چرا اندازه کاهش می یابد اما من وزن کم نمی کنم؟


رژیم غذایی و کاهش وزن یک علم است. فراموش نکنید که کاهش وزن بدون اصول اصلاً ارزش ندارد. برای کاهش وزن ، باید اصول متابولیسم بدن را بدانید. شما همچنین باید به اندازه کافی از همه غذاها مطلع باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. در برخی موارد ممکن است متوجه کاهش اندازه شوید. اما وزن کم نکنید. به نظر شما چرا این چنین است؟ در این مقاله می خواهیم این سوال را به طور کامل به شما معرفی کنیم. پس به ما بپیوندید.

چرا اندازه کاهش می یابد ، اما من وزن کم نمی کنم؟
مردی با وزن بیش از 18 سنگ در ترازوی حمام

ترازو حقیقت را به شما نمی گوید

بهتر است با این عبارت شروع کنیم. ترازو حقیقت را به شما نمی گوید. این یعنی چی؟ خوب ، همه ما برای کاهش وزن به ترازو متکی هستیم. وقتی ترازو تعداد کمتری نشان می دهد ، ما خوشحال هستیم و می گوییم لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه داخلی و خارجی ، برای کاهش وزن باید از ماشین حساب استفاده کنید. ماشین حساب بهترین ابزار و مقیاس برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. شمارنده هرگز به شما دروغ نمی گوید. این زمانی است که ترازو به شما زیاد دروغ می گوید.

بنابراین س theال این است که چرا ترازو به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ داده شود. چرا لاغر شدی؟ اگر پاسخ شما بیشتر سلامت یا زیبایی بدن است ، پس نیازی به ترازو ندارید. در طول رژیم سعی می کنید چربی بدن را کاهش دهید. کاهش بافت چربی به داشتن اندامی سالم ، زیبا و زیبا کمک می کند.

Vol Aval در مقابل کاهش وزن در مقابل کاهش وزن

بهتر است کمی در اینترنت جستجو کنید و مقداری چاق شوید. در برخی مقاله ها تصاویری را مشاهده می کنید که یک کیلوگرم چربی را با یک کیلوگرم ماهیچه یا همان ماهیچه مقایسه می کنند. چربی حدود 6 تا 7 برابر توده عضلانی است. بنابراین ، با کاهش یک کیلوگرم چربی خالص ، اندازه آن را بسیار کاهش می دهید. این در صورتی است که فقط یک کیلوگرم وزن خود را کاهش داده اید. در عین حال ، افرادی که برای کاهش وزن ورزش می کنند ، بیشتر از وزن کم می کنند. این به این دلیل است که با کاهش بافت چربی ، بدن شروع به تولید بافت ماهیچه ای می کند.

در نتیجه چربی زیادی از دست می دهید و وزن خود را کاهش می دهید. در عین حال ، به دلیل ساخت بافت ماهیچه ای ، کاهش وزن وجود ندارد.

چرا اندازه کاهش می یابد ، اما من وزن کم نمی کنم؟

به فکر سلامتی خود باشید

پس از همه ، بهتر است به خودتان اعتماد کنید. اگر احساس می کنید کالری مناسب مصرف می کنید و یک برنامه ورزشی روزانه دارید ، نگران نباشید. در واقع به جای تکیه بر ترازو ، یک متر را جایگزین کنید. اندازه قسمت های مختلف بدن خود را به صورت هفتگی ثبت کنید. اگر با وجود رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، وزن کم نمی کنید یا وزن کم نمی کنید ، باید با متخصص تغذیه مشورت کنید. البته این بسیار بعید است.

دوستان ، نظر شما در مورد کاهش وزن در مورد کاهش وزن چیست؟ آیا از این مشکل رنج می برید؟ آیا برای حل این مشکل به پزشک مراجعه کرده اید؟ تجربه خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید