10 دقیقه کنجد و سیر دستور ادام


با این دستور پخت آسان و سریع ادامام ، که حاوی ادام یخ زده با چند ماده اولیه شیرینی است ، در آشپزخانه وقت خود را ذخیره کنید. یک راه خوشمزه برای خانواده شما برای لذت بردن از غذاهای گیاهی بیشتر.

صرفه جویی در وقت در آشپزخانه



وجه مشترک هنگام تلاش برای ترکیب تغذیه متعادل و سالم این است که وقت گیر است. گاهی اوقات این درست است ، آشپزی در خانه دشوارتر از خوردن سریع غذا است.

با این حال ، دستور العمل های زیادی وجود دارد (مانند این دستور اداما) که به سرعت پخته می شوند. امتیازهای اضافی زمانی که فقط به چند شیرینی معمولی نیاز دارند. اینها عصرهای مورد علاقه ما هستند (ما مشتاقانه منتظر دیدار شما در چهارشنبه شب هستیم).

چگونه این دستور غذا در وقت شما صرفه جویی می کند؟


این کنجد و سیر ادمام قطعاً به عنوان یک دستور العمل صرفه جویی در وقت طبقه بندی می شود زیرا و.

  • ادام منجمد ، ماده اصلی است که به سرعت در زیر آب جاری ذوب می شود
  • تنها مواد دیگر کمی روغن زیتون ، سس سویا ، سیر ، نمک ، فلفل و کنجد (اختیاری)
  • پخت آنها فقط 3-4 دقیقه طول می کشد
  • برش یا پیرایش شامل نمی شود

غذاهای گیاهی اضافه کنید

کنجد و سیر آدامام را ببندید

چون هست ماه ملی میوه و سبزیجات، ما باید نکات واقع بینانه ای برای افزودن گیاهان به رژیم غذایی خود به اشتراک بگذاریم.


مصرف میوه و سبزیجات به ویژه در رژیم های غذایی آمریکایی به شدت وجود ندارد.

  • 90 درصد مردان ، زنان و کودکان میزان توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات را مصرف نمی کنند.
  • افزودن گیاهان به رژیم غذایی خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت و برخی از سرطان ها را کاهش می دهد.
  • رژیم مدیترانه ای یک رژیم غذایی گیاهی است که بر افزودن غذاهای گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات ، روغن زیتون ، آجیل ، دانه ها و لوبیا تمرکز دارد.

تمام خانواده ما عاشق این غذا هستند. من غالباً یک کاسه را برای شام در وسط میز (یا حتی هنگام پخت و پز) می گذارم و همه فقط از کاسه یک میان وعده درست می کنند. مشاوره مناسب. لوبیاها را بیرون می آورید و می خورید. پوسته های خالی را بگذارید زیرا قابل خوردن نیستند.

حتی اطلاعات مرتبط را بررسی کنید رژیم غذایی مدیترانه ای

ادام چیست؟

از شرق آسیا ، ادامام دانه های سویای نارس هستند که اغلب در پوسته آنها سرو می شود. آنها معمولاً پخته ، دم کرده یا سرخ می شوند.

آنها یک منبع گیاهی عالی از پروتئین هستند که حاوی 18 گرم در 1 فنجان ادم پخته شده است. آنها منبع خوبی از فیبر ، غنی از اسید فولیک و ویتامین K هستند.

کنجد و دستور سیر ادمام

10 دقیقه کنجد و سیر دستور ادام

این دستور العمل آسان و سریع سیر ادامامه راهی عالی برای افزودن طعم های گیاهی بیشتر به غذاهای شماست. یک افزودنی عالی برای هفته.

نویسنده: برین مک داول ، متخصص تغذیه داخلی RDN

  • 16:
    oz
    ادامام ، یخ زده ، در صورت
    (1 کیسه)
  • 1:
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • 2:
    قاشق سوپخوری
    من بید هستم
    (یا اسیدهای آمینه مایع برای جلوگیری از محتوای گلوتن)
  • 1/4:
    قاشق چایخوری
    نمک:
  • 1/4:
    قاشق چایخوری
    فلفل سیاه
  • 1/2:
    قاشق چایخوری
    پودر سیر
  • 1:
    قاشق چایخوری
    کنجد
    (تزیین)

  1. ادم یخ زده را در آبکش قرار دهید و زیر آب سرد آب کنید (حدود 3-5 دقیقه)

  2. روغن زیتون را در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید

  3. بعد از گرم شدن ، ادم آب شده ، سس سویا ، نمک ، فلفل و پودر سیر را اضافه کنید.

  4. هم بزنید ، هم بزنید و حدود 3-5 دقیقه بپزید ، فقط تا زمانی که ادم گرم شود

  5. از روی حرارت بردارید ، در یک کاسه بریزید و با دانه های کنجد تزئین کنید

  6. توجه – شما لوبیا می خورید ، اما غلاف ها قابل خوردن نیستند

یادداشت –

همچنین می توانید از ادم تازه در مکان یخ زده استفاده کنید. فقط از مرحله ذوب آنها در زیر آب بگذرید.

کنجد سرخ شده و سیر ادمام

کنجد و سیر ادام سوالات متداول

آیا می توانم از ادم تازه استفاده کنم؟

بله ، می توانید ادم های یخ زده را با نوشابه های تازه جایگزین کنید. کافی است از مرحله ای که می گوید ذوب شدن در زیر آب جاری است بگذرید.

ادامام یخ زده را از کجا پیدا می کنید؟

در اکثر فروشگاه های مواد غذایی ادم یخ زده در نزدیکی قسمت سبزیجات منجمد وجود دارد. ما آنها را شخصاً در Trader Joe’s ، Safeway و Target پیدا کردیم.

آیا می توانم از edamame که قبلاً اخراج شده است استفاده کنم؟

احتمالاً ، اما ما تلاش نکردیم. ما فرض می کنیم که این دستورالعمل همان دستور العمل خواهد بود.

آیا می توانم از سیر تازه به جای پودر سیر استفاده کنم؟

البته ، اما پس از حرارت دادن ، توصیه می کنیم آن را به روغن زیتون اضافه کنید ، بگذارید حدود 30 تا 45 ثانیه بپزد (تا بوی سیر احساس شود) ، سپس آدامام ، سس سویا ، نمک و فلفل را اضافه کنید. بنابراین شما سیر خام را همراه وعده غذایی خود نمی خورید.

آیا باید دانه کنجد اضافه کنم؟

نه ، به هیچ وجه. یکی از بچه های من دانه های کنجد را دوست ندارد ، بنابراین من مقداری از ادم را بدون سرو کردن و بقیه را با دانه ها نگهداری می کنم.

(6 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 9 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید