پودینگ نان گیاهی با گلابی


این پودینگ نان کلاسیک با گلابی خوب ، هل و گردو مدرن شده است. این دسر گیاهی حاوی لبنیات نیست ، اما در عین حال یک غذای مناسب با افزودن نان جوانه زده است که آن را غنی از فیبر – پروتئین گیاهی می کند. این یک دسر شگفت انگیز یا حتی یک صبحانه لوکس است.

شما منتظر یک غذای واقعی هستید … پودینگ با این نانوایی گیاهی یک دسر راحت و آرامش بخش است که هنگام پخت آشپزخانه شما را با مشروب ترین رایحه پر خواهد کرد. صادقانه بگویم ، احتمالاً باید پیشاپیش عذرخواهی کنم زیرا بوی آن بسیار خوب است و صبر کردن تا زمان غذا خوردن واقعا سخت است.

متخصص تغذیه من دوست دارد که این دستور غذا نه تنها خوشمزه باشد ، بلکه در واقع حاوی مقدار زیادی فیبر است تا به لطف نان غلات سبوس دار: گلابی ، معده شما را شاد نگه دارد. من معتقدم که غذاهای سالم و خوشمزه متقابل نیستند … به همین دلیل من ابتدا دستور تهیه گیاهان را شروع کردم.

پودینگ نان خوشمزه یکی از مناسبت های خاص من بود ، اما من واقعاً پودینگ نان خیلی شیرینی درست نمی کنم ، بنابراین فکر کردم کار کردن با دوستانم در نانوایی Silver Hills برای ایجاد یک کار جالب خواهد بود. دسر غلیظ مغذی و آرام بخش. پودینگ نان به همان اندازه کلاسیک است. در واقع به 11 برمی گرددth: قرن اروپا ، که از آن به عنوان وسیله ای برای بهره برداری از قطعات منسوخ سرچشمه گرفت. این یکی از متنوع ترین دستور العمل های دسر سبزیجات است که آن را به یک دستور عالی برای هر میوه ، آجیل یا طعم تبدیل می کند.

آنچه برای یک دستور پودینگ نان گیاهی سالم نیاز دارید

گاهی اوقات ، من فقط یک غذای کلاسیک می خواهم … و گاهی اوقات ، من چیزی را می خواهم که دارای ارزش غذایی و طعم خوب باشد. گیاهان بیشتری بخورید کتاب آشپزی مملو از غذاهای مغذی و کم قند است. و این پودینگ با نان گلابی ، که تقریباً بافت نان تست فرانسوی پخته شده را دارد ، نیز کاملاً با این قاعده مطابقت دارد.

واقعا آسان است که فقط با 9 ماده روزانه و 20 دقیقه با دست به موقع تهیه شود.

  • 6 تکه نان سبوس دار جوانه زده
  • شیر جو دوسر یا شیر سویا (آن را خامه ای می کند)
  • یک گلابی
  • آب افرا
  • آجیل
  • نشاسته ذرت
  • تپه
  • وانیل
  • نمک:

طرز تهیه سس پودینگ نان گیاهی

پودینگ با نان واقعا ساده است. کمی نان ، چند افزودنی و خامه. پس از حذف علل زمینه ای ، نوسانات به معنای واقعی کلمه بی پایان است. البته ، این یک کرم است که از نظر گیاهخواری می تواند پیچیده باشد … زیرا غلیظ شده معمولاً برای ضخیم شدن و بافت به تخم مرغ متکی است. نمی توانید فقط کمی کتان به آن اضافه کنید و برای بهترین ها امیدوار باشید. برای این پودینگ نان گیاهی ، من با شیر گیاهی خامه ای مانند جو دوسر یا سویا شروع می کنم ، سپس آن را با جوشاندن با نشاسته ذرت غلیظ می کنم. این یک تصحیح بسیار ساده است: نیازی به جایگزین تخم مرغ نیست.

سالم ترین نان کدام است؟

وقتی صحبت از غذای راحت می شود ، متوجه می شوم که استفاده از پرکننده ها واقعاً عامل راحتی را افزایش می دهد. این دستور حاوی نان پروتئینی جدید Silver Hills Bakery + نان غنی از جو دوسر و دوست داشتنی جوانه سرشار از دوغ است که یک درمان پرپرک و مغذی ایجاد می کند. نان های بدون دانه بدون آرد تهیه می شوند و جوانه زنی به بهبود هضم مواد معدنی گیاهی در گندم سبوس دار کمک می کند.

Oat So Lovely سرشار از ویتامین های گروه B مانند بینی ، منگنز و مس است. هر دو قطعه حتی حاوی 9 of از میزان مصرف روزانه روی شما هستند که یک ماده معدنی قوی برای سلامت روده و ایمنی بدن است. شما می توانید Oat So Lovely را در Costco Northwest Canada پیدا کنید ، اما بسیاری از شما می توانید آن را در ژانویه 2020 امتحان کنید. اگر به مبادله نیاز دارید ، The Big 16 نیز عالی عمل می کند … مانند سایر نان های آنها.

نکات پودینگ نان وگان و ترفندها:

  • نان خارج از دانه دارای بافت متراکمی است که سس را به خوبی نگه می دارد. اگر از نان سبوس دار استفاده نمی کنید ، از آن استفاده کنید خامه ترش منسوخ شده در طول روز بنابراین تبدیل به ماست نمی شود
  • قبلاً به خاطر داشتم که این دستور غذا قند ایجاد می کند ، بنابراین اگر پودینگ نان خود را کمی شیرین تر دوست دارید ، fمارماهی می تواند شربت افرا را دو برابر کند
  • با خیال راحت از آجیل هایی که در دست دارید استفاده کنید. بدون آجیل؟ دانه کدو تنبل را امتحان کنید.
  • تپه ندارید؟ دارچین را امتحان کنید!

دستور العمل های غذایی سالم وگان راحت

پودینگ نان گیاهی در ظرف پخت با گلابی

دستور پخت را چاپ کنید
دستور پین:

پودینگ نان گیاهی با گلابی

این پودینگ نان کلاسیک با گلابی خوب ، هل و گردو مدرن شده است. این دسر گیاهی حاوی لبنیات نیست ، اما در عین حال یک غذای مناسب با افزودن نان جوانه زده است که آن را غنی از فیبر – پروتئین گیاهی می کند. این یک دسر گیاهی شگفت انگیز ، یا حتی یک صبحانه لوکس است.

زمان آماده سازی:20: دقیقه

زمان پخت:50: دقیقه

کل زمان:1: ساعت ها: 10: دقیقه

دوره: صبحانه ، دسر

آشپزخانه. آمریکایی:

رژیم غذایی. گیاهخوار ، گیاهخوار

کلمه کلیدی: پودینگ نان ، هل ، گلابی ، غلات جوانه زده

ترجیح رژیم غذایی بدون محصولات لبنی ، بدون تخم مرغ ، گیاهخوار ، گیاهخوار

خدمات: 6: تحویل:

نویسنده: Desiree Nielsen، RD:

عناصر:

  • 6: لایه های تپه های نقره ای نان غلات جوانه دار بسیار دوست داشتنی یا یک دانه جوانه زده دیگر
  • 3: فنجان ها شیر جو دوسر یا شیر سویا اگر وانیل دارید اینجا خوب است
  • : فنجان شربت افرا خالص
  • 2: قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
  • 4: قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • 2: قاشق چایخوری تپه:
  • : قاشق چایخوری نمک
  • 1: سیب یا گلابی سخت تمیز ، پوست کنده و برش خورده است
  • : فنجان هندی یا تکه های گردو

دستورالعمل ها:

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید و یک ورقه فویل آلومینیومی را در قفسه فر قرار دهید تا هنگام پخت پودینگ نان قطره ای از آن بریزد.

  • یک ظرف پخت گرد 8 اینچی را چرب کنید ؛ یک تکه پوست را برش دهید تا داخل آن جا بیفتد.

  • هر تکه نان را به مکعب های 1 اینچی (2.5 سانتی متر) برش دهید. نصف قرص نان ، گلابی ، نصف گردو را در ظرف پخت بریزید ، این کار را با بقیه مواد تکرار کنید. کنار بگذارید.

  • در یک تابه کوچک ، شیر جو دوسر ، نشاسته ذرت ، وانیل ، نمک هل و شربت افرا را مخلوط کنید تا یکدست شود. روی حرارت متوسط ​​بجوشانید. برای غلیظ شدن یا تزریق شیر ، بگذارید به مدت ده دقیقه به آرامی بجوشد و مرتباً هم بزنید.

  • در صورت لزوم شعله را کم کنید تا خراب نشود یا نسوزد. وقتی کارتان تمام شد ، کوکی با قاشق خوب آماده می شود.

  • خامه را به طور مساوی روی نان بمالید و نان را به آرامی در خامه فشار دهید تا هر قطعه خیس شود.

  • کمی بیشتر روی آن بپاشید ، سپس با دقت در فر بگذارید (داغ می شود). به مدت 45-50 دقیقه بپزید ، تا بالای نان طلایی شود و خامه آن در لبه های آن غلیظ و کف دار شود.

  • بگذارید 10 دقیقه خنک شود. در صورت تمایل ، با یک قاشق کوچک بستنی چرمی از گرما یا دمای اتاق لذت ببرید.

یادداشت

این واقعا یک دستور العمل سازگار است !! برخی از این گزینه های سرگرم کننده را امتحان کنید.
زنجبیل: 1/3 فنجان زنجبیل کریستال خرد شده را اضافه کنید ، 1 قاشق چایخوری دارچین را برای هل ، آجیل ماکادامیا خرد شده را برای هویج تغییر دهید
کیک دارچینی. دارچین را با هل جایگزین کنید ، 1 فنجان کشمش اضافه کنید
شکلات تلخ. : یک فنجان چیپس شکلات تلخ را در دو دقیقه آخر بپزید.

دیدگاهتان را بنویسید