21 تمیز کردن غذا


برای داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش زیاد در برنامه روزانه ما حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. به نظر می رسد تعداد افرادی که از بیماری هایی مانند فشار خون بالا ، دیابت یا چاقی رنج می برند دائما در حال افزایش است. اگرچه داروهای زیادی در بازار برای درمان چنین بیماری هایی وجود دارد ، اما گاهی اوقات می توانیم عادات غذایی خود را تغییر دهیم تا یا وضعیت را بهبود بخشیم یا به طور کامل از شر آن خلاص شویم. افزودن غذاهای سالم و پاک کننده به رژیم غذایی شما می تواند در عین حال تفاوت بزرگی ایجاد کند و به ما کمک کند تا در کل احساس بهتری داشته باشیم.

انسداد می تواند منجر به طیف وسیعی از مشکلات سلامتی ، اعم از روحی و جسمی شود. این شامل خستگی مزمن ، درد مداوم و حتی کاهش میل به اتاق خواب است که منجر به مشکلات در روابط و عزت نفس ما می شود. اینها عوارض طبیعی پیری نیستند ؛ ما می توانیم تغییرات ساده ای را برای کمک به آنها انجام دهیم.

اگر احساس می کنید که رژیم غذایی ناسالم ناشی از رژیم ناسالم است ، وقت آن است که در مورد آن کاری انجام دهید.

رژیم آیورودا

اتهام بگیرید

پزشکان و شرکت های سراسر جهان رژیم ها و رژیم های غذایی سالمی را ایجاد کرده اند تا به ما در زندگی بهتر کمک کنند. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. من شخصاً چند سال پیش سعی کردم آب میوه را پاک کنم زیرا می خواستم برخی عادات غذایی ناسالم را به سرعت اصلاح کنم. متأسفانه ، پس از چند روز گرسنگی و غم و اندوه ، موفقیت چندانی نداشتم. برای تمیز کردن یا ایجاد تغییرات اساسی در رژیم غذایی روزانه خود ، نیازی به سرمایه گذاری زیاد ندارید. می توانید موارد ساده را در موارد معمولی قرار دهید و آنها را به سطح دیگری ببرید.

بذر کتان و انواع توت ها برای مبارزه با کمبود استروژن

از لیست زیر نترسید. ممکن است شما حتی برخی از موارد موجود در لیست را نشنیده باشید ، اما ممکن است آنچه بدن شما برای پاکسازی طبیعی و بهبود کلی سلامت خود به آن نیاز دارد ، باشد. می توانید با آزمایش برخی از اشیاء آشنا شروع کنید و سپس به آرامی از آنجا اضافه کنید. به عنوان مثال ، این هفته چند توت به صبحانه خود اضافه کنید و به جای چیپس مقداری بروکلی بخورید. حتی می توانید به نوشیدنی آب میوه محلی ضربه بزنید و از آنها بخواهید برخی از این محصولات را شامل شوند. افزودن غذاهای پاک کننده به برنامه روزانه خود آسان تر از آن چیزی است که تصور می کردید.

مواد غذایی را تمیز کنید تا سریعتر احساس بهتری داشته باشید

با کلم بروکلی قلب خود را سالم نگه دارید

  • سبزیجات را ضربدری کنیداین شامل روگولا ، کلم بروکلی ، کلم ، گردنبند ، جوانه بروکسل و گل کلم است. سعی کنید حداقل 1 لیوان در روز برای بهترین فواید سلامتی مصرف کنید.
  • غذای غنی از فیبر. غذاهای غنی از فیبر شامل میوه ها (به ویژه سیب) ، سبزیجات ، حبوبات ، آجیل ، دانه ها و لوبیا و نخود فرنگی است. فیبر بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی سالم است زیرا به عادی سازی عملکرد روده کمک می کند و به طور طبیعی سیستم شما را تمیز می کند.
  • آووکادوآووکادو ، یک سم زدای طبیعی ، یک غذای فوق مغذی برای سلامت کلی بهتر است.
  • چای سبز ارگانیکقهوه صبح خود را با یک فنجان چای سبز جایگزین کنید. اگر نمی توانید بدون جو صبحگاهی زندگی کنید ، به جای آن لیوان های ثانویه را عوض کنید تا کمی با هم مخلوط شوند تا مزایای سلامتی هر دو را به دست آورید.
  • آب سبزیجات تازهبه دنبال موادی مانند زنجبیل ، کرفس ، گشنیز و جعفری باشید ، مطمئن شوید که آنها با شکر بسته بندی نشده اند زیرا این کار فواید سلامتی شما را در غیر این صورت جبران می کند.
  • چای های سم زدایی گیاهیآنها باید حاوی ریشه باباآدم ، ریشه قاصدک ، ریشه زنجبیل ، ریشه شیرین ، ریشه سارساپاریلا ، دانه هل “پوست دارچین” باشند. بله ، به نظر می رسد که BT برای من نیز مناسب نیست.
  • مواد غذایی با کیفیت بالا و حاوی گوگرداینها شامل تخم مرغ ، پروتئین آب پنیر ، سیر و پیاز است. چیزی که در اینجا جالب است این است که می توانید آنها را در هر وعده غذایی روز با افزودن طعم و ادویه به آنها اضافه کنید.
  • حبه های سیرسعی کنید روزانه 2 تا 3 حبه در رژیم غذایی خود بگنجانید. اگر این واقعیت ندارد ، ممکن است بخواهید سیر را در نظر بگیرید.
  • دانههای چیادانه های چیا سالهاست که برای هضم و تسکین درد مفاصل مورد استفاده قرار می گیرند. طعم خنثی آنها آنها را به مکمل آسان برای افزایش سلامت هر ظرفی تبدیل می کند.
  • بیوفلاونوئیدهااینها معمولاً در انگور ، انواع توت ها ، مرکبات یافت می شوند و به راحتی در صبحانه شما استفاده می شوند. استفاده از آنها را در غلات یا بلغور جو دوسر یا اضافه کردن آنها به ماست سالم یونانی به عنوان غذای جانبی در نظر بگیرید.
  • سبزی قاصدکاین آثار به طرز شگفت انگیزی جریان صفرا را بهبود می بخشد و خروجی ادرار را افزایش می دهد ، که به پاکسازی سیستم شما از سموم خطرناک کمک می کند.
  • کرفساین باعث افزایش جریان ادرار می شود که دوباره سیستم شما را از سموم پاک می کند.
  • Cilantro:چه یک شوخی قدیمی وجود داشته باشد که شما یا سیلندر را دوست دارید یا از آن متنفر هستید و هیچ واسطه ای وجود ندارد ، به حذف فلزات سنگین از بدن کمک می کند. از آن به عنوان یک شام خوشمزه ، به عنوان بخش سالم رنگ ، طعم و پاک کننده غذا استفاده کنید.
  • رزماریاین حاوی کارنوزول است ، تقویت کننده آنزیم های سم زدایی است که می تواند به پاکسازی سیستم شما کمک کرده و در عین حال به عنوان طعم دهنده عمل کند.
  • کورکومینوئیدهااینها شامل زردچوبه و کاری است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است.
  • فلفل کاینتصور می شود که کاین متابولیسم را تحریک کرده و چربی سوزی را افزایش می دهد. حاوی کپسایسین است که بدن را در سطح سلولی پاکسازی و مسموم می کند. اگر به غذاهای تند علاقه ندارید ، می توانید فلفل قرمز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
  • ریشه بیدمشکبه اعتقاد بر این است که ریشه بیدمشک اغلب در طب سنتی چینی برای سم زدایی استفاده می شود ، از کبد محافظت می کند. می توانید از چای ریشه باباآدم لذت ببرید یا از مکمل استفاده کنید تا همچنان مزایای پاک کنندگی را به دست آورید.
  • کلروفیلاین در سبزیجات برگ سبز تیره ، گندم یافت می شود ، به سم زدایی کبد کمک می کند ، سموم را در سطح سلولی متصل کرده و از بین می برد.
  • پیکنوژنولاین یک ماده ضد التهابی است که از پوست کاج دریایی فرانسه استخراج شده و به عنوان مکمل گردش خون در دسترس است.
  • انارانار نه تنها خوشمزه است ، بلکه سرشار از آنتی اکسیدان است که فواید بسیار زیادی برای سلامتی به همراه دارد.
  • جلبکاین غذا سالهاست که جزء اصلی غذاهای آسیایی است و دارای ید و فیبر است که هردو هضم و سلامت کلی را بهبود می بخشد.

سالاد جلبک Wakame یک غذای پاک کننده است

برای اطلاع از دستور العمل های مغذی شگفت انگیز ، برنامه Prime Women PLATE را مشاهده کنید ، که برنامه ای شگفت انگیز را ارائه می دهد که به طور خاص برای کمک به کاهش وزن زنان بالای 50 سال طراحی شده است. اکنون در برنامه Apple یا Android با هشدارها در دسترس است تا شما را در مسیر خود نگه دارد. همچنین می توانید برنامه روزه داری 5 روزه ProLon ما را با غذا در نظر بگیرید ، یا می توانید از FastBar برای جلوگیری از وسوسه استفاده کنید و در تلاش برای افطار موفق باشید (می توانید از رمز عبور به عنوان پاداش استفاده کنید) نخست وزیر برای صرفه جویی در هزینه محصول هنگام خرید).

بعدی را بخوانید:

7 Sur معمولاً غذاهای رژیمی ناسالم

10 نکته برای تغذیه سالم بدون احساس گناه

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان) و ما هر هفته مقالاتی از این قبیل را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید