ویژگی های رژیم غذایی کاهش وزن سالم


رژیم غذایی – رژیم کاهش وزن و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهایی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود در نظر می گیرند.
اگر فکر می کنید چاقی با رژیم غذایی سالم سلامت شما را به خطر می اندازد ، پس: متخصص تغذیه باید برای حفظ یا بهبود سلامت جسمانی بدن طراحی شود. بدین وسیله: کاهش وزن موضعی دریافت کنید!

آنها همه مواد مغذی را دارند

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای فعالیت های روزانه بدن خواهد بود.

داشتن رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری برای شما فراهم می کند.

رژیم غذایی:

با عادات غذایی خود سازگار باشید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی شما متناسب با عادات غذایی و سلیقه شماست تا بتوانید به آن پایبند باشید و به آن پایبند باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل است که کاهش وزن به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تصمیم بگیرید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به انتخاب مطلوب برسید. انتخابی که متناسب با سبک زندگی شما باشد برای خوردن و ورزش و.

رژیم غذایی:

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی باعث گرسنگی شما نشود. بدنبال رژیم غذایی پر فیبر و پرآب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر می کند ، اشتهای شما را کاهش می دهد ، در عین حال به رژیم خود پایبند هستید بدون اینکه احساس بی فایده بودن کنید. شما آنقدر گرسنه نیستید که حاضر باشید حتی یک سنگ بخورید.

راحت برو

  1. با توجه به هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: اگر نه در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا غذا یا نوشیدنی ای وجود دارد که بخواهید و در بلند مدت آن را بخورید؟ برخی از برنامه ها نیاز به جایگزینی غذا با نوشیدنی دارند که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی دیگر نیز نوشیدن غذا را ترجیح می دهند.

ترسو نباشید
رژیم غذایی:

  1. یک برنامه غیرمعمول که شامل غذاهای غیرمعمول و نیاز به ساعت ها در آشپزخانه است ، ممکن است برای افرادی که وقت و پول کافی دارند مناسب باشد ، اما نه برای همه.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نمی کنید اصلاً رژیم دارید. تصور اینکه رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما عادت های بدی را که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند ، هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن بشقاب های فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید