10 غذای برتر برای عضله سازی


10 ماده غذایی که حجم عضلات را افزایش می دهند

معرفی 10 ماده مغذی ضروری برای ایجاد توده عضلانی به شما کمک می کند تا با بهترین محصولات چرخه حجم آشنا شوید. ورزشکاران با تغذیه مناسب همراه با ورزش ، حجم عضلانی خود را افزایش می دهند. ورزش مداوم و رژیم غذایی 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهند. به همین منظور تنورها: این ماده بهترین مواد مغذی را برای افزایش توده عضلانی برای شما جمع آوری کرده است. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا به دنبال افزایش عملکرد و قدرت عضلانی خود هستید؟ مواد غذایی برای عضله سازی و افزایش حجم تمرین کمتر به نتایج خوب کمک می کند. وقت خود را از دست ندهید و یک غذای عالی و مغذی تهیه کنید.

10 ماده مغذی مهم برای تقویت عضله

1. گوشت گاو بدون چربی

در جستجوی افزایش توده عضلانی شما خودتان هستید گوشت گاو را فراموش نکنید. این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای افزایش حجم مورد نیاز است. آهن ، روی و ویتامین B برخی از آنها هستند. پروتئین های غذایی ارزش یکسانی ندارند. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. سطوح بالای اسیدهای آمینه موجود در آن با کمک انسولین باعث تحریک رشد ماهیچه ها می شود.

ما همچنین برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند خبرهای خوبی داریم. خوردن 85 گرم از این گوشت به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین برای شما فراهم می کند. اما نیمی از کالری را دارد. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

به: اخذ شده: برنامه رژیم غذایی آنلاین برای افزایش وزن و حجم از طرف مربیان: تنورها: کلیک

2 مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست ، مانند گوشت گاو ، در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی ایفا می کند. این غذا منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ خام می تواند به بهبود ، توده عضلانی و سلامت استخوان کمک کند. از انواع تکنیک های پخت و پز برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید قطعات مختلف مرغ در فروشگاه ها وجود دارد. مرغ معطر نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

3. پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای

پنیر کلوچه منبع پروتئین کازئین تقریبا خالص است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است که به عنوان منبع کامل و غنی از نگهداری ماهیچه ها در نظر گرفته می شود. در نتیجه ، برای افرادی که به مدت طولانی از خوردن غذا خودداری می کنند بسیار مفید خواهد بود. پنیر کلوچه (روستیک) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، یک رژیم غذایی مناسب برای افزایش حجم ماهیچه ها در ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین است ، یک نوع خوب از چربی آمین ویتامین D. همچنین برای سلامتی مضر نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید، پروتئین آن این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از این عنصر کلان است. معمولاً نوزادان پس از بیدار شدن از پروتئین آب پنیر استفاده می کنند. یک قاشق غذاخوری از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مکمل ها را جایگزین نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید. ماهی سرشار از پروتئین و کم چرب است: سرشار از اسیدهای چرب امگا 3. همانطور که می دانید ، اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر سیم

جو دوسر منبع عالی کربوهیدرات است و به دلیل شاخص قند خون پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • اشباع را افزایش دهید
  • کاهش سطح چربی
  • دارای خواص ریز مغذی خوب و فیبر بیشتر است
  • کاهش مصرف انرژی ثانویه (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای دارای شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. آنها منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حفظ ماهیچه هستند.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد رژیم غذایی و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل برای هضم خوب هستند ؛ بیشتر از دانه های ریز مواد مغذی بدن را تامین می کنند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج شاه بلوط به افزایش سطح هورمون رشد شما کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به طور عمده منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی مهم است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن در این غذاها وجود دارد. بدن خود را به خاطر بسپارید فیبر سبزیجات هستند برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی مورد نیاز است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر می خواهید حجم عضلات را افزایش دهید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی سالم برای رشد عضلات شما ضروری است. در واقع ، این عنصر اقتصاد کلان نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد ایفا می کند. تولید کافی این هورمون ها به رشد و حفظ ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع و غیر اشباع خوب هستند. می توانید آنها را در ماهی آزاد ، ماهی های دیگر ، آجیل ، سبزیجات ، روغن ها مانند کتان ، آووکادو و غلات مختلف پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهای دستیابی به توده عضلانی هر یک برای دستیابی به بالاترین سطح تناسب اندام

  • سه استراتژی تغذیه ای که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به زبان ساده ، رویکرد شما به تغذیه کلید تغییر مثبت و موضعی در سلامت و فعالیتهای شماست.

  • آیا جمع آوری قطره به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایل طولانی بودن جمع آوری قطره ها این است که آنها بسیار مثر هستند. کیت های قطره ای سرعت رشد ماهیچه ها را بهبود می بخشد.

  • غذای کافی بخورید تا انرژی و قدرت داشته باشید

غذا نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قدرتی ، برای حفظ زیبایی نیازی به خوردن غذا ندارید. قدرت بدنی حرف اول را می زند.

  • آیا برای عضله سازی زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن هر دو فرایند وابسته به انرژی هستند. افزایش توده عضلانی در نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های تغذیه ای ، یعنی افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری جواب نمی دهد

اعمال محدودیت کالری در دراز مدت نادیده گرفتن وعده های غذایی کار نمی کند. رژیم غذایی خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

غذا نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار به رژیم غذایی خود اضافه کنید. همراه با ورزش از منابع غذایی غنی استفاده کنید. هیچ یک از اجزای کلان اقتصادی پروتئین ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها را حذف نکنید. خوردن تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و ماهی به افزایش حجم ماهیچه ها کمک می کند. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2: رای گیری)
بارگذاری …


نویسنده:

تنورها: (برگرفته از مقاله breakmuscle.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستاجر را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695:



دیدگاهتان را بنویسید