14 ایده ساندویچ وگان – Desiree Nielsen:


درست درست شده ، ساندویچ یک آیتم زیبایی است – خوشمزه ، سیر کننده ، شاید کمی کثیف یا غلیظ. اگر شما هم مانند من طرفدار ساندویچ هستید ، من ایده های ساندویچ سبزیجات مورد تأیید متخصص تغذیه را برای هر ولع و موارد مناسب دارم.

من واقعاً یک ساندویچ خوب دوست دارم. فقط ای کاش ساندویچ فروشی های بیشتری طرز تهیه آن را می دانستند. مقدار غم انگیز و میکروسکوپی هوموس و چند تکه بادمجان کبابی مرطوب را به پایان رساندم. بنابراین من آن را دریافت کردم یه جور خوبی در حین ساختن مال من مانند Shiitake BLT در کتاب آشپزی گیاهان بیشتر بخورید. تا لبه انباشته شده ، همیشه با کمی مواد مخلوط ، طعم یا پنیر. یک نوع ساندویچ که انتظار ناهار را دشوار می کند. اگر این نوع ساندویچ را دوست دارید ، در اینجا چند ایده ساندویچ گیاهی فقط برای شما (و برای من) وجود دارد.

طرز تهیه ساندویچ سالم

به همان اندازه که متخصص تغذیه از “سالم” خواندن غذا متنفر است ، می دانم که اکثر مردم فقط می خواهند مطمئن شوند که ساندویچ های آنها مانند سایر غذاها مغذی است. خبر خوب؟ تهیه یک ساندویچ واقعا مغذی آسان تر از آن است که فکر می کنید.

به عنوان مثال ، من همانطور که به بشقابم نگاه می کنم ، به ساندویچ نگاه می کنم. آیا غلات کامل وجود دارد؟ میوه ها و سبزیجات؟ برخی چربی های سالم و برخی پروتئین ها. منظورم این است که بعضی اوقات من فقط پنیر کبابی دارم که روزانه به آن می گویم … اما اگر من زیاد ساندویچ می خورم ، می خواهم آنها را متعادل نگه دارم تا بتوانم احساس کنم پر از انرژی هستم.

  • بیایید در مورد نان صحبت کنیم. باز هم ، گاهی اوقات من می خواهم یک ساندویچ روی مقداری خامه ترش پوست کنده کنم.: سایر گزینه های غنی از مواد مغذی عبارتند از: ساندویچ 100٪ چاودار یا مخمر یا لایه باز ، قطعات چاودار volkkbrbrot به سبک اروپایی ، یا یک نان دانه گردو ، مانند ریشه های جدید من. (Psst … من به طور منظم با Silver Hills کار می کنم زیرا آنها را دوست دارم … اما این پست حمایت نمی شود).
  • میوه و سبزیجات. این جا مکان نیست. چه آنها را کنار بگذارید یا نه ، سعی می کنید آنها را پر از چیزهای خوب کنید. و به یاد داشته باشید ، در اینجا می توانید با دستمال کاغذی بازی کنید. هویج یا چغندر را رنده یا بپیچید. سرخ شده روی یک دسته فلفل قرمز سرخ شده. کمی پیاز ترشی کنید! با آن خوش بگذرانید.
  • گزینه های پروتئین گیاهیاگر نان های سبوس دار را شروع می کنید ، مقدار کافی پروتئین دارید. به طوری که فقط افزودن 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی طبیعی به شما یک ساندویچ با 17 گرم پروتئین می دهد. انواع دیگر پروتئین های گیاهی شامل لوبیای خرد شده ، تکه های توفو دودی ، کرم های هوموس غلیظ ، توفو یا تمپه ترشی است. حتی می توانید پروتئین موجود در پستو را با افزودن قلب کنفی سرقت کنید.
  • ادویه ها. اگر از رژیم غذایی کم سدیم استفاده نمی کنید ، ادویه جات ، اگر کم مصرف شوند ، واقعاً اهمیت زیادی ندارند (اما اگر شما هستید ، باید بدانید که نان نیز واقعاً مقدار زیادی سدیم دارد). اگر سدیم برای شما مشکلی ایجاد نمی کند ، از ادویه جات مانند سس مایونز ، خردل دیژون ، پستو ، چاتنی و سس های تند استفاده کنید تا طعم و سطح کیک را که ساندویچ شما بالا می برد افزایش دهید.

14 دستور العمل ساندویچ خوشمزه و سالم

برای طرفداران سامی وگان من … در اینجا برخی از دستور العمل های مورد علاقه من برای ساندویچ های وگان من از اینترنت آمده است.

بهترین ساندویچ صبحانه گان و وگان

این ساندویچ صبحانه گیاهی معطر + غنی ، تهیه شده با نخود فرنگی “تخم مرغ” و نان غلات سبوس دار ، سرشار از فیبر پروتئین گیاهی است تا صبح سوزانده شود. فقط 10 ماده از کمتر از 10 دقیقه برای تهیه یک وعده.

این دستور غذا را بررسی کنید

کپسول با تخم نخود ، اسفناج و آووکادو
ساندویچ تخم مرغ پستو (وگان)

بزرگترین تخم مرغ های TikTok در حال حاضر تخم های پستو هستند. شما بیشتر تخم مرغ ها را در روغن موجود در پستو می پزید ، اما من نوبت خودم را برای ساندویچ می دهم…

این دستور غذا را بررسی کنید

گیاهخوار کره ای با تخم پستو ساندویچ درست می کند
پنیر کبابی گیاهی بوفالو جک فروت

این پنیر کبابی گیاهی بوفالو جک فروت یک ساندویچ کبابی سرگرم کننده اما مفید است که تمام هوس های شما را برآورده می کند.

این دستور غذا را بررسی کنید

ساندویچ سالاد تخم مرغ وگان (FODMAP کم)

این ساندویچ سالاد تخم مرغ با میزان کم FODMAP بسیار مطلوب است ووم حتی سریعتر از یک سالاد تخم مرغ سنتی جمع می شود. فقط 10 دقیقه برای پخت و 10 ماده یا کمتر.

این دستور غذا را بررسی کنید

دستانی که ساندویچی با سالاد تخم مرغ سبزیجات روی بشقاب سفید نگه داشته اند
ساندویچ TLT

یک ساندویچ گیاهی TLT با الهام از ساندویچ کلاسیک BLT. این گزینه شامل یک تپه تزیین شده در کنار گوجه فرنگی گیلاسی در فر است ، کمی هزار و یک آووکادوی بزرگ را روی یک تکه نازک (یا دو) آووکادوی بزرگ خرد کنید.

این دستور غذا را بررسی کنید

ساندویچ TLT گیاهی را ببندید
ماهی تن نخود گیاهی 5 دقیقه ای

با تمام طعم و مزه ای که می خواهید ، این ساندویچ های ماهی تن نخود گیاهی راحت تهیه می شوند ، فیبر بالایی دارند و پروتئین گیاهی زیادی دارند.

این دستور غذا را بررسی کنید

کنار هم قرار دادن ساندویچ نخودچی Desiree Nielsen متخصص تغذیه
سبزیجات سرخ شده ترش تند هوموس

سبزیجات سرخ شده ، تارتلت های هموس در خانه تکرار می شوند ، آنها برای شام کامل هستند. اشاره. تارت خود را با فتا سبزیجات گیاه خواری کنید.

این دستور غذا را بررسی کنید

دستور العمل Tangy Tofu Vegan Banh Mi:

این غذای گیاهی بدون چربی ، شیرین ، شور و تند ، همه چیز را دارد. من این ساندویچ سبزیجات معطر را با توفو با نمک شیرین ، ترشی سریع تند و بسیاری از گیاهان طراوت بسته بندی کرده ام. لذت بردن!

این دستور غذا را بررسی کنید

ساندویچ با توفو می در بشقابی با سبزیجات ، ترشی و سس تند
ساندویچ مرغ سرخ شده وگان کره ای:

ساندویچ مرغ سرخ شده با الهام از کره. قارچ صدفی سرخ شده ترد ، معطر ، سس مایونز گوچویانگ تند ، کیمچی تربچه قهوه ای ، همه در کوکی ها با کره نرم و.

این دستور غذا را بررسی کنید

ساندویچ مرغ سرخ شده وگان کره ای توسط Chez Jorge
ساندویچ نخود فرنگی تاهینی

این دستور ساندویچ در نسخه کلاسیک وگان پیچیده است ، اما طعم بهتری دارد. یکی از بهترین دستور العمل های گیاهخواری وگان با تاج ، گیاهان تازه و ترد شدن قوی.

این دستور غذا را بررسی کنید

ساندویچ سالاد نخودچی Tahini Ranch Ranch The Plant Based RD:
ساندویچ پنیر کبابی GOOD Ve Ve

ساندویچ پنیر کبابی ترد ، خامه ای ، شور ، پنیر ، ذوب شده ، فوق العاده معطر و آرامش بخش که از مواد سالم تهیه شده است.

این دستور غذا را بررسی کنید

ساندویچ پنیر کبابی وگان مینیمالیست بیکر از نمای نزدیک
ساندویچ هوموس الهه سبز

این ساندویچ سالم ، دلچسب و تازه هوموس یک مهر تأیید مشتاق از طرفدار ساندویچ ساکن شما می گیرد.

این دستور غذا را بررسی کنید

نورا کوکی تمپه روبن

سس خانگی روسی ، پنیر سوپ سوپ سوپ سوخاری و نان چاودار برای تهیه این تمپه روبن وگان تهیه شده است. آرامش بخش ، دودی و خوشمزه است.

این دستور غذا را بررسی کنید

ساندویچ نورا کوکی تمپه روبن
ساندویچ کلم با لوبیا سفید و چیپس کلم

دستور پخت را چاپ کنید
دستور پین:

ساندویچ Easy Vegan White Bean با کلم ترد

ترکیب کاملی از خامه ، لوبیا سفید لیمو ، برش خورده با کلم ترد. تهیه این ساندویچ فقط 20 دقیقه زمان می برد ، وقتی با نان پر فیبر سرو شود بسیار سیر کننده است ، اگر می خواهید صبح روز یکشنبه صبحانه بخورید یک گزینه عالی است.

زمان آماده سازی:20: دقیقه

زمان پخت:10: دقیقه

کل زمان:20: دقیقه

دوره: شام ، ناهار ، غذای اصلی

آشپزخانه. آمریکایی:

رژیم غذایی. بدون گلوتن ، گیاهخوار ، گیاهخوار

کلمه کلیدی: کلم ، ساندویچ ، لوبیا سفید

ترجیح رژیم غذایی بدون لبنیات ، بدون گلوتن ، بدون آجیل ، گیاه خواران ، گیاه خواران

خدمات: 4: ساندویچ

نویسنده: Desiree Nielsen، RD:

عناصر:

کلم ترد

  • 1: یک دسته بزرگ کلم فرفری بزرگ تخریب شده و به قطعات بزرگ پاره شده است
  • 2: قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • : قاشق چایخوری نمک
  • کم اهمیت خرج کردن: تکه های چیلی خشک شده

لوبیا سفید شکست

  • 2: شیشه 14 اونسی لوبیا سفید خامه ای مانند حشیش یا روغن فشرده و سیل
  • 2: قاشق غذاخوری آب لیمو تازه فشرده شده
  • 1: میخک های کوچک سیر خرد شده یا خرد شده
  • : قاشق چایخوری نمک
  • فلفل تازه ترک خورده برای امتحان
  • کمی پاپریکا دودی (اختیاری)

لوازم ساندویچی

  • 8: لایه های نان مورد علاقه شما
  • سس مایونز گیاهی

دستورالعمل ها:

کلم ترد

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (205 درجه سانتی گراد) گرم کنید. دو ورقه پفک با کاغذ روغنی درست کنید و کنار بگذارید.

  • تکه های کلم را در یک کاسه بزرگ با روغن زیتون ، نمک و تکه های چیلی قرار دهید. وسوسه نشوید که مقدار زیادی پودر چیلی یا نمک اضافه کنید ، زیرا با کوچک شدن تکه های کلم در فر ، ادویه ها سفت می شوند.

  • کلم را به مدت 5 دقیقه سرخ کنید ، سینی ها را بچرخانید و برای 3-6 دقیقه دیگر سرخ کنید تا کلم کمی ترد شود ، اما کاملاً شبیه تراشه کلم نباشد.

  • اگر کلم شما فقط در یک سینی جا بگیرد ، سریعتر از آنکه کلم را در دو قفسه داشته باشید سریعتر می پزد. مراقب باشید کلم نسوزد آیا هنگام آماده شدن آن را کنار گذاشته اید.

لوبیا سفید شکست

  • در همین حین ، لوبیا سفید ، آب لیمو ، سیر ، نمک و فلفل را به یک کاسه متوسط ​​یا غذاساز اضافه کنید. هنگام استفاده ، فلفل دودی را اضافه کنید.

  • با چنگال یا نبض آسیاب کنید تا مخلوط شبیه خمیر غلیظ شود. اگر لوبیای شما خشک به نظر می رسد ، کمی روغن زیتون به آن اضافه کنید تا شل شود. طعم دارید آب لیمو و نمک را به دلخواه تنظیم کنید.

ساندویچ ها را جمع کنید

  • نان تست از نان مورد علاقه خود.

  • نازک با سس مایونز بپاشید ، سپس نصف فنجان مخلوط لوبیا را اضافه کنید. با کلم ترد پر کنید و لذت ببرید.

یادداشت

هنگامی که آنها جمع می شوند ، این ساندویچ ها فقط یک آشغال هستند … اگر این کار را انجام دهید ، 5-6 ساندویچ به راحتی با این دستور تهیه می شود.
گزینه B. با صورت باز ، سپس با چاقو و چنگال سرو کنید.
اگر کمی دراز کشیده اید ، به جای 2-3 حبه سیر باقی مانده ، به جای سیر خام ، این دستور غذا خوشمزه است.

دیدگاهتان را بنویسید