7 دلیل شگفت انگیز برای قوی شدن ماهیچه های شما


آیا بدن شما آماده یک زندگی پر جنب و جوش است؟

آیا از فعالیتهای بیرونی ، ماجراجویی ، تفریح ​​با خانواده و دوستان لذت می برید آیا می توانید به راحتی به کارهای روزانه خود بپردازید … صرفه جویی در انرژی؟

کی اینو نمیخواد؟ میدونم دارم!

داشتن ماهیچه های قوی هر کدام را آسان تر می کند و حتی می تواند اعتماد به نفس کلی شما را افزایش دهد. و البته سلامت عمومی شما.

7 دلیل شگفت انگیز برای اینکه ماهیچه های شما…

  1. ماهیچه ها به بدن شما در مدیریت قند خون کمک می کنند. هنگام ورزش ، ماهیچه های شما از گلوکز بیشتری استفاده می کنند که قند خون شماست. و با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش قند خون شما کمک کند.

    علاوه بر این ، بدن شما به بهبود نحوه استفاده از انسولین کمک می کند ، که می تواند از مشکلات متابولیک مانند دیابت جلوگیری کند.

  2. آنها شما را ST ST نگه می دارند. ماهیچه ها به شما قدرت می دهند در تمام فعالیت های خود … از جمله پیاده روی ، گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در ساحل.
    واقعیت این است که برای قوی نگه داشتن آنها باید مرتباً روی آنها کار کنید.

    آیا می دانید که از سن 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید و با افزایش سن این میزان افزایش می یابد؟ بنابراین اجازه دهید آن ماهیچه ها را حرکت دهیم.

  3. ماهیچه ها به سوزاندن کالری بیشتر کمک می کنند.نه تنها زمانی که فعال هستید ، بلکه شبانه روزی. مطالعات نشان می دهد که 10 کیلوگرم ماهیچه 50 کالری در روز می سوزاند در حالی که 10 کیلوگرم چربی تنها 20 کالری می سوزاند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما همه چیز در طول زمان جمع می شود.
  4. برای روحیه مفید است: عزت نفس.وقتی ماهیچه های قوی و متعادل دارید ، معمولاً وضعیت بهتری دارید. و نگرش بهتر با روحیه و اعتماد به نفس بهتر همراه است.
  5. برای مفاصل و استخوان های شما مفید است.ورزش منظم ، که ماهیچه های اطراف مفاصل را تقویت می کند ، می تواند به حرکت بهتر آنها کمک کند و درد کمتری داشته باشد. من می توانم آن را تضمین کنم.

    از آنجا که من ماهیچه های خود را بسیار تمرین دادم ، درد زانو من آنطور که ممکن بود نبود (من آرتروز شدید دارم) و تعویض زانو سال ها بعد انجام شد.

    تمرینات تحمل وزن می تواند به شما در ساخت استخوان ها کمک کند تا با افزایش سن آنها را قوی نگه دارید.

  6. شما را زنده نگه می دارد.به هر حال قلب شما یک ماهیچه است. تمرینات Erc عضله قلب شما را تقویت می کند ، به کنترل وزن کمک می کند و از آسیب های شریانی ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون بالا جلوگیری می کند.
  7. کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.این می تواند به شما انرژی دهد و فعال باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید. تا بتوانید کاری را که دوست دارید انجام دهید.

شخصاً وقتی وسوسه می شوم که آموزش را کنار بگذارم (بله ، گاهی اوقات برای من اتفاق می افتد) و آنها همیشه از تنبلی من فراتر می روند.

ترفند دیگر من این است که کفشهایم را بپوشم و لباسهای ورزشی و با اجازه شروع کنم در صورت عدم تمایل ادامه دهم. خوب ، وقتی شروع شد ، من همیشه این کار را می کردم.

در زیر نظر دهید و دلایل خود را برای ورزش و / یا انگیزه خود برای حرکت به من بگویید.


اگر می خواهید یک تمرین کوتاه و م 5ثر 5 تا 20 دقیقه ای داشته باشید (دلایل ظاهر نشدن) ، راهنمای تمرین Time Crunch را بخوانید … برای همه سطوح تناسب اندام عالی است.

علاوه بر این ، شامل یک فرهنگ لغت با تصاویر و شرح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

دارای مربی کامل گواهینامه مواد غذایی
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری زیست پذیری گروه FB
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS:اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید چابکی با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای تبادل اطلاعات با کیفیت و استراتژی ها است. اولین نفری باشید که به خدمات رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. این مکان برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی است.

دیدگاهتان را بنویسید