کالری رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دستهایی که کالری بالن ها را نشان می دهند Word 1 800x252 - ارزش کالری در رژیم کتوژنیک

محتوای کالری در رژیم کتوژنیک

و اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری در رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در حقیقت این طور نیست.

هنگامی که بدن شما به تعداد کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا می کند ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - پتانسیل کالری رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی در صورت پرخوری به سادگی بر نمی گردد. می توانی متوقف شوی ، اما دیگر بر نمی گردد.

هنگامی که گلوکز چربی ها را می سوزاند و ماهیچه های شما را نمی سوزاند ، رژیم کتوژنیک برای شما بسیار ساده تر می شود.

آن بیماریها و بی تفاوتی که شما را وادار به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما می رسید ، دیگر به شما نمی رسد.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی خود را برای رفع نیازهای بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار کالری کمتری را از دست می دهید زیرا اشتهای شما کاهش یافته است ، فقط وزن بیشتری کاهش می دهید. ایستگاه اتوبوس چطور؟

با توقف ، هورمون میل جنسی وارد بدن می شود و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - ارزش کالری در رژیم کتوژنیک

راههای خروج از رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه های متفاوتی برای خروج از توقف و نظریه ها وجود دارد. اما در واقعیت ، همه چیزهایی که برای خروج از ایستگاه اتوبوس نیاز دارید باید گرفته شود کاهش کربوهیدرات یا: کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

خالص کربوهیدرات می خورد

دی اکسید کربن زیاد نیز چندان اصولی نیست ، زیرا حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب می توانند سطح انسولین شما را افزایش دهند.

دیگر محدوده ها را حساب نکنید با منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز وزن خود را کاهش می دهند. این افراد زمانی که از دریافت 20 گرم کربوهیدرات در روز منصرف می شوند ، باید کربوهیدرات ها را تا حد ممکن کاهش دهند. قبل از اینکه بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی کند ، سوزاندن چربی را تسریع کنید.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات بدون چربی برای تامین کننده ریزمغذی ها برای سلامت شما بسیار مهم است.

این در واقع راهی است که شما را از اتوبوس پیاده می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم کالری ها را کالری رنج می برند که ما معتقد نیستیم شما برای آسیب رساندن به خودتان ، برای آزار رساندن شما و اذیت کردن شما آمده اید.

کاهش وزن 0 630x400 - ارزش کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود اوک روی بدن می پرد

ایده های بسیار خوبی برای جلوگیری از لرزش بدن وجود دارد که همه آنها در واقع کمک کننده هستند.

اگر پاسخی دریافت نکردید سعی می کنید و تکان دهید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روشهای استفاده از جذب کننده شوک برای شمارش کالری و رنج ناشی از آن مشکلی ایجاد نمی کند. روش های زیادی در بسیاری از مقالات ذکر شده است.

راه هایی برای پرش

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه اش را کوتاه کند ، یکی می آید که روزه اش را تغییر دهد.

(البته ، تغییر ساعت سریع به گونه ای است که مهم نیست با چه سرعتی ساعت را می بندید ، به عنوان مثال ، اگر قبلا ساعت 12 را می شکستید ، ساعت 1 بخوابید ، آن ساعت را در 10 و ساعت دیگر ببندید ، مهم نیست که چقدر آن را برگردانید ، هرچه بیشتر رطوبت و هر چه بیشتر به رختخواب بروید بیاورید ، بیشتر روزه بگیرید و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند).

راه های زیادی وجود دارد ، یکی می آید که آجیل ها را حذف می کند ، یکی می آید که آجیل بیشتری را حذف می کند ، یکی می آید لبنیات را حذف می کند.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خبر خوب این است که آزمایش این شوک ها برای بدن شما مضر نیست. آنقدرها هم قدیمی نیست که بتوانید برگردید ، می توانید آنها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها به بدن شما پاسخ دهد و شما از اتوبوس پیاده شوید.

رژیم غذایی رژیم غذایی کم کربوهیدرات رژیم غذایی انتخاب سفید دیوار 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا همه افراد رژیم کتوژنیک را متوقف می کنند؟

البته ، هیچ راهی برای همه وجود ندارد ، اکثر مردم می توانند به راحتی به وزن دلخواه و پایان برسند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تنظیم می کنند تا زمانی که به وزن دلخواه یا سطح تناسب اندام خود برسند.

البته در برخی افراد هورمون میل جنسی نسبت به این هورمون مقاوم است. اینکه آنها باید توسط شوک شکسته شوند. حالا شما شوکه شده اید جوابی دریافت نکرده اید ، اما باید تکان دهید.

البته من بار دیگر می گویم که همه شوک ها باید برطرف شوند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و: کل کالری دریافتی را کاهش دهید به.

آیا از بین بردن چربی ایده آل در رژیم کتوژنیک امکان پذیر است؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، ما توصیه نمی کنیم که چربی زیاد را کاهش دهیم ، زیرا مغز شما یا باید از قندها استفاده کند یا از کتون های بدن خود که از چربی ساخته شده اند استفاده کند.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند ، و هنگامی که شما نیاز به استفاده از پروتئین دارید ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کنید.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قند می تواند شما را از کتوز خارج کند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل سوزاندن چربی وزن خود را کاهش می دهند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب بازنگردید. و شوک های بالا را امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید ، هر چقدر می خواهید وزن کم کنید ، به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید