چگونه می توان به راحتی CT پروتئین خود را هدف قرار داد: کیک هویج ‘N’


اگر به دنبال تفکر کلان در مورد نحوه دریافت پروتئین هستید تنها نیستید. این همیشه آسان نیست ، من قول می دهم با ابزارهای مناسب ، طرز فکر و برنامه بازی ، شما واقعاً قادر خواهید بود هر روز به پروتئین خود برسید. برای جزئیات به ادامه مطلب بروید!

اینجا را گوش کنید

چگونه EASY را بزنیم تا به هدف پروتئینی خود برسیم

یکی از رایج ترین سوالاتی که از مشتریان تغذیه می گیرم این است که “چگونه پروتئین بیشتری را در رژیم غذایی خود وارد کنم؟” مصرف پروتئین کافی بسیار مهم است. این شما را ارضا می کند ، قند خون را ثابت نگه می دارد ، هوس ها برطرف می شوند و به شما کمک می کند تا بهتر از تمرینات خود بهبود یابید. مشتریان اغلب به دنبال نکاتی در مورد چگونگی افزودن پروتئین بیشتر در وعده ها و میان وعده های خود هستند ، بنابراین من در مورد آنچه انجام می دهم بحث می کنم ، فرمول خود را برای ضربه زدن به پروتئین هر روز به اشتراک می گذارم.

من یک منبع ویژه برای KE For ایجاد کرده ام تا به شما کمک کند تا به راحتی میزان پروتئین خود را برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنید. این منبع رایگان شامل یک برنامه ریز غذای متمرکز بر پروتئین ، ورق تقلب کلان ، توصیه های پروتئین ، اهداف غذایی و موارد دیگر است.

آیا آماده اید؟ در واقع چگونه به پروتئین خود می رسید؟

با این پیوند مجموعه ابزار برنامه ریزی پروتئین را دریافت کنید

اگر می خواهید دستورالعمل های غنی از پروتئین و کلان داشته باشید ، کتاب من را بخوانید همه چیز کتاب آشپزی رژیم غذایی کلانبه این شامل 300 دستورالعمل برای هر دستور العمل است. برنامه های غذایی نمونه ای را برای خرید و پخت و پز آسان تر از همیشه!

در صورت نیاز به نکاتی برای وارد کردن پروتئین به رژیم غذایی ، این پست وبلاگ را بخوانید. 8 نکته برای رسیدن به هدف پروتئینی

*****

قسمت را می توانید در اینجا بشنوید. اگر از این قسمت خوشتان آمد ، لطفاً نظر دهید و مشترک شوید تا هرگز یک قسمت را از دست ندهید.

نظرات و سوالات را می توانید به [email protected] ارسال کنید. به ماشین لطفاً به گروه انجمن هویج N ‘Cake Community در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

در آخرین به روزرسانی ها و منابع رایگان مشترک شوید: https://carrotsncake.ck.page/free



دیدگاهتان را بنویسید