چاقی انواع چاقی انواع چاقی: من رژیم گرفتم


آیا از چاقی رنج می برید؟ نمی توانید لباس های قدیمی خود را بپوشید زیرا اضافه وزن دارید: اعتماد به نفس کافی برای حضور در اجتماع را ندارید؟ اگر این مشکلات را دارید ، باید بدانید که افسردگی دارید. بنابراین فرصت تشخیص چاقی و درمان آن را از دست ندهید. ترشح یکی از مشکلاتی است که تقریباً همه خانواده ها را درگیر می کند. از آنجا که یک یا دو نفر به خانه می روند و زمان زیادی را در بیرون می گذرانند ، مطمئناً نمی توانند وقت خود را صرف پخت غذاهای سالم کنند. در نتیجه وزن آنها افزایش می یابد.

چرا همه نوع چاقی داریم؟

قبل از بررسی انواع مختلف چاقی ، باید از خود بپرسیم دلیل افزایش وزن من چیست؟ آیا فقط با خوردن زیاد و اضافه کردن کالری در روز وزنم افزایش می یابد؟ واقعیت این است که اگر فردی چربی زیادی در بدن داشته باشد که روزانه کالری بیشتری از مقدار مورد نیاز دریافت می کند ، ورزش نمی کند. هیچ فرد چاقی در جهان وجود ندارد که از ظاهر خود خوشش بیاید. اما در عین حال ، سلامتی در درجه اول اهمیت قرار دارد ، زیرا احتمال بیماری های جسمی مانند دیابت نوع 2 ، بیماری های قلبی ، فشار خون بالا ، آرتروز و سکته وجود دارد.

عروق مختلف با انواع مختلف چاقی و روش های درمانی

برای مبارزه با چاقی و رسیدن به وزن ایده آل ، ابتدا باید بتوانید همه آنها را شناسایی کنید ، سپس درمان مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی ، آشنایی با چاقی و درمان آن یکی از مهمترین راه های از بین بردن چربی شکم است.

انواع چاقی:

آیا با خوردن زیاد وزن اضافه می کنید؟

یکی از رایج ترین انواع آزار و اذیت جامعه در بسیاری از جوامع ، افزایش وزن به دلیل پرخوری است. شاید ندانید قند و چربی رژیم غذایی شما چقدر برای شما مضر است ، اما غذاهای شیرین و چرب آنقدر خطرناک هستند که نه تنها تخم مرغ و تخمک بدن را خراب می کنند ، بلکه سلامت شما را نیز به خطر می اندازند.
برای درمان این نوع چاقی ، توصیه می شود روزانه 30 دقیقه ورزش کنید تا مصرف قند و غذاهای چرب به حداقل برسد.

عصبانیت خود را کنترل کنید

وقتی تحت فشار یا استرس هستید ، میل به خوردن شیرینی بیشتر می شود. با این نوع چاقی ، شما باید تا حد ممکن استرس خود را کاهش دهید و به آرامش نسبی برسید.
یوگا بهترین راه برای کاهش استرس ، کاهش میل فرد به شیرینی است

ژنتیک را فراموش نکنید

افرادی هستند که بر اساس ژنتیک دچار چاقی هستند. در این مورد ، فرد باید مصرف غذاهای چرب ، شیرینی ها را به حداقل برساند ، همیشه در زندگی شرکت کند تا متابولیسم بدن او همیشه فعال باشد. بنابراین تا حد امکان ورزشهای بیشتری مانند ایروبیک و وزن آزاد و ترک سیگار و الکل را انجام دهید. برخی از زنان نیز بعد از بارداری و زایمان دچار چاقی پا می شوند. همچنین به آنها توصیه می شود به جای آسانسور از پله استفاده کنند و به جای راه رفتن از وزنه های آزاد استفاده کنند.

بی حرکت نمانید
معمولاً افرادی که در شرکت ها و دفاتر کار می کنند و بیشتر از دیگران می نشینند ، از این نوع چاقی رنج می برند. زیرا آنها هیچ فعالیت بدنی ندارند. این افراد معمولاً غذاهای شیرین بیشتری مصرف می کنند. به این گروه توصیه می شود رژیم غذایی سالمی را از سایت هایی مانند رژیم غذایی من تهیه کنید ، با آن ورزش کنید.
البته ممکن است برخی ورزشکاران با امتناع از ورزش به دلیل آسیب جسمی یا مشکلات دیگر دچار چاقی شوند.

در اینجا انواع چاقی شکمی آورده شده است

اگر شکم بزرگی دارید ، به هیچ وجه شرمنده نشوید ، زیرا رژیم غذایی من و رژیم غذایی کاهش وزن ، راه خلاص شدن از شر چربی شکم را برای شما باز می کند. کافی است انواع چاقی شکمی را شناسایی کرده و آن را درمان کنید. شما مجبور نیستید سخت کار کنید ، فقط باید اراده خود را برای پیروی مداوم از رژیم تقویت کنید.

در شکم و زیر سینه چربی وجود دارد:
اگر شما فردی هستید که چربی در شکم ، زیر سینه ها جمع شده است ، بافت تحریک کننده خارجی ندارد ، باید استرس را کاهش دهید.
استرس باعث ترشح هورمون کورتیزول می شود. این هورمون برای کنترل استرس در بدن نیز تولید می شود. اما مواقعی وجود دارد که استرس آنقدر زیاد است که افراد برای بهبود روحیه خود به شیرینی ، قهوه و فست فود روی می آورند. این امر همچنین باعث تجمع چربی بیشتر در بدن می شود. برای کاهش استرس.

  • قبل از خواب استراحت کنید
  • ورزش را فراموش نکنید
  • از تماشای فیلم های مزاحم یا مزاحم خودداری کنید
  • تمرکز کنید و آرام فکر کنید

آیا شکم شما مانند یک توپ رشد کرده است ؟؟
ممکن است مردانی را در خیابان دیده باشید که علیرغم لاغری اندام دیگرشان ، شکمی چاق و توپ مانند دارند که غذاهای چرب زیادی می خورد و به جای نوشیدنی های سالم از الکل استفاده می کنند.

اگر نمی خواهید از بیماری کبد یا کلیه رنج ببرید ، نوشیدن الکل را کنار بگذارید.

زیر شکم شما چاق است
زنان معمولاً بعد از زایمان شکم زشتی دارند ، زیرا جنین را هشت تا نه ماه در رحم نگه می دارند تا بزرگ شود. حتی پس از زایمان ، مشاهده شده است که انقباضات شکمی مدت زیادی طول می کشد. این نوع چاقی شکمی معمولاً در قسمت تحتانی شکم وجود دارد زیرا رحم قبل از زایمان وزن می گیرد و بنابراین سقوط می کند. به همین دلیل است که توصیه می شود فرد در دوران شیردهی از رژیم غذایی مناسب مانند رژیم غذایی استفاده کند ، علاوه بر ورزش مانند پیلاتس.

معده شما بعد از خوردن غذا درد می کند.
ممکن است شما بارها غذا خورده باشید ، و معده یا معده شما فوراً بیرون آمده است. این فقط به دلیل نفخ غذا و سوء هاضمه است. این یک نوع چاقی شکمی است که برای از بین بردن و جلوگیری از بیماری هایی مانند مشکلات یبوست مشکلات غذایی باید به پزشک مراجعه شود.

  • کمتر لوبیا و محصولات لبنی بخورید
  • آب نبات را بردارید
  • سبزیجات و مرغ و ماهی را با غذاهای ناخواسته جایگزین کنید
  • کشف و استفاده از پروبیوتیک ها
  • صبحانه را از دست ندهید ، زود بخورید و در ساعات اولیه شب سبک بخورید و غذا بخورید

آیا چربی در ناحیه کمرتان وجود دارد؟
اگر چربی در ناحیه کمر و شکم جمع می شود ، باید بدانید که به دلیل مصرف زیاد قند است. بنابراین وقت آن رسیده که او را کنار بگذارید و ادامه دهید. اگر شیرینی و کلوچه می خورید ، از سوپر مارکت ها فرار کنید ، به مغازه های سبزی و میوه بروید.

به دلیل فروکتوز ، قند و نوشیدنی های شیرین وزن اضافه می شود.

ران و باسن دارید؟
برخی از افراد دچار چاقی موروثی در باسن و باسن و نیاز به ورزش و پیروی از رژیم غذایی سالم جهت کاهش چربی در اطراف خود می شوند. اما بسیاری از زنان در دوران یائسگی به دلیل سطح پایین استروژن وزن خود را افزایش می دهند.
نکته مهم این است که به دلیل کاهش سطح این هورمون ، بدن چربی بیشتری جمع کرده و متابولیسم کاهش می یابد. بنابراین این گروه از زنان ، اگر حوصله رفتن به باشگاه را ندارند ، بهتر است پیاده روی کرده و 30 دقیقه از روز خود را به فعالیت بدنی اختصاص دهند. آنها همچنین ممکن است قصد استفاده از قرص های مختلف چاقی را داشته باشند.

Ob stall و رژیم لاغری

انواع چاقی در طب سنتی چیست؟

در طب سنتی ، چاقی نیز یکی از موضوعاتی است که همه به دنبال آن هستند. به لطف این روش ، افراد بی شماری وزن خود را کاهش داده و به وزن ایده آل خود رسیده اند. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند انواع چاقی را به دو دسته کلی تقسیم می کنند.

  • چاقی چرب
  • چاقی چربی

هر دو نوع برای سلامتی مضر هستند: باید درمان شوند. در این قسمت هر یک را جداگانه بررسی می کنیم.
فرد مبتلا به چاقی جذامی دارای استخوان های بزرگ ، پوست چرب و عرق روی بدن در حین ورزش یا ورزش است. او معمولاً از چاقی شکمی رنج می برد ، می تواند بدون خوردن غذا کمی تناسب اندام پیدا کند. یعنی یک صبحانه کامل یا یک شام سبک.

اما بدن فردی که از چاقی رنج می برد متورم شده و به اصطلاح چاقی نامیده می شود. این افراد معمولاً دارای استخوان های نازک چاق هستند ، این گروه به دلیل مزاج سرد و مصرف غذای سرد است. به افراد مبتلا به مسمومیت توصیه می شود غذاهای گرم مانند زنجبیل و عسل بخورند. البته برخی از مردان و زنان برای کاهش وزن قرص های چاقی گیاهی مختلف و پودرهای چاقی گیاهی می خرند. این نکته را نیز در نظر بگیرید.

استراتژی های چاقی را بشناسید

کارشناسان معتقدند شما ، به عنوان مبتلا به انواع مختلف چاقی ، باید با استراتژی های مبارزه با افزایش وزن آشنا باشید و به طور کلی شیوه زندگی خود را به طور مثبت تغییر دهید.

  • رژیم غذایی سالم داشته باشید
  • استرس خود را کاهش دهید
  • به اندازه کافی خوابیدن
  • به طور منظم تمرین کن
  • انواع قرص های چاقی را فراموش نکنید
  • از پرخوری پرهیز کنید
  • اهداف کوچک و دست یافتنی در زندگی تعیین کنید
  • تمام وعده های غذایی خود را بخورید
  • در صورت یبوست بیشتر از جراحی استفاده کنید قبل از آن با پزشک مشورت کنید
  • هوس های غذایی را مدیریت کنید
  • برای تسکین استرس ، کنترل محیط اطراف خود را در دست بگیرید

نتیجه

به یاد داشته باشید که شما همان چیزی هستید که می خورید ، زیرا غذا به بدن انسان تخمک می دهد. درست است که ورزش تأثیر بسزایی دارد ، اما می توان گفت که حدود 70 درصد از اثر کاهش وزن را از رژیم دریافت می کنیم. بنابراین ما باید به رژیم کاهش وزن توجه زیادی داشته باشیم: رژیم هایی که می خوریم.
فراموش نکنید که رژیم غذایی و برنامه های رژیم من تمام مواد مغذی بدن شما را در نظر می گیرد و تمام مواد معدنی لازم را برای آن تامین می کند. اگر می خواهید نکات رژیم را خودتان رعایت کنید ، متن زیر را بخوانید.

  • انواع غذاها را بخورید.
  • رژیم غذایی خود را با فعالیت بدنی متعادل کنید
  • رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، سبزیجات و میوه ها را انتخاب کنید
  • رژیم کم چربی را با مقدار مناسب چربی و کلسترول انتخاب کنید
  • مصرف نمک را کاهش دهید
  • مکمل های ویتامین و امگا 3 را فراموش نکنید

دیدگاهتان را بنویسید