چگونه مطالعات موردی می تواند به توسعه تجارت مربیگری سلامت شما کمک کند


خط پایین – فروش می کند به همین دلیل مطالعات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازاریابی شما باشد.

یک لحظه به آن فکر کنید. آخرین باری که برای انجام این کار رفتید کی بود بدون اینکه بدانید پول سختی را که خرج کرده اید صرف چه چیزی می کنید؟

این که آیا شما به دنبال یک تجربه غذاخوری جدید در بازار تختخواب جدید هستید یا چند ضربه واقعاً عالی را مشاهده کرده اید که فقط باید داشته باشید ، این شانس خوب است که ابتدا تحقیق کنید. و همین امر در مورد خدمات نیز صادق است.

وقتی به دنبال یک پزشک سنتی چینی بودم که بتواند به من کمک کند هورمون هایم را متعادل کرده و پوستم را تمیز کند ، نظرات بی شماری از مشتریان را به صورت آنلاین خواندم. این نکات در نهایت به من کمک کرد تا دکتری را انتخاب کنم که مناسب ترین مشکلاتی است که با آن روبرو بودم. وقتی موفقیت خود را تصور کردم ، خوشبختی کار با آن تمرین کننده
مرا آورد ، بی معنی بود که با چه کسی بروم. وقتی می توانستم خودم را در کفش بیمارانشان تصویر کنم ، فروش آسانی بود.

آخرین باری را که خریداری کردم بدون انجام تحقیقات آنلاین ، تحقیق ، از جمله توصیفات ، بررسیها ، داستانهای موفقیت مشتری به یاد نمی آورم.

خط پایین – فروش می کند به همین دلیل مطالعات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازاریابی شما باشد.


مطالعه موردی چیست؟

مطالعه موردی فقط یک توصیف جلالی است ، اما در قالب طولانی تر نوشته شده است. آن را به عنوان یک داستان موفقیت مشتری در نظر بگیرید که از ابتدا تا انتها به عصر نوشتن داستانهای چند صد ساله برمی گردد و مشتری شما قهرمان داستان است.

با تحقیق در این مورد ، شما به یک داستان حل مسئله نگاه می کنید که به شما کمک می کند تا تصویری از نحوه برخورد مشتریان واقعی با مشکل با استفاده از محصول یا خدمات خود ارائه دهید. مشخصات ، داستانهای موفقیت و نظرات مشتریان به ما کمک می کند تا تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیریم. برخلاف توصیفات یا نظرات اول شخص ، مطالعات موردی یک داستان دقیق تر است ، اما هنوز از دیدگاه مشتری خوشحال شما بیان شده است.

قدرت قصه گویی

مردم داستانهای خوب را دوست دارند.

از همان دوران کودکی ، ما با داستانها احاطه شده بودیم. ما در آنها غرق شده ایم و از آنها یاد می گیریم و آنها را می نویسیم. می توان گفت قصه گویی به آغاز زمان باز می گردد. این همان چیزی است که تاریخ ما را می سازد و به نوبه خود آینده ما را رقم می زند. داستانها همه جا هستند ،
به همین دلیل ما به خوبی با آنها ارتباط برقرار می کنیم.

مطالعات موردی داستانهایی هستند که نشان می دهند چگونه مشتریان واقعی با استفاده از محصول یا خدمات شما بر مشکل یا درگیری غلبه کرده اند. مانند هر داستان خوب ، مطالعات موردی به خواننده کمک می کند تا در عین مقایسه داستان ، او را درگیر کند.

این امر به تجسم چشم اندازهای شما به جای مشتری کمک می کند و به مخاطبان نشان می دهد که محصول یا خدمات شما در نهایت چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد. برخلاف سایر مطالب بازاریابی ، مطالعات موردی از دیدگاه مشتریان شما انجام می شود و آنها را به یک شخص ثالث قدرتمند تبدیل می کند.
تائیدیه

مطالعه یک پرونده عالی می تواند به مشتریان احتمالی شما این احساس را بدهد که شما بهترین یا تنها راه حل مشکل آنها هستید.

اثبات اجتماعی

این روزها کافی نیست که بگوییم محصولات ما به شما در حل مشکلات a ، b و c کمک می کند. برای تأیید ادعای خود به بازاریابی شفاهی نیاز دارید. ما باید به مشتریان خود نشان دهیم ، نگویید و شواهد اجتماعی این کار را می کند.

بر اساس یک مطالعه بازاریابی B2B ، 94 of از مصرف کنندگان قبل از تصمیم نهایی خرید ، آنلاین می شوند تا نظرات دیگر مشتریان را دریافت کنند. ما به عنوان مصرف کننده ، گرایش ها و اقدامات افراد قبل از خود را دنبال می کنیم.

مطالعات موردی آنها را آنقدر م effectiveثر می سازد که بر دست مشتریان شما تمرکز می کند و افراد واقعی را نشان می دهد که قبلاً محصول یا خدمات شما را آزمایش کرده اند. همتا به همت مشتریان شما هستند. نظرات و نه تنها شرکت شما که می تواند با مصرف کنندگان به عنوان خدمات شخصی ملاقات کند.

فرض کنید شما یک مربی کامل غذا هستید که در مشکلات گوارشی تخصص دارد. مشتریان شما به دنبال شخصی هستند که بتواند به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند و درک کنند که چه چیزی را تجربه می کنند.

آنها نه تنها به شما نیاز دارند که بگویید می توانید به آنها کمک کنید احساس بهتری داشته باشند. شما باید به آنها مدرک واقعی بدهید که به دیگران کمک کرده اید درست مانند آنها.
هنگامی که آنها بتوانند خود را به جای مشتری خود تصور کنند ، به احتمال زیاد بعد از کار با شما ، شما را سالم تر می بینند. این بیشتر به عنوان ریخته گری “آینده” شناخته می شود ، جایی که مصرف کنندگان می توانند آینده خود را پس از استفاده از محصول یا خدمات شما ببینند.

شواهد اجتماعی یا تأثیر همسالان روند تصمیم گیری ما را کوتاه می کند.

منبع مفید برای فروش

این که آیا شما یک مالک انفرادی هستید یا یک تیم فروش همراه خود دارید ، مطالعات موردی یک منبع مفید برای صحبت با مشتریان احتمالی و بستن فروش است.
وقتی به دنبال پزشک طب سنتی چینی برای هورمون هایم بودم ، می خواستم در مورد بیمارانی بشنوم که مشکلات مشابه من را داشتند. دلم برای کسانی تنگ شده بود که نمی توانستم
شخصاً به آن مربوط است

داشتن چندین مورد موردی مختلف که مسائل متفاوتی را که مشتریان شما با آن روبرو هستند نشان می دهد ، به شما امکان می دهد هنگام تماس های احتمالی تنوع کسب کنید. فقط به مطالعه موردی آنها اشاره کنید ، که بیشتر شبیه مشکلی است که آنها با آن روبرو هستند ، بنابراین می توانند و
نتیجه مثبت آنها را با شما تصور کنید!

همیشه سبز است – نه مثل درخت…

برخلاف برخی از محتوای بازاریابی ، مانند وبلاگ ها یا پست های رسانه های اجتماعی ، مطالعات موردی همیشه سبز هستند و می توان از آنها استفاده مجدد کرد.

محتوای مطالعه موردی هرگز از مد نمی افتد زیرا حول موضوعی (یا در این مورد یک مشکل / تعارض) می چرخد ​​که همیشه مربوط به گروه خاصی از مصرف کنندگان خواهد بود.

مشتریان همیشه به دنبال بررسی ها و توصیفات مرتبط دیگر هستند ، بنابراین مطالعات موردی در سالهای آینده به نمایندگی از شما ادامه خواهد یافت.

نتیجه گیری ، مطالعات موردی آزمون زمان را تحمل می کند و همچنان بر اعتماد به نفس و قابلیت اطمینان کسب و کار تأثیر می گذارد.

چگونه می توان یک شرکت کننده خوب در مطالعه موردی پیدا کرد

یافتن موضوع مناسب برای تمرکز بر مطالعه موردی شما چیزی فراتر از انتخاب اولین مشتری خوشحال در راه شما طول می کشد. شما باید داستانی را پیدا کنید که بتواند مربوط به مخاطبان شما باشد ، داستانی که آنها را مجذوب خود کند و به آنها احساس کند که بخشی از تحول هستند.

هر مشتری که با آن کار می کنید یک مشتری مطالعه موردی خوب نخواهد بود. در حالت ایده آل ، شما می خواهید شخصی را انتخاب کنید که آماده است داستان شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد (مهم نیست که چقدر خام باشند) و بیشتر از آنکه آماده باشد تا راهنمای کسب و کار شما باشد.

در حقیقت ، موفقیت آنها با محصول یا خدمات شما تا حد زیادی به دیگران نشان می دهد که آنها نیز باید به شرکت شما اعتماد کنند.

چگونه در مطالعات موردی خود تجدید نظر کنید

هر صاحب مشاغل موفق می خواهد با پول خود بهترین معامله را بدست آورد ، من آماده هستم شرط ببندم که شما هیچ تفاوتی با هم ندارید. در اینجا چند روش منحصر به فرد برای استفاده بیشتر از مطالعات موردی ارائه شده است. البته ، می توانید یک صفحه داستان موفقیت داشته باشید که می توانید همه آن را کنار بگذارید ، اما این تمام است
تنها یک راه برای استفاده از آنها وجود دارد.

چرا برخی از آنها را امتحان نمی کنید؟

  • آنها را در کمپین های بازاریابی ایمیلی و خبرنامه های خود قرار دهید
  • آنها را به امضای ایمیل شرکت خود اضافه کنید
  • از آنها در پست های وبلاگ و در مقالات چاپی استفاده کنید
  • آنها را برای ارائه فروش و زمین بازی به تیم خود ارائه دهید
  • آنها را در تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود قرار دهید

و این تازه آغاز کار است.

آیا می دانستید که مصرف کننده معمولی باید پیام شما را هفت بار قبل از کلیک روی دکمه “خرید” بشنود؟

هرچه بیشتر مطالعات موردی خود را مطالعه کنید ، احتمال اینکه پیام بازاریابی شما در مخاطبان شما غوطه ور شود بیشتر است. می گویند هرچه بیشتر ، بهتر.

بنابراین به من بگویید ، چگونه از مطالعات موردی در کسب و کار خود استفاده می کنید؟

آیا آمادگی به دست آوردن مزیت حرفه ای و ساده سازی تجارت تغذیه خود را دارید؟

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید! برای محاکمه 15 روزه بدون ریسک و رژیم غذایی خود را به سطح بعدی برسانید.

سوالات:

به ما مستقیماً در [email protected] ایمیل بزنید

نظرات:



دیدگاهتان را بنویسید