بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن چیست؟


اریکا ، من در انتخاب رژیمی که بتوانم در تصمیم گیری برای کاهش وزن به آن پایبند باشم و برای من کاهش وزن را سخت تر می کند ، که در اهداف خود تعیین کرده ام ، برایم مشکل است. آیا رژیم خاصی وجود دارد که باید بخورم؟ چه چیزی برای من بهتر است و من سعی می کنم چه کار کنم؟

بنابراین ، هر سال US News رتبه بندی سالانه بهترین استی برای کاهش وزن و همچنین بدترین رژیم ها را دارد. و هر سال کتابفروشی ها عجله می کنند زیرا مردم می خواهند بر هر اونس اطلاعاتی که می توانند در مورد “رژیم رویایی” تازه تاج گذاری شده کسب کنند ، تسلط پیدا کنند. (برای اطلاع ، رفتن به سرخپوش در نظر گرفته شد بدترینبه تصور کنید که.)

سالها رژیم مدیترانه ای بوده است ، اینطور نیست؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، یدا یدا. برای مدتی ، این رژیم غذایی DASH بود ، یک استراتژی هوشمندانه برای کاهش فشار خون بالا که در کاهش وزن نیز موفق بود. امسال ، از نظر رژیم های رایج ، این دو به هم مرتبط هستند. (کتاب تصویر بالا ، کتاب آشپزی کامل مدیترانه ای، مکانی عالی برای شروع آن را اینجا ببینید)) (اوه ، و اگر از این پیوند یا پیوندهای کتاب دیگری در این کتاب برای بررسی پیشنهادات من استفاده می کنید ، آمازون چند سکه به من می دهد تا از آنها تشکر کنم).

به خصوص برای کاهش وزن ، فهرست توسط Weight Watchers ، Enni Craig و غیره هدایت می شود.

من از عجله کاهش وزن در ماه ژانویه ناراضی هستم ، نه به این دلیل که “همه این افراد تازه وارد در راه من هستند” (من ساعت 9 شب به باشگاه می روم ، همیشه به طور کلی برای جمعیت تنگ می شوم) ، بلکه به این دلیل که آنها اطلاعات زیادی به دست می آورند. در تلاش برای بررسی چیزی از مورد دیگر در فهرست کارهای انجام شده ، مخلوط و نادیده گرفته شد.

این بدان معنا نیست که من آن را درک نمی کنم ، من آن را کاملاً درک می کنم. من می خواهم سال 2018 سالی باشد که من سرانجام وضعیت مالی خود را مرتب کنم ، کاری که باید در 31 دسامبر هر روز قبل از آن انجام می دادم ، با 401Ks و IRAs و 529 گوش و کلمات اختصاری فانتزی که هنوز نمی توانم توضیح دهم ، اما احساس می کنم به خجالت می کشم ، مطمئنم کسی به آنجا می رود. به نوعی اینطور است.

معرفی این رتبه بندی رژیم غذایی باعث می شود بحث “کاهش وزن” از رژیم ها منحرف شود ، که من را بسیار عصبانی می کند. در حال حاضر ، “رژیم های غذایی” از نظر فنی مفید هستند و قوانین برای کمک به شما در درک نحوه خوردن متفاوت از آنچه برای کاهش وزن استفاده می کنید … اما برخی از این رژیم ها فقط مضحک هستند.

خوب ، بیا ، رژیم غذایی کوکی چیست؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه. بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن چیست؟ برای توییت کلیک کنید

اگر چیزی که بدنبال آن هستید لیستی از قوانین است ، حتما رژیم مدیترانه ای را بررسی کنید. تمرکز بر محصولات تازه ، مصرف گوشت ، فراوانی چربی های سالم و گزینه ها است. فقط ایتالیا نیست. کشورهای بی شماری در دریای مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی مشخص شده است) از این محصول سود می برند و غذاهای آنها خوشمزه ، تند و متفاوت تهیه می شود ، زیرا…. وقتی با هم رشد می کند ، آن رفتن با یکدیگر.

اما این از آن بیرون می آید ، اینطور نیست؟ رژیم غذایی مدیترانه ای آثار زیرا چه بپذیریم و چه نپذیریم ، این غذای فرهنگی است که تا حد زیادی تحت تأثیر شیوع غذاهای فرآوری شده قرار نمی گیرد و جامعه آن فرهنگ از آن سود می برد. آنها ساکنان منطقه هستند زود زود به عنوان سالم ترین در جهان ذکر شده است.

اما باور کنید یا نه ، هر جا که فرهنگ غذای بدون وقفه ، فرآوری شده ، کم فیبر ، پروتئین و چربی های سالم را پیدا کردید. غذا دیوانه وار به احتمال زیاد آن را سرشار از کربوهیدرات می دانید سالم ترین مردم کی؟ در کتاب: محلول کمربند آبیحتی یک خواندن سریع آن را روشن می کند. سالم ترین رژیم غذایی لزوما لیست غذاهایی نیست که باید بخورید ضروری بخورید ، اما یک خط مرزی مشخص است که تعیین می کند چه چیزی است ضروری کنار میز بودن

اساساً ، این چیزی است که من در مورد وزن آموختم ضرر – زیان آن را به طور کامل عادات و انتخابهایی که در ابتدا به افزایش وزن کمک می کنند را کنار بگذارید. بدون در نظر گرفتن رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. شما نمی توانید وزن خود را کاهش دهید در حالی که مدیون هستید قبل از رفتن به سر کار از رختخواب خارج شوید! و اگر احساس می کنید نمی توانید از غذاهایی که بیشتر به آنها عادت دارید در بخشهای کوچک راضی باشید ، باید غذای مصرفی خود را تغییر دهید.

به همین دلیل است که تقریباً هر کدام رژیمی که شما را از رژیم غذایی عمدتاً فرآوری شده دور کند ، م workثر خواهد بود.

این: همچنین: چرا هنگام انتخاب رژیم غذایی مهمترین س yourselfال را از خود بپرسید؟ همیشه“آیا این راهی است که من می توانم ببینم که من برای همیشه غذا می خورم؟” پاسخ ساده است دارد “بله” بودن

(عادات غذایی من را برای نمونه ای از رژیم غذایی تمیز که در آن زندگی می کنم بررسی کنید.)

برای اطلاع ، رژیم مدیترانه ای تنها رژیم غذایی نیست که به این هدف می رسد. کتابی که گفتم ، محلول کمربند آبی، بسیاری از فرهنگ های مختلف را با غذای عالی و الهام بخش غذایی زیادی که می توانید از آن بیرون بیاورید ، به نمایش می گذارد. علاوه بر این ، کتاب آنچه می خورم این دیدگاه بسیار متنوع تری از غذاهایی که در سراسر جهان اتفاق می افتد ارائه می دهد ، بسیاری از آنها توسط فرهنگ هایی که تحت تأثیر دیابت قرار نگرفته اند ایجاد شده است ، بله ، به دلیل ناتوانی در درک وزن آنها. صادقانه بگویم ، می توانید به هر کتابفروشی بروید ، کتاب آشپزی اختصاص داده شده به یک کشور خاص را از قفسه ها بردارید یا به شهر بروید. و شما خوب عمل خواهید کرد. (به این ترتیب روشهای مختلف پخت ماهی را آموختم: ویوا پرو). (همچنین ویوا جسیکا هریس).

بنابراین حتماً هر مقدار رژیم غذایی را مطالعه کنید و سعی کنید کدام یک بیشترین رضایت را برای شما به ارمغان می آورد ، شادی: سیری. اما فرایند تعیین مرزها برای شما مهمترین چیز است. خود را از عادات قدیمی که کاهش وزن را برای شما دشوار می کند جدا کرده و آنها را جایگزین کنید آنها را با عادات جدید سالم و اشباع شده اشباع کنید و به تمام معنا کلمه را اشباع کنید. قبل از اینکه بدانید ، در راه خود هستید.



دیدگاهتان را بنویسید