11 بدترین غذاهایی که قبل از تمرین نباید بخورید


در این مقاله چه می خوانید؟

چیزی که هیچ کس نمی خواهد در باشگاه برای آنها اتفاق بیفتد ناراحتی معده است. خوردن میان وعده اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذای کم مصرف و سازگار با شما برای کیفیت ورزش ، به ویژه برای ورزش های طولانی مدت بسیار مهم است.

اگرچه می دانید که 1-2 ساعت قبل از شروع کلاس نباید پیتزا ، کلوچه و … بخورید ، اما غذاهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید قبل از ورزش مصرف کنید. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه های برخی از متخصصان تغذیه را در مورد علت خرابی قبل از ورزش و آنچه به جای آن بخورید توضیح می دهد.

موازنه:

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع غنی کربوهیدرات برای اکثر مردم هستند ، اما بهترین راه خوردن آنها فقط سس گوجه فرنگی است ، بدون هیچ گونه افزودنی ، زیرا سس های چرب ، چاشنی ها و ادویه ها به محض شروع ورزش به بدن شما آسیب می رسانند. انجام می دهند یا باعث سوزش سر دل می شوند.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند سوخت خوبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از تمرین باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه انجمن رژیم درمانی آمریکا (ADA) می گوید: “تنقلات سرخ شده کند می شود.”

این واقعیت که باید قبل از ورزش از خوردن غذاهای سریع خودداری کنید آنقدر واضح است که نیازی به فکر ندارید ، حتی میان وعده های سالم و پرچرب مانند پنیر و بادام می تواند احساس بدی را در شما ایجاد کند. این به این دلیل است که انرژی چربی ها بسیار کمتر از کربوهیدرات ها و پروتئین ها است. علاوه بر این ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث ایجاد نفخ می شوند که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش تجربه کند.

شکلات تخته ای و شکلات تخته ای

11 بدترین غذاهایی که قبل از تمرین نباید بخورید

“اگرچه پروتئین منبع قدرتمندی برای سوخت است و به عضله سازی کمک می کند ، اما می تواند دوقطبی باشد. ویلاکورتا می گوید: قبل از شکلات ، برخی شکلات ها حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند ، اما کربوهیدرات کافی را از بین می برند. کاهش سطح انرژی.

او می گوید: “پروتئین مانند چربی به سرعت وارد جریان خون نمی شود ، بنابراین با وجود غذا خوردن ، ممکن است احساس خستگی و لرزش کنید.” به عنوان یک دستورالعمل کلی ، نسبت کربوهیدرات ها به پروتئین ها باید 4 به 1 باشد تا سطح انرژی حفظ شود. فریب بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین اغلب حاوی شکر است. اگر به دنبال چیزی هستید که خوردن آن راحت تر باشد و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن چیزی را انتخاب کنید که قند کمتری دارد: چربی.

سالاد سبزیجات قبل از ورزش

یک سالاد سبزیجات مملو از سبزیجات ممکن است یک تمرین عالی قبل از تمرین به نظر برسد ، اما اینطور نیست. طبق گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات با فیبر بالا ، مانند آجیل و دانه ها ، منابع رایج سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا می گوید درصد بالایی از فیبر می تواند باعث ناراحتی جدی در هنگام ورزش شود ، به ویژه در فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، فیبر بالایی دارند و مغزها و دانه ها نیز چربی و پروتئین زیادی دارند ، بنابراین هیچ یک از آنها کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه و ژله

مصرف مایعات شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. در حالی که این کربوهیدراتهای ساده برای تقویت شما عالی هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. آنها را با غذاهای دارای کربوهیدرات نسبتاً جامد ، مخصوصاً برای ورزش طولانی مدت بخورید. به طور کلی از مایعات و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه ورزشی سنگین دارید. آنها باعث رفلکس اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 بدترین غذاهایی که قبل از تمرین نباید بخورید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های گازدار باعث ایجاد نفخ و در بیشتر مردم و نفخ می شوند. مقدار اضافی شکر را که معمولاً در نوشیدنی های گازدار یافت می شود ، به آن اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه اینها می تواند باعث مشکلات معده شود. در حالی که تحقیقات نشان داده است که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقدار کمی چای مفیدتر از نوشیدنی های کافئین دار یا نوشیدنی های انرژی زا است.

سبزیجات داخلی

رژیم های غنی از سالاد و سبزیجات به طور طبیعی عالی هستند ، اما سبزیجات خام مانند کلم ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند مزاحم اصلی در ساعات شلوغ باشند. سبزیجات برگ دار به دلیل داشتن فیبر زیاد تقریباً همیشه باعث نفخ ، نفخ و ناراحتی می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش غذای سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از اسموتی سبز و سالاد را انتخاب کنید. میوه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان سبزیجات ، آب کمی کمی بلغور جو دوسر خشک یا گرانول مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما می تواند جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را به طور مرتب بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار از نظر مواد مغذی کم و مهمترین آنها از نظر قند بالا هستند. نوشابه های آموزشی می توانند مقداری ویتامین و الکترولیت را تأمین کنند ، اما قند بالای آنها می تواند در یک چشم بر هم زدن وارد سیستم گوارشی شما شده و شما را کند و غیر قابل استفاده کند. در عوض ، می توانید آب گوجه فرنگی کم نمک که دارای پتاسیم است ، فشار خون را تنظیم می کند و حتی آب را به دلیل کم بودن نمک در آن حفظ می کند ، بنوشید.

نان سبوس دار و مافین

البته خوردن نان سبوس دار بسیار خوب است ، اما نه زمانی که قصد تمرین دارید. کربوهیدرات ها ، که عمدتا مخمر هستند ، فاقد گلوتن ، التهابی هستند ، یعنی آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند ، اما نباید عوارض جانبی آنها را برداشت کرد. در عوض ، می توانید از نان ذرت کم فیبر یا تورتیلا با کمی کره و برش های موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از ورزش با یک مشت دانه خام خود را سرگرم کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ناراحتی معده و نفخ داشته باشید. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، اگر آنها را با رژیم غذایی کم فیبر بخورید ، می توانند شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه مورد علاقه خود را با نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و میل کنید. این ترکیب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها سه شرط اصلی هستند که بدن شما برای بهترین فعالیت به آن نیاز دارد.

هر چیزی که ادویه جات تند دارد

هیچ کس دوست ندارد با دردهای عضلانی و اضطراب تمرین کند و این اتفاق می افتد اگر یک روز قبل از تمرین غذای تند مانند فلفل تند یا چیپس بخورید. غذاهای سرشار از فلفل و ادویه جات به مدت طولانی هضم می شوند ، بنابراین به جای آماده بودن برای ورزش ، آنها می خوابند. اگر می خواهید چیزی خوشمزه و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون خشک را انتخاب کنید که سرشار از پروتئین است. فقط به یاد داشته باشید که از مارک هایی خرید کنید که نمک کمی دارند ، هیچگونه افزودنی مصنوعی ندارند یا بسیار کم هستند.

نقطه پایان:

تحمل برای هر فرد متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که به طور معمول مناسب هستند ممکن است با تمرین شما سازگار نباشند. مهمترین چیز قبل از هرگونه تمرین این است که غذاهای جدید نخورید – آنچه را که فکر می کنید برای شما مناسب است بخورید. اگر مسابقه بزرگی دارید یا در حال برنامه ریزی برای تمرین سخت هستید ، حتماً رژیم غذایی قبل از تمرین خود را قبل از این نوع تمرین امتحان کنید تا از هرگونه اتفاق ناخوشایند در وسط تمرین جلوگیری کنید.

تهیه و ترجمه elmevarzesh.com
منبع:
سلامتی
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید