4 اشتباه اساسی برای تنظیم هنگام تلاش


در حالت ایده آل ، همه ما باید تلاش کنیم تا سالم باشیم ، یک شیوه زندگی سالم داشته باشیم که شامل اجزای جسمی ، روحی و احساسی باشد. این مزایای زیادی دارد ، اما اگر مراقب نباشیم که همه چیز را درست انجام دهیم ، می تواند منجر به برخی پیامدهای نامطلوب شود.

شما می توانید تسلیم شوید زیرا هیچ نتیجه ای نمی بینید یا نتایج به اندازه کافی سریع پیش نمی روند. یا بدتر ، می توانید به خودتان صدمه بزنید.


برای اجتناب از این امر ، باید از برخی اشتباهات رایج که افراد هنگام تلاش برای ورزش مرتکب می شوند آگاه باشید. در اینجا چهار مورد است که بارها و بارها می بینم.

1. هیچ هدف مشخصی وجود ندارد

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می شوند ، تعیین اهداف مشخص نیست. اگر می خواهید موفق شوید ، باید دقیق باشید. آیا می خواهید تمرین کنید؟ بسیار عالی! اما دقیقاً امیدوار هستید به چه چیزی برسید؟

هدف نهایی شما چیست؟ آیا می خواهید لاغر شوید؟ آیا می خواهید شش تکه بخرید؟ آیا می خواهید استرس را از خود دور کنید؟ آیا در بدن خود احساس ناراحتی می کنید؟

هنگامی که اهداف خود را روشن کردید ، به تمرکز بیشتر و پاسخگویی کمک می کند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، مشخص کنید. چند پوند می خواهید و در چه تاریخی کاهش دهید؟ یک عدد واقع بینانه و یک اصطلاح تعریف کنید.

به عنوان مثال: “من می خواهم تا پایان ماه ژوئن 10 پوند وزن کم کنم (هدف باید کاهش 1-2 پوند در هفته باشد). وعده های غذایی خود را برنامه ریزی می کنم و هفته ای 3 بار ورزش می کنم.

سپس تحقیقات خود را انجام دهید و تصمیم بگیرید که برای رسیدن به هدف خود چه خواهید کرد.

2. کارهای زیادی را همزمان انجام دهید

این یک اشتباه بسیار رایج است. وقتی شروع می کنیم ، سرشار از اشتیاق هستیم ، تمایل داریم اهداف بزرگی را تعیین کنیم. ما برنامه ریزی می کنیم که هر روز به باشگاه برویم تا تمام غذاهای ناخواسته را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنیم.

اما حقیقت این است که بسیاری از ما نمی توانیم با چنین تغییرات شدید شیوه زندگی کنار بیاییم. برای تناسب اندام ، باید عادت های خاصی را در زندگی خود گنجانیم. و ایجاد عادت ها زمان می برد.

اگر می خواهید در دو ماه 10 کیلو وزن کم کنید ، با افزایش سطح فعلی فعالیت خود شروع کنید. شما می توانید شدت تمرینات موجود خود را افزایش دهید یا تعداد تمرینات خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال ، اگر هفته ای یک بار ورزش می کنید ، سعی کنید هفته ای دو یا سه بار به ورزش بروید. یا کلاسهای دیگری مانند پیلاتس یا یک کلاس تمرین با وزنه اضافه کنید.

بعد از چند هفته ، با تنظیم بدن خود با تمرینات جدید ، اضافه کردن یک تمرین دیگر یا تمرین شدیدتر را در نظر بگیرید.

افزایش تدریجی دفعات و شدت تمرین یک راه عالی است. اگر بیش از حد انجام دهید ، می تواند باعث سوختگی شود. علاوه بر این ، افراط و تفریط نیز می تواند منجر به آسیب شود.

حالا ، بیایید به اهداف تغذیه سالم خود نگاه کنیم. آیا می خواهید خوردن شیرینی را کنار بگذارید؟ به جای اینکه فقط وسایل مورد نیاز خود را بسته بندی کنید ، باید سعی کنید بسته های اضافی را برای هر مورد بسته بندی کنید.

به عنوان مثال ، اگر دوست دارید هر شب بعد از شام دسر بخورید ، سعی کنید خود را به یک یا دو وعده در هفته محدود کنید. فقط آن مقدار را در خانه خود داشته باشید و دیگر هیچ. بهتر است ، به دنبال دستور العمل های درمانی سالم باشید تا دندان شیرین و هنوز در جاده اشباع شود.

شما مدت زیادی در آن هستید. به آرامی و پیوسته برنده مسابقه می شود.

3. به بدن خود گوش ندادن

گوش دادن به بدن شما می تواند تفاوت زیادی در نتایج شما ایجاد کند. اگر این کار را نکنید ، ممکن است به خودتان صدمه بزنید ، بسوزید ، ناامید شوید و غیره. و بقیه روز شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بنابراین هنگام ورزش یا رژیم گرفتن به بدن خود توجه کنید.

بله ، ماهیچه های شما بعد از تمرین درد می کنند و این طبیعی است. اما اگر احساس درد شدید و مداوم می کنید ، به ویژه پس از انجام یک تمرین جدید یا انجام تمرینات طولانی مدت ، ممکن است زمان توقف و کاهش سرعت فرا رسیده باشد.

اگر در تنفس مشکل دارید یا رژیم جدیدی را شروع کرده اید ، سرگیجه دارید یا معده درد بدی دارید ، متوقف شوید ، به پزشک مراجعه کنید و کارهایی که انجام می دهید را مرور کنید.

و در صورت داشتن هرگونه مشکل سلامتی ، قبل از انجام هرگونه ورزش شدید با پزشک خود مشورت کنید.

4. گرفتن آخرین چیزی برای گرفتن

در اینجا یک اشتباه رایج وجود دارد که می توانید مرتکب شوید. “یک برنامه رژیم غذایی جدید ظهور کرده است. باید امتحان کنید “یا” بیایید این تمرین جدید را امتحان کنیم. “بسیاری از مردم از این موضوع عصبانی شدند.”

با بازاریابی که در آنجا وجود دارد ، به راحتی می توان از همه چیز منحرف شد. در بالای آخرین روندها هیچ اشکالی ندارد ، اما اگر از یک برنامه به برنامه دیگر حرکت کنید ، ممکن است به نتایج دلخواه خود نرسید.

برای مشاهده نتایج قابل توجه ، حدود 6-8 هفته به طور منظم ورزش کنید. در صورت توقف: شروع به تمرین ، ممکن است نتایج مورد نظر خود را مشاهده نکنید. یا ممکن است در نهایت به بدن خود فشار وارد کنید.

همچنین به رژیم غذایی سالم و رژیم غذایی اشاره دارد. اگر به تغییر رژیم غذایی ادامه می دهید یا رژیم غذایی را متوقف می کنید ، رژیم یویو دارید و می تواند بر بدن شما تأثیر منفی بگذارد.

سعی کنید غذاهای ناسالم را به آرامی حذف کنید و رژیم متعادلی داشته باشید در حالی که به خودتان اجازه می دهید تا از برنامه ریزی لذت ببرید.

همه ما اشتباه می کنیم

اگر شما برخی از این اشتباهات را انجام داده اید ، هیچ چیز نیست. هیچ کس کامل نیست!

شتاب PRO به کمال.

اکنون که آنها را می شناسید ، می توانید روی اجتناب از آنها کار کنید. شیوه زندگی سالم مورد نظر شما در دسترس شماست.

آیا هیچ کدام از این اشتباهات شما را از رسیدن به اهداف تناسب اندام باز می دارد؟ یا در حال تلاش هستید ، آیا مطمئن نیستید که در حال اشتباه هستید؟ در نظرات به من اطلاع دهید ،: من قطعاً پاسخ خواهم داد.

برای راهنمایی های منظم ، منابع ، چالش ها و غیره ، در صفحه گروه پیری و نشاط من یا مربی من آنیتا دوول به من ملحق شوید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

دارای مربی کامل گواهینامه مواد غذایی
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری زیست پذیری گروه FB
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS: اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید سازگاری با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای تبادل اطلاعات با کیفیت و استراتژی ها است. اولین نفری باشید که به خدمات رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. این مکان برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی است.


دیدگاهتان را بنویسید