5 ایده ناهار سالم بنتو باکس برای کودکان


اگر بچه دارید ، به این معنی است که وعده های غذایی را بسته بندی کنید … داشته باشید که برای تازه نگه داشتن چیزها به الهام بی پایان نیاز دارید: سرگرم کننده. بنابراین ، بیایید در مورد معنی بسته بندی یک وعده غذایی سالم برای کودکان خود در واقع صحبت کنیم.

از آنجا که من یک متخصص تغذیه هستم ، فکر کردم که می خواهم در وضعیت بسته بندی مواد غذایی زیر قرار بگیرم. منظورم این است که من می دانم بچه ها باید چه بخورند ، درست است؟ خوب ، با بسته بندی 10 وعده غذایی سریع سالها بعد ، باید اعتراف کنم که گاهی اوقات می توانم به اندازه والدین بعدی اذیت یا ناامید شوم. سپس باید دوباره کلاه یک متخصص تغذیه بر سر بگذارم و راه حل هایی برای غلبه بر آن در هفته ها ارائه کنم. بنابراین من یکبار دیگر با نانوایی Silver Hills (نان غلات مورد علاقه ام) همکاری کردم تا به مقابله با ظاهر ناهار بسته بندی شده سالم برای بچه ها کمک کنم.

چگونه یک غذای متعادل برای کودکان بپزیم

متخصصان تغذیه در مورد رژیم غذایی متعادل بسیار صحبت می کنند … اما از نظر تغذیه به چه معناست؟
آیا آن را در بشقاب خود قرار می دهید یا در جعبه ناهار؟

من همیشه دوست داشتم از “روش بشقاب” به عنوان یک ثبت آسان غذا استفاده کنم ، که مطابق با دستورالعمل های راهنمای غذای کانادا است. من از روش بشقاب خوشم می آید زیرا بصری است ، بنابراین فرض می شود که برای تأمین غذای مورد نیاز خود ، باید از خوردن انرژی صرفه جویی کنیم.

یا کاملاً طبیعی است ، اگر 100 the از زمان به آنجا نمی رسید ، هدف خود را ایجاد یک وعده غذایی شامل 50٪ میوه و سبزیجات ، 25٪ پروتئین و 25٪ غلات کامل است. دیدن؟ کرم سبک.

در حال حاضر ، به عنوان یک والد گیاهی ، من عادت کرده ام که کاملاً فاقد آجیل باشم ، مخصوصاً که به مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین های گیاهی وابستگی زیادی دارم. با این حال ، به من کمک کرد تا در هر چیزی که در جعبه ناهار می گذارم خلاق باشم. طبق روش بشقاب ، هنگام پختن بدون آجیل ، این می تواند به این صورت باشد:

  • یک تا دو غذای غنی از پروتئین های گیاهی مانند توفو ، تمپه ، غلات و دانه ها این می تواند کره برشته ، نخود فرنگی سرخ شده به عنوان میان وعده ، سیخ توفو یا ساندویچ نخود فرنگی باشد
  • یک تا دو غذای غلات کامل مانند غلات نانوایی Silver Hills ، برنج قهوه ای یا کراکر غلات کاملبه مدت زمان خدمت شما بستگی به اشتهای شما دارد. نان های غلات کامل ساندویچ غلات کامل به شما می دهند زیرا پروتئین های گیاهی و فیبر را برای کودک شما فراهم می کند تا احساس سیری طولانی تری داشته باشد.
  • دو یا سه میوه: سبزیجات. ماجراجو باشید. بچه ها را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را انتخاب کنند که قبلاً هرگز امتحان نکرده اند ، مانند سرمه ، جیکاما یا گل کلم بنفش. برای میوه های قهوه ای و سبزیجات ، مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آنها را در آب لیمو غوطه ور کنید تا به تأخیر بیفتد.
  • آب را به عنوان یک نوشیدنی بپیچید. حتی برای کودکان ، آب برای روز مدرسه بهترین است. آنها می توانند از شیر گیاهی غنی از کلسیم به همراه صبحانه و شام برای استحکام استخوان ها لذت ببرند.

نکات بسته بندی ناهار مدرسه سالم

من از شما اطلاعی ندارم ، اما زمان زیادی برای آشپزی ندارم. بنابراین من دوست دارم تا آنجا که ممکن است مسائل را ساده نگه دارم. بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند وعده های غذایی سالم و بسته بندی شده ای تهیه کنید که بچه های گیاه خوار شما در واقع می خورند و تمام وقت آزاد شما را نمی گیرد.

  • آن را سرگرم کننده کنید. بازی با اسب: اسب.
    • از یک کوکی بزرگ برای برش ساندویچ به شکل قلب استفاده کنید. یا فقط مستطیل ، مثلث و مربع را جایگزین ساندویچ های خود کنید.
    • ساندویچ را به سیخ ، لفافه یا بشقاب اسنک تبدیل کنید. چاشنی یکسان ، اندازه گیری متفاوت.
    • میوه ها و سبزیجات را با اسب های سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ با استفاده از گیلاس خربزه خرد کنید.
      یک به یک ، همه چیز را تکان دهید
  • کودکان را درگیر کنید. احتمال خوردن آنها بیشتر است.
    • از آنها بخواهید میوه ها و سبزیجات را بریده یا کل وعده غذایی خود را (بر اساس سن) بپزند.
      متناظر)
    • از آنها بخواهید آخر هفته با شما بپزند تا آنها کلوچه و مافین داشته باشند
      شنبه:
    • اگر شام به خانه می آید ، بپرسید چرا آنها قضاوت نمی کنند
      چگونه آنها از غذای خود بیشتر لذت خواهند برد
  • از قبل برنامه ریزی کنید. با بچه های خود درباره آنچه دوست دارند در آخر هفته داشته باشند صحبت کنید
    قبل از خرید یک خواربارفروشی نصب “منو” را در یخچال قرار دهید تا همه بفهمند چه چیزی
    بسته:
  • باقی مانده ها را فراموش نکنید. این می تواند تنوع روزمره و تنوع بیشتری را متزلزل کند
  • هر از گاهی یک شگفتی اضافه کنید. چه برچسب باشد ، چه یک کوکی کوچک یا یک یادداشت ، اینطور است
    عنصر شگفتی بچه ها را با شام نگه می دارد.

5 جعبه ناهار سالم گیاهی برای کودکان

باید آن را روشن کنید. در اینجا برخی از ایده های سرگرم کننده و آسان ناهار برای تجدید برنامه روزانه شما آمده است

  • مهمانی پیتزا. ساندویچ با سس پیتزا ، پنیر موزارلا وگان و پپرونی گیاهی. با انگور ، فلفل دلمه ای زرد و پاپ کورن سرو کنید
  • ساندویچ سیخ: سیخ سیخ نان تست دارچین. با آدامام ، گوجه فرنگی گیلاس ، کلم بروکلی سرو کنید
  • ماهی تن Redux: ساندویچ ماهی تن نخود. با زغال اخته ، خیار ، مارپیچ هویج سرو می شود
  • بشقاب میان وعده. هوموس و تورتیلا های غلات کامل به صورت مثلث بریده می شوند. با مینی پرتقال ، نخود فرنگی ، سرمه خرد شده سرو می شود
  • نیش شیرین. پنیر خامه ای گیاهی ، مربا + کیسه ، به قطعات 1 اینچ برش دهید. با کیوی ، هویج رنگین کمان ، مخلوطی از مسیرهای ایمن مدرسه سرو می شود

برای کودکان به ایده های بیشتری نیاز دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید