8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات – دکتر رویا خادمیان


2290064 139 - 8 تن تنقلات کم کالری

8: میان وعده کم کالری برای تعطیلات

بدون شک ، دستیابی به اهداف تناسب اندام ، علاوه بر رژیم غذایی سالم ، مستلزم انتخاب میان وعده های کم کالری مناسب نیز می باشد. انتخاب گروه میان وعده ، به ویژه در تعطیلات ، از نظر حجم و تعادل باید با رژیم غذایی یکسان باشد ، در حالی که هنگام انتخاب میان وعده باید به اصل تنوع توجه شود.

ذرت بو داده::

اگر می خواهید میان وعده ای پرکالری اما کم کالری بخورید ، پاپ کورن ایده خوبی است. این میان وعده دارای فیبر زیادی است که می تواند شما را برای مدت طولانی اشباع کند. شش وعده پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام ها:

اگر به آشپزخانه دسترسی ندارید ، برای خوردن میان وعده های سالم نیاز دارید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می بخشد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد.

سیب آب پز:

سیب یکی از سالم ترین تنقلات است: می توان آن را با تخم مرغ های مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها تهیه آن است. سیب های پخته به اندازه سیب های تازه فیبر دارند.

انبه::

خوردن این میان وعده راه خوبی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم انس انبه منجمد حاوی تنها 90 کالری است ، 60 درصد 60 درصد نیاز روزانه به ویتامین C در بدن را تأمین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید یک لایه نازک کره بادام زمینی بدون نمک را با نان گندم کامل یا سیب بخورید. این میان وعده دارای 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

مغز تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چایخوری تخمه آفتابگردان را با یک لیوان ماست بخورید. گردو 19 کالری دارد و کل میان وعده کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده دارد. مطمئن شوید که آجیل هایی که می خورید فاقد نمک هستند ، به خصوص اگر در مورد میزان سدیم بدن خود دقت کنید.

پسته:

از مقدار زیادی چربی موجود در پسته نترسید ، زیرا بیشتر این چربی ها اشباع نشده یا برای بدن مفید هستند. با خوردن 20 عدد پسته فقط 80 کالری از کمتر از یک گرم چربی اشباع شده مصرف کنید. پسته سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین و مواد معدنی ضروری است.

عصبانیت:

انگور دارای مقدار زیادی آب است و قسمت کامل انگور فقط 62 کالری دارد. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور سرشار از ویتامین K ، منگنز و مقداری فیبر است.

دیدگاهتان را بنویسید