30 میان وعده مغذی برای کودکان



میان وعده های سالم برای کودکان که در انبار تهیه می شوند

این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود. 

اگر به دنبال ایده های مقوی میان وعده برای کودکان هستید ، به مکان مناسب آمده اید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که می توان آنها را برای جعبه ناهار مدرسه یا هنگام سفر بسته بندی کرد. همچنین ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان و نکاتی در مورد چگونگی خوردن تنقلات سالمتر توسط فرزندان خود را دریافت کنید.

ایده های میان وعده سالم برای کودکان.  بسته بندی میان وعده های آسان برای ناهارهای مدرسه و چگونه بچه ها را به خوردن غذای سالم ترغیب کنیم.

“مامان ، من گرسنه ام.” به نظر می رسد با دو پسر در حال رشد ، ناهار و میان وعده ها را شبانه روز به اشتراک می گذارم. من یک ظرف را تمیز می کنم و آنها به ظرف بعدی می روند. یادم می آید این چیزی بود که مادرم همیشه می گفت. 

و اگر اشتهای فعلی آنها آینده را پیش بینی می کند ، می توانند به معنای واقعی کلمه ما را بیرون از خانه و خارج از نوجوانی / نوجوانی بخورند. آیا شخص دیگری اهمیت می دهد؟

پسران در حال خوردن یک میان وعده در کلیف بار هستند

نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان. راهنمای مرحله به مرحله

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات. هر اسب. هنگام سرو میوه و سبزیجات نمی توانید اشتباه کنید. همه تخم مرغ ها تازه ، منجمد ، کنسرو شده ، خشک شده و آبدار تلقی می شوند ، زیرا همه آنها منبع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. سعی کنید میوه یا سبزیجات را به هر میان وعده اضافه کنید. 
  2. قندهای اضافه شده را دنبال کنید. آیا فرزند شما دندان شیرینی دارد؟ من یکی دارم که همیشه برای تنقلات شیرین استفاده می کند. AAP توصیه می کند که شکر را برای کودکان دوساله به کمتر از 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) برسانید و تقریباً شکر را به کودکان دو ساله اضافه کنید. آه ، گفتن آن آسان تر از انجام آن است.
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از میان وعده های خوشمزه مانند نان ، پنیر ، بیسکویت ، چیپس ، کراکر ، غذاهای منجمد ، فست فود یافت می شود که آنها را بسیار خوشمزه و مطلوب می کند. اما از منابع نمک خودداری کنید ، زیرا نمک در رژیم غذایی نوزاد ممکن است به سطح ناسالم برسد. میزان توصیه شده توسط موسسه پزشکی 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1-3 سال) کودکان برای کودکان 4-9 ساله-کمتر از 1900 میلی گرم است. به یاد داشته باشید که یک قاشق چای خوری نمک سفره حاوی 2300 میلی گرم سدیم است. 
  4. میان وعده ها را عمدا انتخاب کنید.  همه میان وعده ها برابر نیستند. در حالی که بیشتر اوقات راهی برای پر کردن میوه و سبزیجات است ، میان وعده های کم قند و نمک زیاد در رژیم غذایی کودکان جای دارد. 

بگذارید این را برای مردم پشت سر بلندتر بگویم. وقتی کودکان فعال هستند ، انرژی و عرق می سوزانند ، به قند و نمک احتمالی احتیاج دارند. سطح عرق در کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که مایعات بدن کودک کافی است و برای ژاکت های سنگین الکترولیت در نظر بگیرید. الکترولیت ها از طریق غذا به راحتی دریافت می شوند – میان وعده شور تر ، و برخی محصولات سدیم پتاسیم را تأمین می کنند – دو الکترولیت بزرگ از دست رفته در عرق. 

این غذاها همچنین بخش سرگرم کننده و عادی تغذیه سالم هستند. هدف برای تعادل انتخاب یک میان وعده هدفمند در یک روز گرم و آفتابی هنگامی که فرزندان شما در بیرون بازی می کنند ، به آنها چیزی شور بدهید تا به تجدید الکترولیت ها کمک کند. 

و وقتی می دوند و بازی می کنند ، به انرژی نیاز دارند ، بنابراین صبحانه کربوهیدرات سالم بخورید. ما دوست داریم دانلود CLIF Kid: زیرا با دقت طراحی شده است تا انرژی مورد نیاز کودکان را برای تأمین زمان بازی خود تأمین کند. این میله های انرژی طعم فوق العاده و 10-12 گرم غلات کامل از جو دوسر ارگانیک ، به علاوه شربت ذرت با فروکتوز کم یا طعم دهنده های مصنوعی را ارائه می دهند.

چگونه کودکان خود را وادار به خوردن تنقلات مغذی تر کنیم؟

انباری با تنقلات مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. انبار خود را مرتب کنید نگهداری میان وعده های مغذی در سطح چشم کودکان بسیار مهم است ، به خصوص اگر یک انباز خانه باز دارید که کودکان می توانند در وعده های غذایی خود به آنها کمک کنند. اگر چیپس و کوکی ها را دیدند ، آنها را دوست خواهند داشت ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را در قفسه های بالاتر ، دور از کودکان ، دور از چشم قرار دهید. من از مخلوط سطل های شفاف و سفید در انبار استفاده می کنم. سطل های زباله را برای میان وعده های ترجیح در سطح چشم و ظروف سفید با درپوش برای چیپس ، شیرینی ، دسر و غیره را که در بالای انبار یا در کابینت های مختلف آشپزخانه نگهداری می شوند ، تمیز کنید. یخچال سازمان یافته برای تغذیه سالم کودکان
  2. یک قسمت کودک در یخچال یا یخچال کوچک خود ایجاد کنیدبه سطل زباله سطل زباله! از ظروف شفاف برای فشردن ماست ، چوب پنیر ، میوه و ساندویچ استفاده کنید. 
  3. تنقلات و پیش غذا را از قبل آماده کنیدبه اگر می خواهید فرزندانتان غذای سالم تری بخورند ، این باید راحت باشد. مافین های خانگی درست کنید ، تخم مرغ های پخته شده مخلوط کنید و در طول راه مخلوط کنید ، میوه ها و سبزیجات را بریده و ساندویچ های آماده و آماده کنید. برای بسته بندی آسان میان وعده ، اقلام را در کیسه های کوچک نگه دارید.جعبه ناهار با تنقلات راحت برای کودکان
  4. به آنها بیاموزید که با تنقلات هدفمند عمل کنندبه غذا خوردن با ذهن یک مهارت زندگی است. با رعایت برخی از راهنمای تنقلات ، به فرزندان خود در مورد عادات سالم میان وعده آموزش دهید. 
    1. با ترکیب محصول با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات را افزایش دهید. 
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و کودکان را به نوشیدن آب بیشتر تشویق کنید. 
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که آنها فعال هستند ، غلات سبوس دار (مانند آنهایی که در CLIF Kid Zbar یافت می شوند) می توانند به آنها انرژی دهند تا بدن خود را در طول بازی تغذیه کنند. در همین حال ، پروتئین سرکوب گرسنگی و چربی های خوب (مانند آنهایی که در CLIF Zbar® Filled یا Zbar® Protein یافت می شوند) می توانند معده ای را که بین وعده های غذایی می چرخد ​​، ارضا کنند. 
    4. به کودکان آموزش دهید چگونه میان وعده ای متعادل تهیه کنند. فرمول میان وعده ساده را به آنها بیاموزید: کربوهیدراتهای پیچیده به علاوه چربیهای سالم و (یا) پروتئین برای قدرت و برای حفظ انرژی پایدار. کودک هنگام خوردن کلیف بار لبخند می زند
  5. خوش بگذرونبه اگر می خواهید میان وعده های جدید را تشویق کنید ، یک کلید یا یک نوار موز سالم درست کنید که بچه ها بتوانند غذای خود را به آن اضافه کنند. آنها را در تهیه مافین یا اسموتی مشارکت دهید. برای صبحانه یک فعالیت / کاردستی داشته باشید که آنها را مجبور کند با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای کودکان در میان وعده می تواند به آنها کمک کند از غذای خود لذت بیشتری ببرند. 
  6. مثال را دنبال کنبه کودکان اغلب از والدین خود الگو می گیرند. هنگام برنامه ریزی میان وعده بعد از ظهر ، به جای یک کیسه چیپس یا شیرینی ، میوه یا هویج و هوموس را انتخاب کنید. تغییرات کوچک در رژیم غذایی میان وعده های والدین به کودکان رفتارهای تغذیه ای سالم تری را آموزش می دهد که احتمال تکرار آنها بیشتر است. 

لیست اصلی ما از میان وعده های مغذی برای کودکان

بهترین محصولات لبنی برای کودکان

بهترین محصولات لبنی برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • پنجه ماست + میوه تازه

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

  • میوه های تازه + کره گردو یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان میوه های کنسرو شده
  • خشک شده.  کشمش ، نخل ، قره قاط خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه ای یا خمیری:
  • سیب را فشار دهید
  • نیش موز یخ زده

سبزی مورد علاقه بچه ها

بچه ها تنقلات سبزیجات می خورند

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود ، چوب خیار ، چوب فلفل دلمه ای)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکامول
  • Crudité + ماست آجیل پیاز فرانسوی

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده های غنی از پروتئین برای کودکان

  • میکس تریل:
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، ترکیه و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی با پنیر ، کفیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای تنقلات کودک

غلات کامل سالم برای تنقلات کودک

  • مافین های خانگی
  • غلات غنی شده 
  • CLIF Kid Zbar و Zbar پر هستند
  • کراکر یا چیپس پیتا + هوموس

دستور العمل های آسان میان وعده برای کودکان 

کودکان در آشپزخانه کمک می کنند

آوردن کودکان به آشپزخانه راهی عالی برای آشنایی آنها با غذاهای جدید و مهارت های زندگی است. تهیه مخلوط مصنوعی ، کلوچه و خرد کردن موز با هم فعالیت های سرگرم کننده ای هستند و غذای سالم را تشویق می کنند. با این دستور العمل های سرگرم کننده و میان وعده دوستانه برای کودکان ماجراجویی های کوچکی در آشپزخانه ایجاد کنید. 

با ترد شدن موز |: یک درمان ساده یخ زده دوستدار کودک

میوه های ترشی هندوانه خانگی | دستور تهیه خرس های چوبی همه میوه ها

کوکی هیولا بدون گلوتن | جو دوسر کره بادام زمینی معطر

اسموتی سبز آووکادو

کیک:

میوه / سبزیجات محبوب:

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و برای مادران).

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه برای بچه ها (از جمله غذاهای اختیاری): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

20 میان وعده قبل از تمرین برای تغذیه مادران متحرک

و برای ایده های بیشتر میان وعده ، از آرشیو میان وعده ما دیدن کنید.

The post 30 میان وعده مغذی برای کودکان appeared first on Love & Zest.

دیدگاهتان را بنویسید