۱۰ فیلم مانند “Irma Vep” برای تماشای بعدی، از “Sunset Boulevard” تا “Clouds Of Sils Maria” – Sepp Mag


در سینمای مدرن فرانسه، کمتر کارگردانی وجود دارد که بتواند شما را به یاد سینمای کلاسیک موج نو دهه ۶۰ بیاندازد. ۴۰۰ بازدید یا شب من در مد. با یکی رومرسبک اسکیت اولیویه آسایاس کارگردانی است که به جهت گیری سیاسی و فلسفی نزدیک می شود که از جلوه های بصری استفاده جالبی می کند و دیالوگ را عرصه اصلی درگیری می کند. حتی با وجود تمام نوستالژی‌هایی که آسایا می‌تواند برانگیزد، او این کارگردان‌ها را به عنوان بت نمی‌پرستد، بلکه به طور کلی به ایرادات و ضعف‌های سینمای مدرن آنها می‌پردازد. این او را به کارگردانی برجسته در دهه ۹۰ و مینی سریال جدیدش تبدیل کرد. ایرما وب، بازیگر آلیشیا ویکاندر او ثابت می کند که از جامعه، سینما و هویت دور است. برای کسانی که از این زنجیر کوچک خسته نشده اند، در اینجا لیستی وجود دارد که قطعا از آن لذت خواهید برد!

مطالب مرتبط: نقد “Irma Vape”: اولیویه آسایاس وضعیت فیلم و خودش را در سریال فوق العاده متا بررسی می کند.

ویدیوی تصادف امروز

ایرما وب (۱۹۹۶)

تنها انتخاب واقعا واضح برای تماشای بعد از بازسازی مینی سریال، شاهکار اصلی است. ایرما وب. او در آن زمان نقش همسرش و یک اسطوره بازیگری هنگ کنگ را بازی کرد. مگی چونگ (در فضایی پر از عشقاو در نقشی بسیار مرده به عنوان یک بازیگر چینی که به خاطر بازی در فیلم های اکشن معروف است، برای بازی در بازسازی فیلم به فرانسه می آید. خون آشام در عوض، او سریالی پر از درام، جنون و روان پیدا کرد. در حالی که مینی سریال جدید او برای تخریب وضعیت فعلی هالیوود تلاش می کند، فیلم اصلی او به سینمای فرانسه و وسواس عجیب آن در نوشتن و همچنین هزینه ستاره شدن می پردازد. با اجرای عالی از Cheung و ژان پیر لود (۴۰۰ بازدید) این را حتما ببینید!

کارلوس (۲۰۱۰)

تنها پروژه دیگری که آسایاس به عنوان مینی سریال و تدوینگر فیلم انجام داده است، کارلوس این یک حماسه سیاسی است که شما را در دهه های جنگ سرد و در سراسر جهان می برد. داستان فیلم حول محور تروریست سیاسی معروف ونزوئلایی کارلوس شغال می باشد.ادگار رامیرزتولد او به عنوان مبارز جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و توسعه او به عنوان بنیانگذار یک سازمان تروریستی در سراسر جهان. اگرچه بسیاری ممکن است با کارلوس آشنا نباشند، آسایاس او را به عنوان نسخه تروریستی فارست گامپ، مردی پشت صحنه که به نظر می رسد در مهم ترین مکان ها و زمان های تاریخ جنگ سرد ظاهر می شود، به تصویر می کشد. آسایاس در فیلمی که جنبه متفاوتی از درگیری های جنگ سرد را نشان می دهد ثابت می کند که تاریخ چقدر می تواند دراماتیک باشد!

تئاتر مرکزی (۱۹۹۱)

در یک وسیله نقلیه عالی دیگر، کارگردان Maggie Chung استنلی کوان فیلمی مستند که با یک فیلم زندگی‌نامه‌ای الهام‌بخش یک اکشن دراماتیک است. صحنه مرکزی بر زندگی چینی ها تمرکز می کند فیلم صامت خیال پردازی روانشناسی زبانی (چئونگ) هنگامی که او از یک پس زمینه ساده برمی خیزد، تبدیل به یک ستاره می شود و متأسفانه خود را می کشد، که برخی معتقدند پاسخی مستقیم به شایعات قریب الوقوع و بدخواهانه است. در نیمه‌ی دیگر فیلم، مصاحبه‌هایی با چونگ، بازیگران دیگر و افرادی که لینگیو را می‌شناسند، در مورد اینکه جایگاه افسانه‌ای او برای آنها چه معنایی دارد، صحبت می‌کند. فیلم دیگری را تماشا کنید که ماهیت ستاره شدن را با متا تاکتیک و نوستالژی بررسی می کند صحنه مرکزی.

در این مطالعه از روند هنری، آلاسایاس به ما یک بررسی روانشناختی دقیق از عملکرد و هویت داد. ابرهای فروش ماریا زمانی شروع می شود که ماریا بازیگر کهنه کار (ژولیت بینوشاو نقشی را در نمایشنامه ای ایفا می کند که او را به شهرت رساند، اما این بار به عنوان یک پیرزن ناامید، نه به عنوان دختر جوان قوی ای که در ابتدا بازی می کرد. دستیار شخصی او، ولنتاین، که به سن بلوغ رسیده است (کریستن استوارتاو با او تمرین می کند و شروع می کند به دیدن اینکه چگونه هنر و زندگی یکی می شوند. آسایاس داستانی را به قدری گیج‌کننده ارائه می‌کند که شروع می‌کنیم به این سؤال که چه چیزی در فیلم واقعی است و چه چیزی فقط نمایشی است.

مطالب مرتبط: در “Irma Vep” متا داستان اولیوا آسایاس به چرخش کامل می رسد.

از روز تا شب (۱۹۷۳)

آخرین فیلم در مورد صنعت سینما، روز در شب او هست فرانسوا تروفوشاهکار این کلاسیک محصول ۱۹۷۳ بازیگر و گروهی را دنبال می کند که سعی می کنند فیلمی در مورد زنا بسازند، اما به دلایل حرفه ای و شخصی بی شماری سعی می کنند به آن پایان دهند. ژان لوک گدار شما ممکن است فیلم را به عنوان تصویری گمراه کننده و نادرست از فیلمسازی مورد تمسخر قرار داده باشید، فقط نمی توانید از آن مست شوید. این فیلم ممکن است یک دروغ را تبلیغ کند، اما با داستان های دراماتیکی که ژان پیر لئو بازی می کند، ژاکلین بیست، و والنتینا کورتزاین زیباترین دروغی است که تا به حال دیده ام.

با وجود رابرت آلتمن او در دهه ۱۹۷۰ کارگردان برجسته ای بود و در دهه ۱۹۸۰ روند حرفه ای اش کند شد تا اینکه در سال ۱۹۹۲ کمدی را معرفی کرد. بازیکن در جستجوی یک مدیر عامل هالیوود به نام گریفین میلتیم رابینز) هرکس نویسنده ای را که فیلمنامه اش را رد کرده تهدید به کشتن کند، تنها مشکلش این است که نمی تواند بگوید کدام یک. که پس از منفجر شدن دفترش آنجا را ترک کرد، درب منآلتمن به خوبی می‌دانست که هالیوود چقدر می‌تواند سمی و بی‌رحمانه باشد، و دید روی صفحه نمایش او در او نفوذ کرده بود. این یکی از جدی ترین حذفیات آلتمن است که پر از اکشن و شوخی به قیمت هزینه صنعت فیلم است!

در سال ۲۰۱۴، آلیشیا ویکاندر با چهار فیلم به یک فرهنگ بزرگ تبدیل شد، اما یکی از تاثیرگذارترین فیلم هاست. ماشین قبلی. فیلم به دنبال کالب استدیمنال گلیسون، برنامه نویس دعوت شده توسط مدیر عامل خود (اسکار آیزاک) برای انجام تست تورینگ ربات هوشمند آوا (ویکاندر). الکس گارلندحماسه علمی تخیلی دو سوال را مطرح می کند: آیا ربات های هوش مصنوعی مانند انسان احساس می کنند و اگر چنین است، آیا می توان به آنها اعتماد کرد؟ شاید پاسخ دادن به آنها سخت باشد، اما قطعا این سوالات شایسته توجه ما هستند و حضور ویکاندر باعث می شود حدس بزنیم.

فیلمساز فرانسوی دیگری که فرهنگ هالیوود را بررسی کرد مایکل هازناویسیوسهنرمند فقط به عنوان تنها دومین فیلم صامت برنده اسکار بهترین فیلم شد. این فیلم داستان ستاره فانتزی خاموش جرج ولنتاین را روایت می کند.ژان دوژاردن) که با ورود تصاویر سخنگو، حرفه او شروع به از هم پاشیدگی کرد. برای اضافه کردن سکته مغزی به آسیب، زن جوانی که او دوستش داشت و حرفه خود را ساخت، بیبی میلر (برنیس بژو) بالاخره به یک شکست بزرگ می رسد. چیزی که به نظر می رسد واکنشی سینمایی به نسخه خوشبینانه تر داستان باشد، فیلمبرداری شد آواز خواندن در باران، هنرمند این تصویر واقعی تر و گاهی خشن تر از اینکه هالیوود چگونه شما را می بلعد و شما را بیرون می کند، ارائه می دهد.

به سختی می توان فیلم ابتکاری بهتری پیدا کرد که فرهنگ هالیوود و ترس از فراموش شدن را قبل از کشیدن آخرین نفس بررسی کند. خیابان غروب همه چیز از زمانی شروع می شود که افسران لس آنجلسی و پاپاراتزی ها جسد جو گیلیس فیلمنامه نویس را پیدا می کنند.ویلیام هولدنبی جان در استخر شناور است. ادامه فیلم یک فلاش بک است که از دیدگاه جو روایت می شود و در عین حال توضیح می دهد که چگونه با یک ستاره سالخورده سینمای صامت برخورد می کند. نورما دزموند (گلوریا سوانسون) منجر به مرگ ناگهانی او شد. گاهی اوقات داستان دور از ذهن به نظر می رسد چارلز دیکنس پیش بینی های عالی و در دیگران جیمز ام کینگ‘s غرامت مضاعف ضمن حفظ فضای سینمایی که طبقه بندی آن سخت است.

۸ ۱۹۶۳ (۱۹۶۳)

فدریکو فلینی او ممکن است شاهکارهای زیادی در کارنامه خود ساخته باشد، اما او همینطور است ۸ ½ مترادف با روند هنری و خود کارگردان است. ۸ ½ گویدو آنسلمی را دنبال می کند (مارچلو ماسترویانی) کارگردانی که در حالی که برای نهمین فیلمش آماده می شود با یک پرونده مرگبار با از دست دادن یک نویسنده مواجه می شود. پزشکان او را معاینه می‌کنند و از او می‌خواهند که بیهوده به دنبال درمان باشد، کارگران اضافی روی صحنه‌ها و لباس‌هایی کار می‌کنند که نمی‌دانند از آن استفاده خواهند کرد یا خیر، و معشوق و شوهرش برای جلب توجه او با هم رقابت می‌کنند. فیلم باید به اندازه زندگی یک مرد آشفته باشد، اما در عوض، فلینی از این لحظه فاجعه بار به عنوان فرصتی برای کشف گذشته و آینده سینمای خودش استفاده می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر