YouTube درآمد تبلیغات را با سازندگان فیلم کوتاه تقسیم می کند – VIP News


YouTube درآمد تبلیغات را با سازندگان فیلم کوتاه به اشتراک می گذارد - SurgeZirc UK
یوتیوب درآمد تبلیغاتی را با سازندگان فیلم های کوتاه تقسیم می کند.

یوتیوب اخیراً تغییر بزرگی را در برنامه شریک خود اعلام کرده است که به سازندگان ویدیوهای کوتاه اجازه می دهد تا درآمد قابل توجهی از این پلتفرم داشته باشند.

این شرکت اعلام کرد که تبلیغات را به YouTube Shorts، رقیب TikTok خود اضافه می کند و درآمد را با سازندگان به اشتراک می گذارد.

بیشتر از RAVZGADGET: شاهزاده اندرو به “ماما، مادر، ابهت” ملکه الیزابت دوم ادای احترام می کند.

این تغییر ممکن است سازندگان را از TikTok دور کند، زیرا ستاره‌ها از پرداخت‌های کم به سازندگان شکایت کرده‌اند.

نیل ماهون، مدیر تولید یوتیوب در این رویداد گفت: «این اولین بار است که اشتراک درآمد واقعی از ویدیوهای کوتاه در مقیاس بزرگ در هر پلتفرمی ارائه می‌شود.

سازندگانی که ۱۰ میلیون بازدید از فیلم‌های کوتاه خود را در یک دوره ۹۰ روزه کسب کرده‌اند، می‌توانند برای پیوستن به برنامه شریک تحت برنامه جدید اشتراک درآمد درخواست دهند. تبلیغات در فیلم‌های کوتاه، مانند TikTok، بین ویدیوها در فید کوتاه نمایش داده می‌شود.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: اوبر هیچ مدرکی دال بر سرقت اطلاعات حساس کاربر در هک پیدا نمی کند

به گفته موهان، درآمد حاصل از تبلیغات تجمیع و بین سازندگان تقسیم خواهد شد. صرف نظر از استفاده یا عدم استفاده از موسیقی، سازندگان محتوا ۴۵ درصد از درآمد تبلیغات را کاهش خواهند داد.

او توضیح داد: «هر سازنده بر اساس سهمی که از کل بازدیدهای فیلم کوتاه دارد، دستمزد دریافت می‌کند و سهم درآمد ثابت باقی می‌ماند، حتی اگر از موسیقی استفاده کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر