Honda Jazz EX Style – اخبار سرعت


فضای داخلی بزرگ و مصرف سوخت بالا از نکات اصلی فروش هوندا جاز است.

نسخه جالب EX Style که در اینجا آزمایش شده است، این نکات مثبت را حفظ می کند و در عین حال چند برآمدگی نیز اضافه می کند.

در بیرون، به لطف آلیاژهای دو رنگ منحصر به فرد ۱۶ اینچی، سقف کنتراست مشکی، درپوش آینه های جانبی، قالب های بدنه جانبی و اسپویلر کریستالی مشکی، با همتایان خود متفاوت است.

همچنین دارای سطح سخاوتمندانه ای از فناوری است، اما اینکه آیا همه اینها دو برابر قیمت گزاف ارزش دارد یا خیر، یک موضوع نظر است.

ممکن است این خودرو هیجان‌انگیزترین خودرو برای رانندگی در کلاس خود نباشد، زیرا این عنوان احتمالاً به فورد فیستا خواهد رسید، اما Jazz 1.5 لیتری i-MMD هیبریدی در بیشتر موقعیت‌ها به اندازه کافی مشتاق است.

یورک پرس: هوندا جاز EX Style

شاید مهم‌تر از همه در این زمان‌های آرام، موتور به‌طور قابل‌اطمینانی روان و کارآمد است.

در واقع، انتقال بین بنزین و برق تقریباً یکپارچه است و این دو به خوبی با هم ترکیب می‌شوند تا یک رقم رسمی مصرف سوخت ترکیبی بیش از ۶۰ مایل بر گالن تولید کنند.

با ۱۰۸ اسب بخار قدرت، شما را در ۹.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۶۲ مایل در ساعت می رساند، با موتور الکتریکی که قدرت بیشتری را از خط تولید می کند و برای دوره های کوتاه رانندگی فقط با برق.

با این حال، اگر به سختی روی موتور کار کرده باشید، جعبه e-CVT که قبلاً صاف بود بالا می‌آید و از زیر کاپوت یک نت تا حدودی خشن دریافت می‌کنید.

هندلینگ قابل اعتماد است، با فرمان دقیق و انحراف اندک بدنه هنگام پیچیدن.

از نظر فضای سرنشینان، جاز خودرویی است که در این رده پیشی گرفته است و صندلی‌های عقب منحصربه‌فرد نیز سهولت بیشتری در استفاده دارند.

طول کلی خودرو ۴۰۴۴ میلی متر است، اما کاپوت کوتاه و شیشه جلویی که به تدریج شیب دار است به شما این حس را می دهد که در کابین خودرویی بسیار طولانی تر هستید.

یورک پرس: هوندا جاز EX Style

به اصطلاح «صندلی‌های جادویی» تکه‌های صندلی دارند که روی تکیه‌گاه‌ها جمع می‌شوند تا فضای ذخیره‌سازی فوق‌العاده‌ای را در مرکز خودرو فراهم کنند، در حالی که لولای هوشمند به این معنی است که گیره‌ها می‌توانند در داخل خودرو به جلو بلغزند. سپس یک فضای ذخیره سازی کاملاً روان ایجاد می کند. این یک ترفند مهمانی عالی برای جاز است!

جعبه ۳۰۴ لیتری حجم مناسبی را ارائه می دهد، اما به هیچ وجه جادار نیست.

کابین دلپذیر و به خوبی تعبیه شده است، بدون اینکه بیش از حد زرق و برق دار باشد.

طبق معمول یک هوندا، احساس محکم و محکمی دارد.

صندلی‌ها با پارچه/چرم تزئین شده‌اند.

آنهایی که در جلو هستند – مانند فرمان – گرم می شوند.

در همین حال، صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی پاسخگو و بصری است. اتصال کامل از طریق Apple CarPlay یا Android Auto وجود دارد.

از نظر بصری، جاز خودرویی با ظاهری مناسب بود، با چراغ‌های جلوی مدرن که به خوبی با جلوپنجره‌ای حجاری‌شده ادغام می‌شد تا چهره‌ای مدرن ایجاد کند.

تریم‌های اضافی در سطح EX Style مطمئناً Jazz را به یک وسیله نقلیه زیباتر ارتقا می‌دهند.

آلیاژها واقعاً ظاهر می‌شوند، در حالی که سقف مشکی و پنجره‌های اطراف آن کنتراست خوبی با رنگ سفید دارند تا یک عنصر جذاب بصری اضافه کنند.

از قسمت عقب، اسپویلر عقب کمک می کند تا شخصیت جاز بیشتر شود.

با این حال، ترفندهای طراحی ظاهری آن چیزی که در حال حاضر یکی از محافظه‌کارانه‌ترین خودروهای کوچک موجود است را تغییر نمی‌دهد.

اطلاعات داخلی

هوندا جاز EX Style

موتور: هیبریدی با واحد بنزینی ۱.۵ لیتری و موتور الکتریکی ۲۵۳ نیوتن متر

عملکرد: ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت در ۹.۵ ثانیه، حداکثر سرعت ۱۰۹ مایل در ساعت

اقتصاد: ترکیبی ۶۱.۴ مایل بر گالن و آلایندگی ۱۰۵ گرم در کیلومتر

گیربکس: e-CVT اتوماتیک



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر