5 نکته برتر در مورد تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم که باردار شدن آسان است ، اینطور نیست؟ حکمت این است که لازم نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. اما بیشتر اوقات ، تغییر برخی از رفتارهای عادی زندگی و اضافی و حذف برخی از عملکردها ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات مادر.

“وقتی متوجه می شویم کاری را انجام می دهیم ، آن را انجام می دهیم ما نمی دانیم که آیا این می تواند مانع از توانایی ما برای بچه دار شدن شود ، ما شروع به حل آن کردیمایجشون. ما در خانه تمرین کردیم ، رژیم غذایی خود را فقط برای 3 ماه تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که غذا و تغییر شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد به طرز باورنکردنی ، این یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6-12 ماه آینده باردار شوید غذا می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای زاینده خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری را آماده کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، حتماً با متخصص تغذیه و پزشک خود مشورت کنید برای مشاوره

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما سخت به نظر برسد ، اما اینطور است باور کنید آنتی اکسیدان های گیاهی معجزه می کنند. تخم مرغ و: اسپرم بسیار شکننده است ، استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخم مرغ و مایع منی. که می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه ها و: سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی و 3-4 است اقلام رژیم غذایی روزانه (فنجان) می تواند یک درمان عالی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات خوب و میوه ها برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن شریک زندگی خود را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D به: نام ویتامین A به دلیل توانایی ما در تولید ویتامین های کافی شناخته شده است D در زمستانهای کم قرار می گیرد. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بخواهید ویتامین ها را بررسی کنید. در اینجا نحوه دریافت نقشه راه به شما نشان می دهد چگونه می توان تمام ویتامین های بدن خود را بهتر مصرف کرد.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ها ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند. آنها ویتامین D هستند (این ماهی ها ، همانطور که گفتم ، ماهی های چرب در آب سرد هستند و منابع دیگری از این دست داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تعریف شده است. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. برخی از رول ها و غذا غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضدالتهابی هستند تغذیه مناسب باروری بسیار مهم است. در حال حاضر قصد:ما نیازی نداریم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا طی 2-3 هفته و ماهیهای چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و غیره نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید به تعداد زیادی از انتقالها و و در قلب خود تبریک بگویید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع لازم کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، سرقت می کند (هر دو) هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد بمون

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است. خوردن و: شاد باشید (برای کاهش استرس می توانید به مقاله مراجعه کنید از سایت دیدن کنید) ، اما صادقانه بگویم ، بخش قابل توجهی از آن آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید برمی گردد. یوگا کار کن. ورزش. به موسیقی گوش دهید. کتاب: خواندن: مراقب دیگهای بخار خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی ضروری برای آن است بارداری و شیردهی. اگر انتظار دارید ابتدا باردار شوید ، شروع کنید شما فرصت طلایی مصرف این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل تا 3 ماه پس از بارداری مصرف کنید اگزوز

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان هایشان متولد می شوند ما تا انتها پایدار هستیم ، نمی توانیم سالم تر عمل کنیم بودن !! خوب این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخم مرغ حدود 3 ماه و در این مدت انتخابها و روشهای غذایی بوده است زندگی ما نقش مهمی در احتمال ناهنجاری در سلامت تخمک های ما دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر در گذشته باشد مدتی است که تحت کنترل هورمونی بدن خود هستید: در واقع خسته شده اید مواد مغذی (استروئید) مورد نیاز شما در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن! (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون داشته باشید)

زنا که از مکمل های مولتی ویتامین در دوران بارداری استفاده می کند آنها کمتر از دیگران در معرض مسمومیت بارداری هستند.
این مکمل برای 6 ماه قبل از بارداری مناسب است بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن شوید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد.

یادداشت قوی.

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص خود مصرف کنیدبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
منظور ما این است: در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثر تهوع آور داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص و رفتن ادامه دهید دست از پذیرش خودسرانه بر ندارید. اگر دارویی مصرف می کنید اگر یک روش جراحی خاص وجود داشته باشد ، مشکل خونریزی در طول درمان وجود دارد قبل از مصرف داروهای ضد تشنج حتما به پزشک خود مراجعه کنید برای مشاوره
ما سعی می کنیم به زودی یادداشتی در مورد مراقبت های تغذیه ای ارسال کنیم سلامت مایع منی مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش

دیدگاهتان را بنویسید