Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



اگر در 20-50 سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش وزن بوده اید ، اتصال مسیرهای عصبی بسیار تمرین شده است. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم ، ما از طریق نوروژنز ، نورون های جدیدی را توسعه می دهیم. با رژیم غذایی ، ورزش و خواب ، نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه می توانید مغز و استخوان ها و مفاصل و سیستم ایمنی بدن خود را نیز سالم نگه دارید. وقتی احساس بهتری دارید ، از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

اگرچه ما از آنچه در طولانی مدت احساس بهتری به ما می دهد آگاهی داریم ، اما به راحتی می توان از راه دور شد. ترفند ایجاد یک مسیر روشن است – وقتی از آن خارج می شوید ، به این معنی نیست که برای شما مهم است. درام را رها کنید آن مسیر را ببینید تا راهنمای شما αq به آن بازگردد.

وقتی در بروکلین نیویورک بزرگ می شدم ، یک واگن برقی B71 از خیابان اسمیت به ساکت چرخید. اغلب دو میله و طناب واگن برقی که اتوبوس را به منبع برق بالای آن متصل می کرد ، از پیچ جدا نمی شد و راننده اتوبوس مجبور می شد پیاده شود و میله ها را دوباره در مسیر قرار دهد. به نظر می رسید یک درد واقعی در پشت است ، اما بخشی از روز راننده بود. منظور او این نبود که کار اشتباهی انجام داده یا سیم ها را نفرین کرده است ، او فقط از اتوبوس پیاده شده ، آن را تعمیر کرده ، آن را در جاده قرار داده و راه می افتد. (در آن روزها ، همه رانندگان مرد بودند.)

من این تصویر کوچک را دوست دارم شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر به آرامی حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاهی کند ، گاهی نامنظم ، اما وقتی شما در آن هستید ، همیشه شما را به مقصد می رساند.

اگر در محل کار یا با خانواده خود هستید یا در حال تنفس هستید ، انحرافات زیادی دارید که می تواند شما را از رختخواب بیرون بیاورد و عادات سالم جدیدی را ایجاد کنید.

حتی تیم فریس ، نویسنده کتاب های پرفروش در ابزار 4-Hour Body The Tools of Titans ، می گوید که از خط خارج شده است. این تیم به دلیل شکستن بدن و شیوه زندگی خود برای رسیدن به سلامت مطلوب و رسیدن به قله و حتی اگر از مسیر خود خارج شود ، مشهور است. پاسخ او.

اینها کلمات عاقلانه ای هستند.

راه شما راهنمای شما برای جلوگیری از پرخوری ، کاهش وزن و داشتن یک سبک زندگی سالم است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ دوست دارید مسیر شما را به کجا برساند؟

فرض کنید شما می خواهید 25 # را با فشار خون بهتر فشار خون از دست بدهید. چگونه از اینجا به آنجا می رسید؟ شما در حال ایجاد مسیری هستید که اطلاعات و اطلاعات لازم برای از دست دادن 25 ثانیه و فشار خون برای رسیدن به اوج را دارد.

این که چگونه ورزش کمتری بخورید ، یک راز بزرگ نیست ، اما اینکه چگونه می توانید به آن پایبند بمانید ، در مسیر خود باقی بماند ، یک راز نیست. مغز و اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات شما دشوار است ، زیرا هر بار که یک عمل یا مجموعه ای از اقدامات را انجام می دهید (بعد از یک وعده غذایی شیرین) سیناپس عصبی در مغز ایجاد می کنید ، و این نورون ها تا زمانی که شما با هم شلیک می کنید : او پرسید. نورون هایی که با هم شلیک می کنند با هم جمع می شوند.

دانستن این امر به ما روشی می دهد که برای یادگیری چیزهای جدید دنبال کنیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، هرگز تسلیم نشویم زیرا باعث ناراحتی ما می شود. می دانیم که احساس ناخوشایندی خواهد داشت ، اما راه طولانی در پیش داریم.

از دست دادن آن 25 # مستلزم این است که شما چندین بار متفاوت غذا بخورید. شاید بیشتر چیزها ، کمتر چیزهای دیگر. برای بسیاری از ما ، این بدان معناست که غذای ناخواسته کمتر ، سبزیجات یا سالاد بیشتر باشد. قطعاً به معنای داشتن طرز فکر رشد است. این به معنای آموزش و یافتن چیزی است که شما را در لحظات روز خوشحال می کند. این بدان معناست که انتظار می رود یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دیدنی در این مسیر دشوار باشد. هنگام نگاه کردن به تلفن خود ، سر خود را پایین نیاورید ؛ منظره ای را که هنگام سفر به مقصد در اطراف شما نمایان می شود از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون هدف ، شما گم شده اید. گیر کرده ای.

پراکنده در یک برنامه ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی زیاد ، می توانید در امتداد مسیر خود حرکت کنید و به مقصد برسید. البته.

بیایید آن را بر روی آهنگ ها ، هر کدام بر دیگری تقسیم کنیم. بیایید آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید به مسیر خود ادامه دهید؟ به طور کلی وقتی چند هفته در راه هستیم احساس بهتری داریم. راه به کجا می رود؟ آیا در همان مکان شما قرار دارد؟ آیا آنها ظاهر و رنگ را غنی می کنند؟ برای ذهن شما محرک است. روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. هدف شما چیست؟

از بین رژیم های غذایی موجود ، بسیاری موافقند که خوردن غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله رژیم گیاهخواری بیشتر ، تقریباً اشتباه نیست. ساده نگه داشتن غذای شما قدرت این مسیر است. می توانید به قسمت های قبلی نحوه ایجاد یک برنامه غذایی برای انجام این سفر گوش دهید. ثابت شده است که خوردن غذاهای کامل ، مقدار زیادی سبزیجات و چربی های سالم بهترین راه برای پیشگیری یا درمان بیماری آلزایمر ، دیابت ، بیماری های التهابی است. با غذا و تأثیر آن بر سلامتی خود آشنا شوید. فقط آن را از من نگیر.

به احتمال زیاد یادگیری مهارت های مورد نیاز برای ماندن در مسیر اصلی یا بازگشت به مسیر جدید برای شما تازگی دارد. به ارتباطات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان ایجاد می شود. چه مهارتهایی در برنامه شما ضعیف است؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا بی حوصلگی عامل پرخوری است زیرا هیچ چیز سرگرم کننده ای در برنامه شما وجود ندارد؟

بهبود فرآیندها یک کار برای کسی است. مسیر کاهش وزن خود را به عنوان فرآیندی که کنترل می کنید مشاهده کنید ، و هنگامی که کار نمی کند ، به نحوه بهبود آن توجه کنید. این نیاز به یک ذهنیت رشد دارد که قبلاً به آن متعهد بوده اید. دریابید که چه مهارتهایی برای توسعه نیاز است و آنها را عمدا به کار بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید