کاهش وزن با طب سنتی کاهش وزن طب سنتی با روش مزاج: رژیم غذایی


آیا راه های زیادی برای کاهش وزن دارید؟ ممکن است رژیم عجیبی گرفته باشید ، خود را گرسنه کرده یا بدن خود را برای کاهش وزن تحت فشار قرار داده باشید. آیا می دانید چرا به پاسخ مورد نظر نرسیدید و هنوز اضافه وزن دارید؟ در این مقاله می خواهیم شما را با طب سنتی آشنا کنیم. در طب سنتی ، رژیم کاهش وزن باعث می شود تا از ماهیت بدن خود آگاهی بیشتری داشته باشید ، با این آگاهی می توانید پاسخ خود را دریافت کرده و وزن خود را کاهش دهید.

برنامه رژیم غذایی با طب سنتی چگونه کار می کند؟

در طب سنتی افراد با مزاج خود سنجیده می شوند. این دارو افراد را به 4 نوع مزاج تقسیم می کند که هر کدام دارای خواص منحصر به فردی هستند ، تأثیر مستقیمی بر چاقی یا کاهش وزن دارند. از بین این 4 نوع مزاج ، نوع غدد بزاقی باعث افزایش وزن شکم می شود ، در حالی که مالیخولیای کیسه صفرا باعث کاهش وزن می شود.

  • نوع اول: گرم و مرطوب (تظاهرات)
  • نوع دوم: گرم و خشک (صفرا)
  • نوع 3: سرد و مرطوب (لارو)
  • نوع 4: سرد و خشک (سودا)

بنابراین ، اولین قدم برای کاهش وزن این است که بدانید در کدام دسته قرار می گیرید. پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید از این طریق وزن کم کنید ، حتماً با پزشک سنتی مشورت کنید. هنگامی که نوع چاقی خود را تعیین کردید ، زمان آن فرا رسیده است. در این مورد ، بهترین رژیم غذایی در طب سنتی برای افرادی که دارای طبیعت بلغمی هستند ممکن است شامل غذایی باشد که معده را گرم می کند ، گوارش را کاهش داده و رطوبت بدن را کاهش می دهد. و برای کسانی که نسخه ی نمایشی هستند ، طبیعت مرطوب خود را بازگردانید. بازگشت به بدن ، انرژی ، اشتها سوزاندن چربی بازگشت به فرد. برای درک بهتر این موضوع ، تصور کنید یک فرد چاق که دائماً در خواب است ، تمایلی به کار ندارد ، بیشتر بی حال است ، اشتهای زیادی دارد. پس از به دست آوردن کنترل ، انرژی بیشتری دریافت می کند ، رژیم متعادل می خورد و فعال تر می شود. در ادامه ویژگی های مهم مزاج افراد چاق را معرفی می کنیم.

با طب سنتی و مزاج وزن خود را کاهش دهید

ویژگی های مزاج بلغمی (سرد و مرطوب)

ویژگیهای معمولی افراد مبتلا به مسمومیت عبارتند از: خلق و خو ، چاقی ، چاقی و یبوست. البته زود خسته شدن ، خواب زیاد ، کم پشت شدن موها و احساس سرما دائمی از دیگر ویژگی های این طبیعت است.

ویژگی های خلق و خوی نمایشی (داغ و مرطوب)

نوسانات خلقی ، پر بودن اندام ها ، ویژگی های متمایز افرادی که تمایل به چاقی دارند ، خواب عمیق اشتهای زیادی دارد. برخلاف مواد مخدر ، این افراد یبوست ، نفخ ندارند ، اگر رطوبت بدن آنها متعادل باشد ، وزن آنها نیز کاهش می یابد ، عملکرد آنها بهبود می یابد.

اگر هنوز به وزن ایده آل خود نرسیده اید ، می توانید با استفاده از طب سنتی و علم مزاج این رویا را محقق کنید.

چه غذاهایی در برنامه کاهش وزن طب سنتی وجود دارد؟

آگاهی از شخصیت به شما امکان می دهد آن را در 40 روز تغییر دهید ، سپس می توانید از رژیم های مختلف یا حتی رژیم لاغری طب سنتی استفاده کنید. در مرحله بعد ، غذاهایی را به شما معرفی می کنیم که باعث می شود کنترل خود را بازیابید.
در اینجا لیستی از غذاهایی است که افراد دارای مزاج سرد و مرطوب می توانند برای تغییر مزاج و همچنین استفاده از آنها در طب سنتی بخورند. لازم به ذکر است که برخی از غذاهای ناسالم را می توان با استفاده از مواد خنثی کننده مصرف کرد.

تغذیه نامناسب برای افراد مبتلا به چرک غذایی که برای افراد بی حس مناسب است

گوشت گاو ، گوساله ، انواع گوشت سفید گوشت شتر ، بوقلمون ، گوسفند ، شتر گوشت
میوه ها: کلم پیچ ، نارنگی ، کیوی ، تب ، خیار میوه ها: همه میوه های شیرین و رسیده میوه ها:
انواع محصولات لبنی لبنیات دارچین ، زنجبیل ، زعفران ، جوز هندی ، فلفل ، خردل ، سیر و زیتون ادویه ها
انواع سرکه ، ترشی ترشی شلغم ، چغندر ، کلم ، ساقه کرفس ، نعناع ، ریحان ، جعفری ، تند ، شوید ، تره فرنگی سبزیجات
کدو تنبل با قارچ سبزیجات نخود ، لوبیا ، عدس لوبیا
چای ، جو ، بادمجان ، قهوه ، نسکافه آجیل بادام ، گردو ، فندق ، پسته ، کنجد ، کنجد آشیل
غذاهای چرب ، فست فود ، غذاهای یخ زده ، شیرینی ها نوشابه های غیر الکلی دیگر: گوشت کبوتر ، ستاره ، گنجشک دیگر:

برای کسانی که دارای مزاج گرم یا مرطوب هستند ، در اینجا لیستی از غذاهای سالم است که می تواند رطوبت بدن آنها را متعادل کرده و روند کاهش وزن را بهبود بخشد. لازم به ذکر است که برخی از غذاهای ناسالم را می توان با استفاده از مواد خنثی کننده مصرف کرد.

تغذیه ناکافی برای افراد مبتلا به نوسانات خلقی غذای مناسب برای افراد ارائه شده

انواع نمک: ترشی انار ، سیب با پوست و دانه ، خیار بدون پوست ، انواع توت ها ، توت سیاه ، زرشک میوه ها:
کره ، ماست ، خامه لبنیات دارچین ، زنجبیل ، زعفران ، جوز هندی ، فلفل ، خردل ، سیر و زیتون ادویه ها
سس ، رب ، چای ، قهوه ، فاسد ، نخل ، نسکافه ، نوشابه های تند و گازدار آجیل لیمو ، هزار سبزیجات
شیرینی ، غذاهای چرب ، تخم مرغ ، فست فود ، غذاهای نشاسته ای ، آب یخ دیگر: بادمجان ، عدس ، لوبیا

دیدگاهتان را بنویسید