انتقال سایت وردپرس از یک هاست به هاست دیگر نت افراز بلاگ

بنابراین پس از ورود به ، پایگاه دادهی جدید رو که در گام چهارم ساخته بودیم را انتخاب کنید و روی دکمه که در بالای صفحه گذاشته شده است کلیک سرور کنید. پس برای ساخت پایگاه داده جدید در سی پنل ابتدا به صفحه اصلی کنترل پنل هاست سی پنل خودتون مراجعه کنید و سپس مشابه تصویر زیر روی دکمه کلیک کنید تا به صفحه ساخت دیتابیس جدید در هاست سی پنل بروید. سپس وقتی دیتابیس را ذخیره کردید، میبایست پایگاه داده جدید را در هاست خود بسازید تا با درون ریزی این پایگاه داده در دیگری، به انتهای کارهای انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاست سی پنل برسیم. سپس در صورت عدم وجود مشکل به هاست منتقل کنید. شما در وردپرس به راحتی قادر هستید برای سایت خود صفحه­های ثابت مثل تماس با ما یا قوانین خرید ایجاد کنید و یا اینکه صفحات متغییر مانند وبلاگ که به صورت روزانه و یا حتی ساعتی محتوای آن قابل تغییر است در سایت خود اعمال کنید، توضیح تمامی این موارد در دوره رایگان وردپرس به صورت کامل وجود دارد. مراجعه کرده و با انتخاب دکمه که مشابه تصویر زیر می باشد؛ فایل خروجی را در هاست خود آپلود می نمایید.

وقتی گام های بالا را انجام دادید؛ می توانید محتویات سایت وردپرسی خود را از لوکال هاست ومپ به سی پنل انتقال داده و سایت را بصورت آنلاین مشاهده نمایید. وقتی تمام فیلدهای بالا را پر کردید، وارد صفحه دیگری می شوید که در این مرحله تیک گزینه را بزنید و روی کلیک کنید تا ارتباط بین یوزر و پایگاه داده برقرار شده و سطح دسترسی های یوزر هم تصحیح بشود. وقتی روی دکمه کلیک کردید، به صفحهای مشابه تصویر زیر وارد می شوید که در آن می توانید نام کاربری پایگاه داده، رمز پایگاه داده را انتخاب کنید و بعد پایگاه داده خود را بسازید. برای آشنایی بیشتر با این قسمت بهتون پیشنهاد می کنیم ویدیو آموزش نحوه کار با تمام قسمت های سی پنل، رو مشاهده کنید، امیدواریم توسط این آموزش قادر شده باشین که به راحت ترین شکل ممکن یه دامنه جدید به هاست سی پنل وب سایتتون اضافه کنید. پس ما شروع می کنیم به تایپ کردن رمزعبور این اکانت ایمیل، ، خیلی خب حالا روی دکمه آبی رنگ کلیک می کنیم تا وارد این صفحه بشیم و مابقی مراحل انتخاب نرم افزار وب میل و نحوه کار کردن با اون رو هم که تو قسمت اول همین آموزش بهتون آموزش دادیم، امیداوریم توسط این آموزش قادر شده باشین به راحت ترین شکل ممکن وارد صفحه مدیریت ایمیل های هاست سی پنل وب سایتتون بشین.

دایرکت ادمین چیست به طور کلی استفاده از دیتابیس ، یک روش بهینه و پرسرعت و کم حجم و همچنین کم دردسر برای مدیریت داده ها محسوب می شود . در این گام باید با تمام دقت پیش برید چرا که اگر مشابه تصویر بالا شما چندین دیتابیس داشته باشید، در صورتی که به اشتباه در دیتابیس دیگری عملیات ایمپورت و درون ریزی انجام بگیرد، باعث ایجاد مشکل برای شما خواهد شد. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سی پنل لطفا از صفحه ما بخواهید. سون هاست به سرعت و آپتایم بالا و پشتیبانی قوی در عین تعرفههای مقرون بهصرفه شناخته میشه و به همین دلیل، به عقیده بنده یکی از بهترین شرکت های هاستینگ وردپرس هست. با استفاده از دکمه Password Generator قادر خواهید بود تا یک رمز قوی که Cpanel به صورت خودکار برایتان ساخته است را ایجاد کنید و آنرا برای رمز پایگاه داده خود بکار ببرید. شما با استفاده از دستور passwd میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید. حالا کافی است با کلیک روی باکس کنار زیر دامنه مورد نظر آن تفاوت VPS و VDS چیست؟ کدام برای شما مناسبتر است؟ را انتخاب کنید. حالا اگر به این 2 موضوع دقت کردید و هیچ مشکلی در مسیر نبود، به سراغ مراحل اصلی فرآیند برویم. این کار برخلاف ظاهر آن سخت نیست و شما خودتان بدون هیچ واسطهای میتوانید با کمک این مقاله آموزشی آن را انجام دهید.

3 روش ساده برای ورود به دایرکت ادمین (DirectAdmin) - گنجه هاست ابتدا یک خروجی با فرمت . پس اگر با چنین خطایی مواجه شدید کافیه تا به فایل منیجر هاست مراجعه کنید و فایل که شامل فایل های وردپرس هست رو از حالت فشرده خارج کنید تا مشکل شما برطرف بشه و بتونید ادامه مراحل نصب رو پیش بگیرید. درواقع برای خروجی گرفتن از فایل های وردپرس، ابتدا باید به مسیری که در پوشه ومپ آنرا نصب کرده اید مراجعه کرده و یک خروجی از آن مشابه تصویر زیر تهیه کنید. شاید برایتان سوال باشد چرا از ابتدا سایت را روی هاست نصب نمی کنیم و بهترست از لوکال هاست برای اینکار استفاده نماییم؟ تصور کنید که شما یک دفترچه تلفن دارید که نام و شماره تلفن افرادی که برایتان مهم هستند را در آن نوشته اید. سایتم را کجا آپلود کنم؟ سپس صبر کنید تا عملیات آپلود تا انتها پیش برود. حال صفحه ای باز می شود که شما از طریق دکمه ی می توانید فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا آپلود شود. ​​​​.