اسپلیت دمپر پره ایرفویلی تهویه کلوانی

گوشی صداگیر صنعتی برند 3M مدل X2A اصل آمریکا - کوهر با توجه به زیبایی ظاهری و شکیل بودن آن و زمان بر بودن پروسه تولید و استفاده از متریال بیشتر میتوانیم این نوع دریچه را به عنوان گران ترین نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت نام ببریم. دریچه های داکت اسپلیت مدل لولادار میتواند شامل شیار های به طول 9 سانت و 18 سانت و یا به صورت خطی و مشبک باشد، طبیعتا به دلیل زمان بر بودن در فرایند ساخت و حجم مواد مصرفی اولیه بیشتر، و استفاده از قفل و لولا در تولید آن مشخصا گران تر خواهد بود. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ون وب سایت خود باشید. به دلیل آن که دریچه ها در این نوع فن کویل ها هیچ گونه نقش تهویه کننده ای ندارند، پس از دریچه زیر فن کویلی آلومینیومی ساده استفاده می کنند. این شیارهای آلومینیومی عامل ورود هوای برگشت به محیط محفظه دستگاه فن کویل بوده و به این طریق در هوای رفت و برگشت تعادل برقرار میشود . بدین ترتیب میتوان از ورود گرد و غبار به محیط نیز جلوگیری نمود. از دیگر مدل های دریچه بازدید داکت اسپلیت میتوان به مدل گل سقفی اشاره کرد که مکش آن دورتادور دریچه انجام می شود و به دو صورت تک پله و دوپله به فروش می رسد.

دریچه های زیر فن کوئلی

جنس فریم از پروفیل آلومینیوم با عرض ۳ و ۵ سانت می باشد.در مدل دریچه داکت اسپلیت ساده لولایی، درب به شکل کاملا صاف، بدون شیار و منافذ طراحی و ساخته می شود. به طبع با توجه به ساده بودن از قیمت مناسب تری برخوردار است. با توجه به شیارهای گریلی که روی درب این دریچه در طول های ۹ و ۱۸ سانتی ایجاد می شود، پسوند شیاردار برای این مدل اضافه شده است. فریم این مدل از دریچه داکت اسپیلت با توجه به وزنه ای بودن درب آن دارای ساختار سه پَری می باشد. 30 با پانل کناف (کی پلاس پارس)، امکان تعمیرات این تاسیسات را نیز فراهم و آسان تر می کند. مورد ذکر شده خود نقش اساسی در قیمت دریچه های بازدید داکت اسپلیت ایفا می کند. علاوه بر این باعث میشود به راحتی به قطعات فن کویل ها، کنداسور و هر قطعه ای که در یونیت داخلی آن قرار دارد، دسترسی پیدا کنید. پس از به وجود آمدن ساختار فریم دریچه بازدید تاسیسات فن کویل خطی جای پیچ ها را نیز روی آن تعبیه می نماییم تا پس از رنگآمیزی هیچ ضربه و خدشه ای به آن وارد نشود. ​​.

از خصوصیات بارز مدل درب وزنه ای جدا شدن کامل درب در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد. شایسته است بدانید به تازگی یک مدل جدید تحت عنوان دریچه مخفی گل سقفی آلومینیوم در شرکت صنعتی رحمتی تولید می شود که لبه های آن روی کار مشخص نیست و الزاماً روی کناف نصب می شود. همان طور که میدانید کارخانه صنعتی رحمتی بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه را در تولید دریچه های تنظیم هوا به کار می برد که ضمانت بی قید و شرط دریچه ها مهری بر این ادعا می باشد. برای اطلاعات کامل با کارشناسان فروش شرکت صنعتی رحمتی تماس بگیرید. خیلی از افراد از اینکه با نصب سیستم های تهویه در سقف و یا دیوار، ظاهر محل کار یا خانه شان نامناسب شده راضی نیستند. فروشگاه های مختلفی در سطح شهر وجود دارد که سایلنسرهای مختلف را به افراد معرفی کرده و به فروش می رساند. ۲- لوله خرطومی صداگیر باعایق پلی استر در مقابلِ نفوذ رطوبت،آب و انواع بخارات، مقاومتِ خوبی از خود بروز می دهد. ساختار لوله خرطومی هوا در عین اینکه ثابت و محکم است دارای ساختاری مدور و منسجم نیز است و به هر سمتی متمایل می شود.

دریچه های بازدید کناف

سایز: علاوه بر سایزهای استاندارد، در نظرگیری ابعاد بنا به درخواست مشتری نیز انجام میشود. لوور برای ممانعت از ورود گرد و غبار، باران یا برف از طریق جریان هوا استفاده میشود. قابلیت استفاده از فیلتر یا توری در قسمت پشت دریچه داکت اسپلیت برای جلوگیری از ورود آلودگی. • توری پشهگیر در مکانهایی که از ورود گردوغبارهای ریز به داخل محیط باید جلوگیری کرد. در عین حال در ادامه به بررسی فاکتورهای مختلف تعیین قیمت و ارائه چند مثال پرداخته شده است. 1. نصب و خدمات پس از فروش: مطمئن شوید که فروشگاه یا تامینکننده انتخابی ارائه خدمات نصب و پشتیبانی پس از فروش دارد تا در صورت نیاز به راهنمایی یا تعمیر، به شما کمک کند. این مکان باید به راحتی قابل دسترسی باشد و امکان تعویض و تعمیرات کناف را فراهم کند. برای تعیین قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار داد. شما میتوانید انواع لوور را از شرکت سبلان تهویه برودت تهیه کنید و در محیط مورد نظر خود نصب نمایید. در حقیقت زمانی که شما از داکت اسپلیت سقفی و یا کانالی استفاده می کنید؛ باید حتما از دریچه مناسب نیز بهره دمپر هوابر – شرکت تهویه سازه شار ببرید.