چاشنی گیاهی با کلم و پکن


هر چیزی که شما می توانید بپزید ، من می توانم گیاه خوار بپزم … حتی قبل از تعطیلات. بنابراین من می خواستم یک سبزی معطر با کلم ، فلفل دلمه ای ایجاد کنم ، که تنها از 9 ماده اصلی (بعلاوه نمک ، چربی و غیره) برای بهبود غذای معمول تعطیلات خود استفاده می کند.

به عنوان یک متخصص رژیم گیاه خواری ، نظرات قوی در مورد غذاهای تعطیلات دارم. اولین؟ آنچه ما به عنوان غذای جانبی جشن می نامیم در واقع STARS OF SHOW هستند. تنوع طعم ، بافت و رنگ در بشقاب من همیشه مورد علاقه من بوده است. دومین؟ این که باید در مهمانی تعطیلات خود چیزی را که بیشتر دوست دارید بخورید ، چه رول های شیرین ، نرم یا سالاد کلم.

برای من ، این بدان معنی است که سبزیجات غنی از مواد مغذی مورد علاقه خود را بپوشانم ، غلات جوانه زده ، به طوری که آنها مانند هر غذای اصلی تعطیلات غنی ، معطر و به یاد ماندنی هستند. بنابراین هیجان زده هستم که اولین دستور پخت سبزیجاتم را با دوستان نانوایی Silver Hills به اشتراک بگذارم.

آنچه برای تهیه مغز سبزیجات نیاز دارید

مانند بسیاری از مهمانی های تعطیلات ، چاشنی اغلب “به طور تصادفی گیاهی” به تنهایی انجام می شود. بنابراین من آن را با کلم پیچ lacinato ، که شیرین تر از پسرعموی فرفری و پیکان غنی و معطر است ، پوشیدم.

این چاشنی علاوه بر نمک و روغن ، فقط به 9 ماده اساسی و حدود 30 دقیقه با دست نیاز دارد. با فرض اینکه شما چربی ، نمک دارید ، مخمر غذا، پودر سیر و پودر پیاز در خانه ، در اینجا چیزی است که باید در لیست مواد غذایی خود قرار دهید.

  • نان غلات جوانه زده Silver Hills: نان برش خورده مورد علاقه من. نان اسپری بافت دلپذیر و هرگز مرطوب و غنی از فیبر را فراهم می کند که به شما کمک می کند تا سیر و راضی باشید.
  • کلم لاچیناتو. این نوع کلم دانه درشت غنی تر و شیرین تر از کلم فرفری است که حتی برای افراد شکاک نیز عالی است.
  • پیاز و سیر. این طعم دهنده ها فوق ستاره های متراکم مغذی هستند که به ایجاد رطوبت نیز کمک می کنند تا مواد شما خشک نشوند.
  • کرفس. معطر ، معطر ، کرفس برای بافت بسیار مهم است. کرفس دوست ندارید؟ پیاز شوید را امتحان کنید.
  • گردوی آمریکایی. شیرین و ترد ، آنها برای من طعم جشن هستند. سعی کنید کمی گردو جایگزین کنید ، اما ممکن است بخواهید برای مقابله با هرگونه طعم تلخ ، یک قطره کوچک (شاید 1-2 قاشق چای خوری) شربت افرا را به مخلوط سبزیجات خود اضافه کنید.
  • مریم گلی تازه و آویشن. آنها واقعاً آن طعم را ایجاد می کنند. می توانید خشک شده را کاملاً جایگزین کنید ، اما تازه تازه خوشمزه تر است.
  • عصاره آبگوشت. سلاح مخفی من برای ایجاد طعم های “مورد تایید گوشت”. من استفاده می کنم: یک اسب فقیر بهتر از این است که اصلا اسب نداشته باشد عصاره مرغ سبزیجات در اینجا ، اما شما می توانید کاملا سبزیجات سنتی را با ترکیبی از آب جایگزین کنید: کنسانتره.
مواد تشکیل دهنده چاشنی وگان

نکات تعطیلات وگان

اگر این اولین بار است که برای تعطیلات گیاهخواری یا گیاهخواری آماده می شوید ، یا اگر این اولین گیاه شماست ، ممکن است سوالی داشته باشید. من چند نکته در اینجا دارم ، اما با خیال راحت هر گونه سوال در مورد آشپزی تعطیلات را در نظرات بنویسید و خوشحال می شوم به آنها پاسخ دهم تا بتوانید یک مهمانی تعطیلات فوق العاده خوشمزه گیاهی داشته باشید.

اولین چیزها در ابتدا. همانطور که در بالا گفتم ، احتمالاً شما در نیمه راه یک وعده غذایی گیاهی هستید ، زیرا بسیاری از غذاهای جانبی سنتی ، مانند سس کرنبری و پوره سیب زمینی ، به طور تصادفی گیاهی هستند ، یا بسیار نزدیک به مبادلات ساده ، مانند کره گیاهی یا شیر سبزیجات هستند. به

دوم ، اصول اولیه خود را مرور کنید. چندین روش برای پخش اسکریپت دوره اصلی وجود دارد. ساده ترین؟ توفوری سرخ شده یا چیز دیگری بخورید. آنها چای همه نیستند ، اما من سالهاست آنها را می خورم ، آنها برای من مورد علاقه نوستالژیک هستند. گزینه دوم این است که غذای اصلی را از ابتدا درست کنید ، مانند نان عدس ، فلفل دلمه ای یا گل کلم بو داده کامل.

اما میدونی چیه؟ اگر 3-4 ظرف سبزیجات روی میز باشد … واقعاً نیازی به چیز دیگری نیست. به خصوص اگر این چاشنی را بخورید. از آنجا که از نان سبوس دار تهیه می شود ، به شما فیبر و پروتئین های گیاهی اضافه می کند ، که در واقع کاملاً سیر کننده هستند. با یک سالاد ، پونه کوهی و یک یا دو ظرف سبزیجات می توانید تصمیم بگیرید که ایده اصلی پروتئین را به کلی کنار بگذارید.

آشپزی برای شرکت مختلط. من در واقع تنها گیاه خوار خانواده ام هستم ، بنابراین آنچه قبلاً روی آن کار کرده ایم این است که همه غذاها گیاهی هستند به جز پروتئین خانواده من. اگر معمولاً بوقلمون می پزید اما میهمانان گیاه خوار دارید ، در نظر بگیرید که برای عصرهای عادی تعطیلات خود از مواد گیاهی استفاده کنید تا بتوانند از تنوع غذاها بدون یک تن کار اضافی لذت ببرند.

آیا مهمان منشاء گیاهی برای شام جشن هستید؟ من وقتی طرفدار خود را به گیاهخواری یا گیاهخواری می شناسید ، طرفدار ارائه غذا هستم. این چاشنی علاوه بر سالاد سبزیجات و سالاد توصیه شده ، گزینه پر کننده ای نیز خواهد بود. همچنین ، وقتی همه آن را بچشند ، متوجه خواهند شد که تعطیلات گیاهخواری چقدر می تواند لذت بخش باشد. نکته. همچنین برای مهمانی کوکتل مقداری گردو برشته بخرید. اگر خاویار روی میز باشد آنها شما را سیر نگه می دارند.

به دنبال دستور العمل های تعطیلات گیاهی بیشتر هستید؟ اینها را امتحان کنید:

منتظر چاشنی با کلم وگان داغ باشید

دستور پخت را چاپ کنید
دستور پین:

چاشنی گیاهی با کلم و پکن

چاشنی های معطر ، آسان تهیه شده و گیاهی با کلم و فلفل قرمز مطمئناً مورد علاقه تعطیلات خواهد بود.

زمان آماده سازی:30: دقیقه

زمان پخت:45: دقیقه

کل زمان:1: ساعت ها: 15: دقیقه

دوره: غذای اصلی ، غذای جانبی

آشپزخانه. آمریکایی:

رژیم غذایی. گیاهخوار ، گیاهخوار

کلمه کلیدی: کلم ، پکن ، دانه جوانه زده ، چاشنی

ترجیح رژیم غذایی گیاهخوار ، گیاهخوار

خدمات: 8: تحویل:

نویسنده: Desiree Nielsen، RD:

عناصر:

  • 10: لایه های نان غله ای نانوایی Silver Hills: من از بوم ماکی استفاده کردم
  • 1: یک دسته بزرگ کلم پیچ lacinato ساقه ها و صاحبان تقسیم می شوند
  • : فنجان روغن زیتون اضافی جدا از هم
  • 1: پیاز زرد بزرگ بریده شده
  • 2: دنده دنده های کرفس بریده شده
  • 4: میخک ها سیر خرد شده
  • 1: فنجان گردوی ریز ریز شده
  • 1: قاشق سوپخوری دارندگان مریم گلی تازه خرد شده یا 1 قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) مریم گلی خشک شده
  • 1: قاشق سوپخوری آویشن تازه خرد شده یا 1 قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) آویشن خشک را در خود نگه می دارد
  • 1: قاشق سوپخوری مخمر غذا
  • 1: قاشق چایخوری نمک
  • : قاشق چایخوری پودر سیر
  • : قاشق چایخوری پودر پیاز
  • 1: فنجان اب
  • 1: قاشق چایخوری عصاره آبگوشت “مرغ” سبزیجات من بهتر از Broth استفاده کردم

دستورالعمل ها:

  • نان را به مکعب های 1 اینچی برش دهید و یک شب بگذارید تا کمی خشک شود.

  • فر را روی 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید و ظرف پخت 9 * 13 را کمی با روغن چرب کنید. ساقه کلم را ریز خرد کنید ، صاحبان آن را به قطعات اینچ (1 سانتی متر) برش دهید.

  • 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن را در یک تابه بزرگ نچسب روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز ، کرفس ، ساقه کلم را اضافه کنید ، سرخ کنید تا پیاز نرم و براق شود ، گاهی اوقات هم بزنید (حدود 7-10 دقیقه).

  • استاد کلم و سیر اضافه کنید. بجوشانید ، مرتباً هم بزنید تا کلم خشک شود (حدود 2-3 دقیقه). مریم گلی ، آویشن ، مخمر غذا ، نمک ، سیر و پودر پیاز را بیفزایید. یک دقیقه مخلوط کنید تا ترکیب شود. از روی حرارت بردارید.

  • مکعب های نان را در یک کاسه بزرگ قرار دهید. کنسانتره آبگوشت را در آب مخلوط کنید و نان را با پرتاب کردن بریزید. سپس مخلوط سبزیجات را به نان اضافه کنید.

  • مواد را در ظرف چرب شده قرار دهید. 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن باقی مانده را روی آن بریزید. ظرف را محکم در فویل بپیچید. به مدت 30 دقیقه بپزید ، فویل را بردارید ، 15 سال بدون پوشش بپزید ، تا قسمت بالای قهوه ای طلایی و ترد شود.

یادداشت

این چاشنی را می توانید صبح ، درست قبل از سرو آماده کنید ، اما در دمای اتاق کاملاً خوشمزه است. بنابراین ، اگر مدت زمان گرم شدن بیش از حد طولانی است ، آن را قبل از غذاهای دیگر بپزید و بگذارید قبل از سرو بماند.
پیداش میکنم یک اسب فقیر بهتر از این است که اصلا اسب نداشته باشد بسیار خوشمزه تر از بسته بندی شده است ، اما اگر آن را ندارید ، فقط 1 فنجان آب سبزیجات را با آب + کنسانتره جایگزین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید