” من کار نمی کند ، چرا اینقدر سفارش دادم ، به نتیجه زیر رسیدم

اگرچه من قصد خوبی داشتم که برای آماده شدن برای آخر هفته وقت بگذارم ، اما واقعیت این است که این کار را نکردم.

و سپس من.

آخر هفته “تمرین دسته ای” را یک شبه برای چند هفته بگذرانید.

دوشنبه و پنجشنبه ها من حدود یک ساعت وقت صرف تهیه غذاهایی مانند کینوا ، برنج ، پروتئین (همبرگر مرغ / بوقلمون و غیره) و سبزیجات کردم

و با انجام این کار ، من می توانم به راحتی ظرف چند روز آینده (برای ناهار یا شام) غذاها را مخلوط کرده و با آنها مطابقت دهم.

آشپزیاین کاری بود که من به راحتی می توانستم انجام دهم … و با پخش موسیقی عالی در پس زمینه بسیار بهتر عمل کرد. در واقع ، من مشتاقانه منتظر آن بودم.

از همه مهمتر ، تفاوت بین احساساتی را که هنگام خوردن غذاهای خانگی چندین بار در هفته احساس می کردم ، مشاهده کردم.

انرژی بیشتری داشتم ؛ معده ام خیلی بهتر شد ؛ من آنقدر نفخ نکرده بودم. بهتر خوابیدم ؛ : حتی درد کمتری داشتم. وای!

پس از آن ، ادامه پختن دسته من و دور ماندن از غذا بسیار آسان تر بود. (من هنوز یکی دارم ، اما نه به دفعات قبلی)

این امر من را در مسیر اهداف سلامتی ام حفظ کرد و در این مدت مقداری پول پس انداز کردم. باید دوستش داشت!

آمادگی زودهنگام چندان دشوار نیست و وقتی عادت کنید ، واقعا در وقت ، انرژی و پول خود صرفه جویی می کنید.

علاوه بر این ، استرس و اضطراب کمتری خواهید داشت.

و این “برای شام چی؟” اکنون به راحتی پاسخ داده می شود

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، امیدوارم تلاش کنید. این یک عادت است که زندگی شما را بسیار آسان می کند.

برای راهنمایی های منظم ، منابع ، چالش ها و غیره ، در گروه Aging Vitality من یا در صفحه مربی من آنیتا داول به من ملحق شوید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

دارای مربی کامل گواهینامه مواد غذایی
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری زیست پذیری گروه FB
مربی آنیتا داول صفحه FB

PS: از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید با گروه FaceBook Vitality تماس بگیریدبه این مکان برای تبادل اطلاعات با کیفیت و استراتژی ها است. اولین نفری باشید که به خدمات رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. این مکان برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی است.


دیدگاهتان را بنویسید