4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات – مربیگری بوپر کاهش وزن و مربیگری زندگی



من هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود وفادار باشید و از تعطیلات خود لذت ببرید. برای کسانی که قصد دارید از امسال تا پایان سال تعطیلات داشته باشید ، این شانس شماست که یک دفترچه یادداشت تهیه کرده و از همین امروز شروع به ایجاد برنامه تعطیلات خود کنید. شما می خواهید از تعطیلات خود لذت ببرید ، ناامید نشوید و 5 کاراکتر از هدف خود دور شوید.

مشتریانی که برنامه های تعطیلات خود را ایجاد و برنامه ریزی می کنند ، وقتی به خانه برمی گردند بدون استفاده یا حتی چند مورد از دست رفته ، شگفت زده می شوند. در گذشته ، آنها به تعطیلات خود به عنوان فرار از زندگی ، از کار ، از فعالیتهای پیش پا افتاده زندگی روزمره نزدیک می شدند. غالباً این فرار مستلزم صرفه جویی های “شایسته” و کاهش تنش های غذایی بود.

آنچه در هر شرایطی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

تعطیلات شما به عنوان یک تفریح ​​و با دوستان ، خانواده و طبیعت و خوشبختانه در حال حاضر تجربه بسیار متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد در صورتی که تعطیلات خود را تعطیلات ، غذا یا نوشیدنی در نظر بگیرید. امتناع کردن

اگر بازنشسته هستید ، تعطیلات ممکن است مربوط به ترک شغل شما نباشد ، بلکه این است که بتوانید نقاط مختلف جهان را ببینید ، روال زندگی خود را کنار بگذارید یا با دوستان یا خانواده خود وقت بگذرانید. شاید شما می خواهید سرگرمی های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. می تواند در ساحل بنشیند و رمان های ناخواسته بخواند.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، می توانید به اهداف خود نگاه کنید ، انتظارات خود را از خودتان و زمانی که در اختیار دارید مطالعه کنید.

اگر تعطیلات خود را با چشم اندازی از یک روز بازگشت شروع کرده اید ، چه می کنید؟ شما به خانه می آیید ، در را باز می کنید ، کیف های خود را می اندازید و به رختخواب می روید. احساس خستگی می کنید ، اما واقعاً خوب است. شما اغراق نکردید ، زیرا در واقع شما به طور باور نکردنی سالم غذا می خورید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید ورزش کردید – واقعاً می توانید بگویید که این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، با خودتان ارتباط برقرار کردید ، با بدن خود با احترام رفتار کردید. شما از نوشیدن زیاد ، پرخوری ، فشار آوردن به نوشیدن یک لیوان یا قاشق رنج نبردید. در عوض ، تفکر خود را به چیزهای خوب زندگی تغییر دهید ، مانند پرش به اقیانوس خنک یا نشستن زیر آبشار یا کنار آتش ، خواندن آهنگ هایی با نوه های خود که نیازی به سیگار کشیدن ندارند.

این می تواند تجربه تعطیلات امسال شما باشد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولین:، با یک دید شروع کنید ، با تصویر ذهنی بازگشت به خانه. نتیجه ای که می خواهید ببینید چیست؟

دومین، برنامه ای ایجاد کنید که عمداً بتوانید هر روز در تعطیلات از آن استفاده کنید. در اینجا شش نکته کلیدی برای پیشبرد برنامه تعطیلات وجود دارد.

اصل برنامه 6

  • شماره اصلی 2: تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات ، ممکن است مجبور شوید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا در کنار خانواده خود می مانید و خودتان این کار را انجام می دهید؟ آیا به جنوب ایالات متحده سفر می کنید؟ آیا به اروپا سفر می کنید؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید معمولاً چه غذاهایی در دسترس شماست. غذاهای کامل را که دوست دارید انتخاب کنید. متعهد به استفاده از مجله غذایی خود باشید و تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل از سن خود چه می خورید. اگر این چیزی است که شما می خواهید استثنا بگذارید. فقط آنها را برنامه ریزی کنید.

  • شماره اصلی 3: باورها و افکار خود را مرور کنید تا علاوه بر غذا ، با اطمینان خاطر فعالیت هایی را انتخاب کنید که به جای پرخوری ، شما را از زندگی اطرافتان باز می دارد.

نمونه هایی از تضعیف باورها.

من نیاز به استراحت از همه چیز سالم دارم

من سزاوار خوردن و نوشیدن آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بروم و رژیم بگیرم

من باید تمام غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی می کنم در تعطیلات سعی کنم مرا کنترل کنم؟

فرض بر این است که تعطیلات مملو از افراط و تفریط خواهد بود

این چه فایده ای دارد که در تعطیلات چیزی را از خودم دریغ کنم؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدت کوتاهی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

نمی خواهم خودم را مهار کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت

بی صبرانه منتظر یادگیری مطالب جدید با دوستانم هستم

هدف من این است که هنگام مراقبت از خودم آرامش داشته باشم

اقدامات جدید را امتحان می کنم

من برای سوخت غذا می خورم

من با افتخار به خانه برمی گردم

وقتی غذای مناسب را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری پیدا می کنم

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من طبق برنامه غذا خوردن را انتخاب می کنم

من غذاهای کامل و سالم را انتخاب می کنم

برخی استثنائات را در برنامه خود قرار خواهم داد

من برای سوخت غذا می خورم نه برای تفریح

  • شماره اصلی 5: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که شما برای تهیه پای مسابقه نخواهید داشت. اگر نظرات خواهرتان شما را تحت فشار قرار می دهد ، می توانید برنامه ریزی کنید که او دکمه هایی را فشار دهد. امسال چه پاسخی می دهید؟ اگر در هتل هستید ، یخچال بخواهید و صبحانه خود را بسته بندی کنید. در حالی که در کنار خانواده خود هستید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد دارید آماده کنید. میوه تازه؛ سالاد ؛ گوشت کبابی – آن را پیچیده نکنید.

  • کلید شماره 6: لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و غذای محور نیستند تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بشناسید. آماده باشید تا کسی در مورد شما بیشتر بیاموزد. از اقیانوس عبور کنید ، حتی اگر یک آزمایش کننده هستید. به چیزهایی فکر کنید که در کودکی از آنها لذت برده اید و به دنبال تفریح ​​سبک و شادی باشید.

سوم، هر روز مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی را می توان بهبود بخشید. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان تحریک می شود ، از مدل استفاده کنید و به افکاری فکر کنید که واقعاً می توانید درباره او فکر کنید که عاشقانه و خنده دار هستند: درست است. اگر بتوانید نگاه شخص یا مکانی را گسترش دهید ، در کنار احساسات منفی می توانید احساسات بهتری را نیز بیابید. بگذارید این دو در کنار هم زندگی کنند. یک فضای عاشقانه ایجاد کنید تا همه ، از جمله شما ، کامل باشند.

چهارم، به سفر امتیاز دهید چه کار کردین؟ چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م effectiveثر بودند و برخی دیگر نه؟ پیروزی های خود را جشن بگیرید و آنچه را که در آن نقطه را از دست داده اید می توانید یاد بگیرید.

اگر عمداً در حال تمرین نوع دیگری از تعطیلات هستید ، می توانید سرحال ، سالم یا توانمند به خانه بازگردید.

شما باید زندگی کنید و از تجربه خود بیاموزید. اگر در دهه های 50 و 60 برای کاهش وزن تلاش می کنید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود باشد ، می توانید خودفریبی را پشت سر بگذارید.

تمرین عمدی این کار را می کند. وقتی چیز جدیدی یاد می گیرید ، ظرفیت خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر افزایش می دهید.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. حفظ شیوه زندگی سالم در دهه 60 و 70 به منظور داشتن بدن قوی و ذهن سالم: لذت رسیدن به شما در دسترس است.

پت بوپر بکر یک مربی دارای گواهینامه تخصصی وزن و زندگی است. او زنان بالای 50 سال را آموزش می دهد که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. او به آنها می آموزد چگونه وزن کم کنند ، از خوردن پرخوری احساسی دست بردارند ، یاد بگیرند امروز زندگی خود را دوست داشته باشند ، و درباره آینده خود هیجان ایجاد کنند. او کاملاً متقاعد شده است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید