اصول ست کردن کیف و کفش


بسیاری از خانم‌ها علاقه زیادی به ست کردن کیف و کفش خود دارند. تیپ و ظاهر هر فرد نشان‌ دهنده اطلاعات زیادی در مورد شخصیت وی است. زمانی که شخصی را برای نخستین بار می‌بینید، بر اساس تیپ و ظاهر وی می‌توانید تا حدود زیادی شخصیت و سلیقه فرد را بشناسید.برای خواندن مطالب مد و زیبایی و مطالب ویژه متاهلین، میتوانید به  سایت خبری ساناپرس مراجعه نمایید. ست کردن کیف و کفش دارای اصول مخصوص به خود است که خانم‌ها برای رسیدن به وضعیت دلخواه خود، باید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند.

اگر از جمله افرادی هستید که به زیبایی خود اهمیت می‌دهید، بهتر است با اصول ست کردن کیف و کفش همراه ما باشید.

ست کردن کیف و کفش

تاریخچه ست کردن کیف و کفش

توجه به تیپ و ظاهر به اوایل دهه 1950 میلادی باز‌ می‌گردد. در آن زمان اکسسوری‌ها نقش زیادی در زیبایی فرد نداشتند اما بعد از گذشت چند دهه، استفاده از اکسسوری بسیار رایج شد. تبلیغات انجام شده در مورد ایده ست کیف و کفش با در نظر گرفتن اکسسوری‌های جذاب باعث شد تا امروزه بسیاری از خانم‌ها به این موضوع توجه داشته باشند.

کنار هم قرار گرفتن کیف و کفش هماهنگ در فروشگاه‌ها باعث شده است تا خرید این دو کالا همزمان با یکدیگر انجام شود. رونق خرید کیف و کفش تا حوالی سال 2013 ادامه داشت، در حال حاضر بسیاری از خانم‌ها به تبعیت از سال‌های گذشته برای ست کیف و کفش به دنبال خرید محصولات هم رنگ و یا مکمل هستند.

اصول ست کردن کیف و کفش

اصول ست کردن کیف و کفش در سال‌های اخیر دست‌خوش تغییرات مختلف شده است. در واقع بسیاری از خانم‌ها نیازی به خرید کیف و کفش همرنگ ندارند بلکه می‌توانند با استفاده از اصول بیان شده، بهترین ست را انجام دهند. از مهم‌ترین اصول ست کردن کیف و کفش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تضاد در انتخاب رنگ‌ها

خانم‌ها به جای انتخاب کیف و کفش همرنگ بهتر است از محصولاتی استفاده کنند که رنگ‌های متضادی با یکدیگر دارند. این تضاد می‌تواند به عنوان یک هنجارشکنی در اصول ست کردن کیف و کفش محسوب شود. خانم‌ها بهتر است از انتخاب کیف صورتی و کفش صورتی اجتناب کنند و در عوض می‌توانند کیف صورتی خود را با کفشی از طیف رنگ‌های خاکستری و طوسی هماهنگ کنند.

در موارد دیگر پوشیدن کفش قرمز و کیف مشکی، کفش بادمجانی و کیف سبز می‌تواند به عنوان یک ست دل انگیز محسوب شود.

کیف و کفش

توجه کردن به هارمونی رنگ

خانم‌ها بهتر است در انتخاب کیف و کفش مناسب، توجه ویژه‌ای به هارمونی رنگ‌ها داشته باشند. در واقع در ست کردن رنگ‌ها نباید رنگ‌های انتخابی به شکل نامناسب و نامتوازن باشد. قرار نیست که به عنوان یک خانم شیک پوش طوری لباس بپوشید که گویی در اتاقی تاریک، کیف و کفش خود را انتخاب کرده‌اید. این موضوع بدان معناست که بهتر است به هارمونی رنگ توجه داشته باشید.

به عنوان مثال در انتخاب رنگ کیف و کفش باید به تضاد جذاب آنها توجه کنید. انتخاب رنگ پایه‌ای مانند سفید در کنار رنگ‌های تند و شاداب می‌تواند بسیار جذاب باشد. این هارمونی باعث می‌شود تا شیک پوشی‌ افزایش پیدا کند.

ست کیف و کفش با شلوار

شیک پوش بودن نیاز به رعایت کردن یک سری اصول کلیدی دارد. می‌توانید به جای ست کردن کیف و کفش، رنگ کفش یا کیف خود را با شلوار ست کنید. این امر به نوبه خود بسیار خوشایند است و باعث افزایش جذابیت استایل‌تان خواهد شد. به عنوان نمونه می‌توانید شلوار مشکی با کیف‌های هم رنگ انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای کم رنگ، خاکستری و سفید بسیار جذاب است.

در اصول ست کردن کیف و کفش، بهتر است انتخاب شلوار و تناژ رنگی آن مورد توجه قرار بگیرد. این سه مورد می‌تواند زیبایی و جذاب یک خانم را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

ست کردن کیف با دستمال گردن

از دیگر راه‌های افزایش جذابیت، هماهنگ کردن دستمال گردن با کیف است. این پوشش در بسیاری از خانم‌ها باعث افزایش جذابیت استایل‌ آنها می‌شود. یکی از موارد مهم در این زمینه این است که خانم‌ها با دست باز می‌توانند رنگ‌های مناسب کیف و کفش را انتخاب کنند. توجه کردن به رنگ انتخابی دستمال گردن نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتخاب کیف و کفش با تناژ رنگی تند

یکی دیگر از استایل‌هایی که در این زمینه خانم‌ها می‌توانند آن را انتخاب کنند، هماهنگی کیف و کفش با تناژ رنگی تند است. این استایل کمی جذاب‌تر از شیوه‌های قبلی است و برای خانم‌هایی که قصد دارند تا به چشم بیایند مناسب است. این ترفند زمانی جواب می‌دهد که رنگ لباس‌ انتخابی کم رنگ و به قول معروف بی‌حال باشد.

اگر قصد دارید تا این ترفند را اجرا کنید، بهتر است یک پیراهن طوسی کم رنگ پوشیده و کفش‌تان را نیز به همین رنگ انتخاب کنید. کیف بنفش پررنگ یا قرمز انتخاب خوبی در این زمینه محسوب می‌شود.

کیف و کفش

یکی را فدای دیگری نکنید

یکی از موضوعات مهم دیگری که در انتخاب کیف و کفش ست وجود دارد این است که یک مورد را فدای دیگری نکنید. یعنی نباید کیف و کفش خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که یکی به چشم نیاید. انتخاب تناژ رنگی و مدل‌های انتخابی باید به گونه‌ای باشد که هر دو به یک اندازه گیرا و جذاب باشند. در صورتی که در شناخت رنگ‌ها تخصص ندارید، کافی است در این زمینه با فروشنده و افراد متخصص مشورت کنید.

توجه کردن به رنگ پوست در انتخاب طیف رنگی می‌تواند اثربخشی رنگ‌های انتخابی را تا حد زیادی افزایش دهد. هر کدام از موارد گفته شده باعث می‌شود تا بتوانید یک استایل جذاب داشته باشید.

جمع بندی

شیک پوشی یکی از موضوعات کلیدی و مهمی است که بسیاری از خانم‌ها به آن توجه دارند. خوشبختانه در سال‌های اخیر رنگ‌بندی کیف و کفش در بازار به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. کسانی که می‌خواهند یک استایل جذاب داشته باشند بهتر است به موارد گفته شده در این مقاله توجه داشته باشند. در نظر گرفتن طیف رنگی مناسب باعث می‌شود تا خانم‌ها به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اصول ست کردن کیف و کفش بدانید، کافی است به رسانه سرگرمی و خانواده ساناپرس مراجعه کرده و از بخش‌های مختلف آن دیدن کنید.



Source link