۴ مورد ضروری زمستانی که برای سال ۲۰۲۲ نیاز دارید – تک بست ۱۰۰


ملزومات زمستانی

گرم ماندن در طول زمستان زمانی که هوا در بیرون از نقطه صفر صفر است مشکل است. در حالی که این ممکن است برای همه صدق نکند، اما هوای بسیار سرد برای بسیاری از مردم یک واقعیت وحشتناک است. برای اینکه در زمستان تا حد امکان گرم بمانید، به لباس مناسب و بهترین عادات سبک زندگی برای مدیریت زمستان نیاز دارید. خوشبختانه، ما همه اینها و بیشتر را داریم. در ادامه بخوانید تا با چهار مورد ضروری زمستانی که برای سال ۲۰۲۲ به آنها نیاز دارید آشنا شوید.

۱. از صورت خود محافظت کنید

شاید بدانید که ما بیشترین گرما را از اندام های خود از دست می دهیم. به نظر شما چرا کلاه، دستکش و جوراب پشمی در زمستان معمولی هستند؟ آنها لباس های ضروری هستند که ما را گرمتر نگه می دارند! با این حال، قبل از پرداختن به همه این موارد، باید در مورد محافظت از چهره شما صحبت کنیم.

هنگامی که هنگام بیرون آمدن از خانه بادهای سرد، برف و باران یخ زده به سمت شما می‌وزد، باید وسایل زمستانی مناسب برای محافظت از صورت خود داشته باشید. علاوه بر ماسک اسکی، برای روزهایی که در معرض هوای سرد شدید قرار دارید یا در فعالیت های زمستانی مانند اسکی و سورتمه سواری شرکت می کنید، به عینک برف نیز نیاز دارید. برای شروع پوست زیر چشم نازک و آسیب پذیر است. با استفاده از تجهیزات چشمی مناسب زمستانی، از آن محافظت کنید.

اگر برای جمع‌آوری و پوشیدن لباس‌های محافظ مناسب وقت بگذارید، زمان راحت‌تری برای سازگاری با سرما و حفظ سلامت پوست خود خواهید داشت. با وسایل محافظ مناسب گرم و ایمن بمانید!

لایه ها و لایه های بیشتر

۲. لایه ها و لایه های بیشتر

یک راه آسان برای گرم ماندن این است که زیر لباس اصلی خود را از لایه‌های محکمی که به پوست چسبیده است بپوشید. فرقی نمی‌کند لباس‌های ژون بلند را ترجیح می‌دهید یا لباس‌های ورزشی حرارتی، بازوها و پاهای خود را با لایه‌های تنگ که به راحتی زیر شلوار جین و تاپ آستین بلند قرار می‌گیرد، گرم نگه دارید.

پارچه‌هایی مانند نایلون و هر چیزی که دارای مواد و بافت حرارتی یا وافل باشد، بدون اشغال فضای اضافی یا وزن اضافی روی لباس‌ها، از سرما جلوگیری می‌کند. لایه‌ها گرما و محافظت بیشتری را فراهم می‌کنند که به هر دوی آنها هنگام مواجهه با ماه‌های سرد زمستان نیاز دارید.

۳. دوش آب گرم بگیرید

اگر در زمستان سرد از خواب بیدار می شوید، سریع ترین راه برای گرم کردن، پریدن زیر دوش آب گرم است. بدن خود را گرم می کنید و به سرعت از سرما فرار می کنید. به‌علاوه، در روز خود یک شروع پرش خواهید داشت! سعی کنید دوش خود را گرم و راحت کنید تا از انفجار گرما بهره مند شوید. لایه برداری پوست همچنین می تواند بدن را به عنوان یک ورزش کوچک گرم کند، که ممکن است به شما کمک کند بدن خود را گرم کنید و بدن خود را برای تحمل یک روز زمستانی دیگر بیدار کنید.

۴. غذاهای گرم کننده بخورید

غذاهای مورد علاقه شما باید سوپ، خورش، چای داغ، قهوه و سایر نوشیدنی های گرم در طول زمستان باشد. برای افزایش بیشتر گرما، به سراغ ادویه های گرم کننده بروید که زمینه عاطفی و گرمای فیزیکی بدن را فراهم می کنند.

ادویه هایی مانند دارچین و زردچوبه افزودنی های فوق العاده ای برای هر غذای گوشتی و سبزیجات هستند و حتی می توانید از این ادویه ها به تنهایی تونیک درست کنید.

با مصرف این غذاها از هضم و عملکرد متابولیک خود حمایت می کنید و از سیستم ایمنی بدن نیز حمایت می کنید. خوردن پروتئین در هر وعده غذایی به شما کمک می کند گرم تر بمانید، زیرا هضم پروتئین ها از کربوهیدرات ها و چربی ها بیشتر طول می کشد.

خط پایین

برای آماده شدن برای ماه های سرد زمستان، توصیه های بالا را در مورد گرم و راحت ماندن در نظر بگیرید. با روش های مناسب برای گرما در محل با بلوز زمستانی خداحافظی کنید! برای راحت‌ترین فصل زمستان، از بدن خود با لباس‌های گرم، غذاهای گرم و عادات سبک زندگی حمایتی مانند دوش آب گرم محافظت کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر