Beaupre کوچینگ کاهش وزن و راهنمایی های مربیگری زندگی برای کاهش وزن موفق و مجله تغذیه سالم



ایجاد یک برنامه کاهش وزن ، پایبندی به آن یا حتی حفظ استراتژی موفقیت در تغذیه سالم برای بسیاری از زنانی که در تمام زندگی خود با وزن دست و پنجه نرم کرده اند ، جام مقدس است. من می دانم که این کار را کردم و اکنون با آنچه زندگی ارائه می دهد مبارزه می کنم. من خوردن برای سوخت ، انرژی ، سرزندگی را با بررسی زندگی و احساساتم اشتباه نمی گیرم. مقابله با هدایای شگفت انگیز و چالش ها.

اگر شما هم مثل من هستید ، ممکن است هنوز به دنبال پاسخی باشید تا جادویی شما را تغییر دهد. یک قرص جادویی برای تغییر راحت تر.

خانمها ، پاسخ در مغز شماست. بدون قرص جادویی جادو این است که می توانید از روشهای ابتکاری برای انجام اقدامات جدید استفاده کنید.

یادگیری مهارت های جدید چیزی است که برای انجام کار جدید لازم است. یادگیری کاری است که می توانید انجام دهید. شما تمام زندگی خود را انجام داده اید.

خوشبختانه ، یادگیری مهارت های تغذیه سالم شما را 60-70 سال سن می دهد ، بسیار پیرتر. اگر وضعیت موجود را اداره کنید ، بر دیدگاه غذاهایی که توسط شما بمباران شده است ، تأثیر می گذارید. غذای زیبایی که شما را خوشحال می کند ، دوست شما خواهد بود ، شما را راضی می کند ، حتی جایگزین محبوب شما می شود. در سن خود ، به دنبال تبلیغات نباشید و برای آنها غذای ناسالم آرزو کنید.

نکته مهم در یادگیری علم تغذیه سالم این است که برای کاهش وزن تنها کاری که باید انجام دهیم ترکیبی از اقدامات و اقدامات است که به ما در کاهش وزن موفق ، استخوان های قوی و مغز سالم کمک می کند.

و برای من جادو این است که وقتی این مهارت ها را یاد می گیریم ، از عملکرد یادگیری سود می بریم و توانایی یادگیری خود را گسترش می دهیم. به عبارت دیگر ، ایجاد عادات خوب منجر به توانایی ادامه عادت های بهتر می شود.

نگه داشتن دفتر خاطرات غذایی یکی از مهارتهایی است که اگر یاد بگیرید که به آن تکیه کنید ، به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک می کند. موفق ترین افرادی که به کاهش وزن دست می یابند ، به اهداف زندگی دست می یابند ، در مطالعات تحقیقاتی مشاهده شده است ، اما ثابت شده است که نگهداری مجله غذایی شما را به موفقیت می رساند.

هدف مجله غذا.

اگر به خاطر دارید که هدف از استفاده از یک دفتر خاطرات غذایی کاهش وزن و حفظ آن است ، ممکن است بخواهید تلاش بیشتری برای یادگیری نحوه تکیه بر یکی از آنها انجام دهید.

چه چیزی باعث ایجاد یک دفتر خاطرات یا مجله غذایی می شود؟

دو عامل ممکن است در مجله غذایی دخیل باشد.

1. مکانی که می توانید میزان برنامه ریزی برای خوردن را در آن ثبت کنید.

2. مکانی برای پیگیری آنچه ، چه موقع ، چقدر خوردید.

رویکردهای زیادی برای نگه داشتن یک مجله غذایی وجود دارد ، اما هر رویکرد موفقیت آمیزی هم محل برنامه شما را در بر می گیرد و هم آنچه را که واقعاً در بدن خود قرار داده اید ، شامل می شود.

همچنین ، در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید تا دریابید چه چیزی شما را هدایت می کند یا در مسیر خود باقی می ماند و چه اتفاقی برای خارج شدن شما از مسیر رخ می دهد.

3. احساسات خود را قبل و بعد از غذا خوردن دنبال کنید. اغلب ما به دلیل آشفتگی احساسی یا کسالت غذا می خوریم. خوردن احساسات و میزان گرسنگی شما فرایندهای داخلی شما را که در ناخودآگاه مغز شما رخ می دهد ، باز می کند. خودآگاهی آموزش است.

4. هدف خاص خود را دنبال کنید و چرا می خواهید به آن برسید. ما برای تغییر عادات به انگیزه قوی نیاز داریم ، زیرا ماهیت تغییر عادات از محدوده راحتی ما خارج می شود و به ناخوشایند ناشناخته ها می رسد.

وقتی هدف خود را می نویسید ، آن را بسیار مشخص می کند و برای فکر کردن و نوشتن اینکه چرا می خواهید به آن برسید ، وقت می گذارد ، این افکار می توانند انگیزه احساسی شما را برای ایجاد تغییرات لازم برای انتخاب متفاوت غذا خوردن زنده کنند.

به خاطر داشته باشید که افکار شما احساسات شما را ایجاد می کند و احساسات شما را تشویق به انجام یا عدم انجام کاری می کند. : در نهایت ، این اقدامات برای شما مفید است.

چرا کار می کند؟

محققان معتقدند موفقیت استفاده از مجله غذایی برای کاهش وزن پایدار ناشی از آگاهی و پاسخگویی است. اغلب ما از میزان خوردن خود آگاه نیستیم ، نوشتن آن به ما اجازه می دهد مقدار یا بخشی را تخمین بزنیم. وقتی آن را می نویسیم ، به خودمان پاسخگو می شویم. اگر مجله غذایی خود را با مربی ، مربی یا همکار به اشتراک بگذاریم ، سطح پاسخگویی متفاوتی داریم. گاهی اوقات فقط عدم تمایل به نوشتن چیزی ، میل شما به خوردن چیزی را تغییر می دهد.

استفاده از تخیل برای تجسم چگونگی خوردن وعده غذایی برنامه ریزی شده ، شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.

تغییر عادات کلید موفقیت است

همانطور که برای تغییر عادات غذایی خود تلاش می کنید ، استفاده از یک مجله غذایی از مغز شما برای حمایت از شما در این روند استفاده می کند. استفاده از مجله غذایی شامل قشر پیش پیشانی شما (PFC) می شود، مدیر ذهنی شما ، مغز شما و مجری زندگی شما. PFC شما یک برنامه ریز عالی است ، برنامه را اجرا می کند و می فهمد که آنچه بلافاصله انجام می دهید در آینده تأثیر ماندگاری بر شما خواهد داشت.

اگر در پایان روز اغلب جلوی یخچال می ایستید و فکر می کنید: “وقتی غذا می خورم چه احساسی دارم؟” شما از PFC خود استفاده نمی کنید ، اما مغز لیمبیک شما ، که هیچ تصوری از آینده ندارد ، فقط به دنبال رضایت فوری است. این قسمت از مغز شما احتمالاً برای مدت طولانی کار می کند – نورون هایی که به هم متصل می شوند را به خاطر بسپارید. هر چه بیشتر با استفاده از PFC خود تمرین کنید ، این عادت قوی تر می شود. زندگی ناخودآگاه بدون یادگیری مهارت های جدید احتمالاً احتمال کاهش وزن یا دستیابی به اهداف سلامتی را از بین می برد.

به یاد داشته باشید که برای موفقیت در نوشتن غذای خود ، باید در خانه خود غذا داشته باشید تا آماده یا آماده شده باشید. می توانید حدود 8 مرحله برای ساده سازی برنامه ریزی غذا را در این لینک بخوانید.

1. تصمیم بگیرید که کدام مجله / دفتر خاطرات با سبک زندگی شما کار می کند: شخصیت.

اگر در آشپزخانه خود دستمال کاغذی دارید ، ممکن است بخواهید برنامه غذایی خود را برای روز بعد یادداشت کنید. می توانید یک دفترچه کوچک در کیف خود داشته باشید تا ابتدا غذای خود را در زمان واقعی ردیابی کنید. ممکن است بخواهید از قسمت یادداشت های تلفن خود یا برنامه غذایی مانند myfittnesspal استفاده کنید. تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما کار می کند.

2. تصمیم بگیرید که چند بار بنویسید.

چه زمانی برای وعده غذایی خود برنامه ریزی می کنید؟ قبل از رفتن به تخت خواب؛ بعد از ناهار؟ آیا می خواهید به مقداری از روز متعهد شوید تا غذاهایی را که می خورید پیگیری کنید؟

3. تصمیم بگیرید که چه چیزی را دنبال خواهید کرد.

اگر دوست دارید صفحات گسترده Excel ایجاد کنید ، چندین نقطه داده را ذخیره کنید ، می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید بازیابی کنید.

پیشنهادات من اینجاست:

الف – پروتکل کلی رژیم غذایی شما. آنچه برای کاهش وزن تصمیم گرفتید بخورید ؛ چقدر و کی می خواهید آن را بخورید؟ آن را بنویسید. آن را راضی کننده و پایدار کنید.

ب- برنامه غذایی شما برای 24 ساعت آینده شامل صبحانه ، ناهار و شام. این همان چیزی است که PFC شما برای شما برنامه ریزی کرده است تا وزن خود را کاهش دهید و دائماً گرسنه نباشید.

C. چقدر زمان چقدر زمان می خورید؟ ثبت هرگونه میان وعده یا نوشیدنی را فراموش نکنید. حتی آنچه شما به عنوان میان وعده های سالم (مانند چوب هویج) ثبت می کنید ، ثبت شده است.

برای درک و تغییر الگوی خوردن احساسی خود موارد دیگری را دنبال کنید.

د) قبل و بعد از غذا چقدر گرسنه بودید؟

ه) لحظات استرس زا یا احساسی را که در روز شما اتفاق افتاده است ثبت کنید. با این شرایط چگونه برخورد کردید؟

F. ممکن است تعجب آور باشد که می توانید یاد بگیرید.

4- ثابت قدم باشید. هر روز غذای خود را بنویسید.

5. موفقیت خود را در برابر مجله خود مرور کنید.

اگر هر هفته در حال کاهش وزن هستید ، کارهایی را که انجام می دهید ادامه دهید. به یاد داشته باشید که وزن شما روز به روز و 3 # ثانیه در نوسان خواهد بود و می خواهید حداقل 2 تا 6 هفته یک مجله غذایی جمع آوری کنید تا مشخص شود آیا برنامه شما در حال کار است یا خیر.

اگر برنامه شما در 2-4 هفته به نتایج مورد نظر شما نمی رسد ، برنامه خود را با مربی یا مربی خود اصلاح کنید.

خانمها ، در هر سنی ، تغییر عادات ناشی از هزاران سال تمرین ، برای یادگیری مهارتهای جدید به زمان و صبر نیاز دارد. استفاده از وبلاگ یک مهارت جدید است. از آن برای توجه به آنچه می خورید ، نحوه واکنش شما به نوسانات وزن ، گرسنگی ، احساسات خود استفاده کنید. افکار شما در مورد هر موفقیت و گام نادرست به شما این توانایی را می دهد که بتوانید انسانی شوید که می خواهید باشید.

به یاد داشته باشید که شما یک شیوه زندگی سالم را انتخاب می کنید تا انرژی و نشاط لازم برای زندگی خود را داشته باشید. این همان چیزی است که درباره آن صحبت می شود.

پت بوپر بکر یک مربی دارای گواهینامه تخصصی وزن و زندگی است. او زنان بالای 50 سال را آموزش می دهد که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. او به آنها می آموزد چگونه وزن کم کنند ، از خوردن پرخوری احساسی دست بردارند ، یاد بگیرند امروز زندگی خود را دوست داشته باشند ، و درباره آینده خود هیجان ایجاد کنند. او کاملاً متقاعد شده است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.

به پادکست هفتگی او ، It is To Not Loss Weight Loss در iTunes ، Stitcher یا هر کجا که به پادکست های مورد علاقه خود گوش می دهید گوش دهید.



دیدگاهتان را بنویسید