3 ایده برای صبحانه ادویه کدو تنبل سالم



برای اینکه سطح انرژی خود را در این فصل بالا نگه دارید ، این 3 ایده صبحانه با ادویه کدو تنبل سالم را امتحان کنید.

می دانم ، می دانم ، ادویه کدو تنبل دیگر سمی نیست. اما به عنوان هسته هزاره ، در DNA من اشتیاق به PSL در مورد درجه حرارت وجود دارد. سقوط از 80’F (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مسخره ام نکنید).

در فروشگاه buuuuuuut ، بسیاری از اقلام با موضوع کدو تنبل پر از شکر هستند ، فیبر کمی دارند و پروتئین زیادی ندارند.

دانه های کدو تنبل ، گرانول و میله های انرژی فقط این نیست. مطمئناً طعم آنها خوب است ، اما یک لیوان شیر بادام با دانه کدو تنبل مرا به مدت 27 دقیقه سیر نگه می دارد.

سپس آن را در انبار می مالم تا شکر بیشتری داشته باشد.

در عوض ، این 3 دستور غذای سالم صبحانه ادویه کدو تنبل را در خانه با شکر کمتر ، پروتئین بیشتر و برای تغذیه بیشتر امتحان کنید.

جو دوسر کدو تنبل شکلاتی (بدون سبزیجات ، بدون گلوتن)

طعمش شبیه کیک است!

1 قاشق چایخوری 1 پودر پروتئین شکلات وگان پاور پرو با 1 قاشق چایخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر کهنه ، 3/4-1 فنجان شیر اختیاری ، 1/2 قاشق غذاخوری در یک کوزه نعنا یا دارچین در بسته ، و 1 قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل.

به مدت 1-2 شب روی 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل خرد شده و / یا پیکانی سرخ شده در یخچال قرار دهید. گرم یا سرد بخورید.

اضافی: 1 قاشق چایخوری قهوه فوری را با ادویه کدو تنبل برای بلغور جو دوسر مخلوط کنید.

اشاره. توصیه می کنم برای حفظ سلامت پوست و مو ، یک قاشق پودر کلاژن تورن نگه دارید.

کدو تنبل (گیاهخواری)

در یک لیوان شراب به عنوان #فانتزی سرو کنید

در یک لیوان شفاف ، 1/4 فنجان ماست یونانی کامل یا 2٪ وانیل (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم) اضافه کنید. یک لایه نازک از سس سیب کدو تنبل را روی ماست بگذارید. من آن را در Sprouts فصلی می دانم ، فکر کردم بسیاری از دستور العمل های آسان مانند این به صورت آنلاین وجود دارد. هنگام تهیه اسکرات حتما از سس سیب معطر استفاده کنید.

سپس یک تکه گرانولای ادویه کدو تنبل اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). شما همچنین می توانید گرانول بخرید – من از الیزابت خالص خوشم می آید ، اما بدون شکر ، غلات Ezekiel را امتحان کنید.

یک لایه ماست و به دنبال آن یک لایه دیگر سس سیب کدو اضافه کنید. آن را با فندق خرد شده ، بو داده و / یا گرانولای کمتر شکر به پایان برسانید.

اشاره. این دستور بدون گلوتن را با گرانولای بدون گلوتن یا ماست نارگیل گیاهی تهیه کنید.

نان تست کشک کدو (گیاهی)

من می دانم که ممکن است برخی از شما در این مورد ضرر کنید ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و رضایت بخش است.

1 فنجان Good Culture 2٪ پنیر خامه ای را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ترکیب کنید. Spread Trader Joe’s Cranberry Harvest Sprouted Grain در بالا با گردوی خرد شده.

اشاره. آیا Trader Joes در این نزدیکی نیست؟ نان چاودار بپاشید یا کشک کدو تنبل خود را روی وافل Kodiak Cake Power امتحان کنید.

دستور العمل های پاییزی بیشتر.

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در عمل خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که به متخصصان تغذیه ناامید یویو کمک می کند تا با استفاده از غذا به اهداف سلامتی خود برسند. در 1 منطقه او میزبان مشترک آگاهی از تغذیه است

امتناع. برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. همه نظرات از آن من است.

دیدگاهتان را بنویسید