بهترین غذا قبل از تمرین


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2: رای گیری)
بارگذاری …

بهترین غذا قبل از تمرین

بهترین رژیم غذایی قبل از ورزش به شما در دستیابی به بهترین نتایج و تناسب اندام کمک می کند. در واقع ، شما برگشتید قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنیدՊատ خود را برای چالش های پیش رو آماده کنید و به اصطلاح خود را پرورش دهید.

اصل کلی این است که بین مصرف چربی ها ، پروتئین ها و درشت مغذی های کربوهیدرات ها تعادل برقرار شود. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهای با ارزش غذایی بالا باعث افزایش قدرت بدنی می شوند و به ما در عملکرد بهتر کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه بخوریم؟

قبل از تمرین چه بخوریم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟

قبل از باشگاه چه بخوریم تا انرژی لازم را برای سیر شدن کسب کنیم و در عین حال یک تنقلات غنی به بدن خود بدهیم؟

به شرح زیر: تنورها: به این سالات پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید تا از این پس به راحتی غذای قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

مقرون به صرفه ترین و بهترین غذای قبل از تمرین برای بدنسازان.

  1. موز

موز به دلیل انرژی بار طبیعی خود مشهور است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که عملکرد اعصاب و ماهیچه ها را تضمین می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موجود در موز کربوهیدرات است.

  1. ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذای قبل از تمرین سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. به لطف این انتشار آهسته ، سطح انرژی شما در طول تمرین ثابت می ماند. این بدان معناست که می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل کمتر بودن “پارافین غذا” بهترین نوع است. همچنین قند خون پایین تری نسبت به جو دوسر معمولی دارد. بنابراین این غذاهای ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از تمرین برای عضله سازی چیست؟ اگر تمرینات سختی داشته باشیم. قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتما این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین فراتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید

  1. خشک شده

قبل از تمرین ، مقداری توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس را برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش انرژی خشک کنید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که به راحتی هضم می شوند. می توانید قبل از تمرین یک مشت آنها را بخورید.

  1. نان سبوس دار

نان سبوس دار منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با چند تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب میان وعده پروتئینی اگزوز این ترکیب یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است.

غذای قبل از تمرین

  1. ماست میوه ای یونانی

این ترکیب فوق العاده یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. میوه سرشار از کربوهیدرات است و ماست یونانی سرشار از پروتئین است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی کربوهیدرات کمتری دارد – تقریباً دو برابر پروتئین. در عین حال ، میزان سدیم آن نصف ماست معمولی است.

اما چرا باید از این ترکیب با هم استفاده کرد؟ کربوهیدرات های جنین به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از سوی دیگر ، پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین ، ماست میوه ای یونانی بهترین غذا قبل از ورزش است.

  1. عجیل!

هنوز نمی دانید قبل از ورزش چه بخورید؟ گردو یکی از بهترین غذاها قبل از تمرین است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر سعی کنید عضله بسازید ، آنها پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تأمین می کنند.

گردو برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند ؛ توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل یا موزلی پوشیده از شکلات اجتناب کنید.

یادداشت قوی.

قبل از ورزش رژیم خود را رعایت کنید. مطمئن شوید که 30-90 دقیقه قبل از تمرین ، یک میان وعده می خورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. ۹۰ دقیقه قبل از تمرین یک وعده غذایی سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذا قبل از تمرین

بهترین غذا برای مقاصد خاص قبل از تمرین

  1. قبل از تمرین چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید: عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین به غذای سبک نیاز دارید. بدون غذای سنگین که شما را چاق می کند: معده شما را بزرگتر می کند. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. در خود ببینید. میان وعده شما باید از مقدار مساوی پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات تشکیل شده باشد.

برخی از غذاهای قبل از ورزش عبارتند از:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون؟
  • او ماکارونی است
  • سفیده تخم مرغ
  • جداسازی پروتئین
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در: تغذیه قبل از تمرین کنترل زمان مصرف ، نسبت مواد مصرفی بسیار امکان پذیر است. در طول ورزش ، شما باید انرژی کافی برای تغذیه ماهیچه های خود بخورید. اما باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن اضافه نمی کنید. غذای معده در معده شما را در حین ورزش کند می کند.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کنید حدود یک ساعت قبل از تمرین غذا بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ عضله سازی را در اختیار داشته باشید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع از شیک پروتئینی قبل یا بعد از تمرین استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، تکان دادن پروتئین می تواند تمرین خوبی باشد.

به: از مربی برنزه رژیم بگیرید کلیک

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. بدون داشتن انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سنگین را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید بیش از حد کالری بسوزانید. بنابراین لازم است قبل از چربی سوزی با بهترین غذاها آشنا شوید.

خوردن یک میان وعده سبک حدود نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای تغذیه بدن قبل از چربی سوزی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای آماده است.

  • نخود فرنگی
  • یک میوه کامل
  • یک موز با کره گردو ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با کشمش یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت آجیل

به یاد داشته باشید ، هدف شما این است که بدن خود را در حین ورزش شارژ کنید. انجام تمرینات قلبی عروقی با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. وقتی تغذیه مناسب را داشته باشید ، بهترین نتیجه را از ورزش می گیرید.

  1. چه نوع غذایی برای دریافت انرژی قبل از تمرین توصیه می شود؟

سطوح انرژی مناسب به شما در ورزش کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدراتهای پیچیده برای تغذیه بدن خود استفاده کنید. برخی از مواد غذایی برای تامین انرژی عبارتند از:

  • موز
  • ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با gronola γ با میوه ها
  • مرغ با برنج: با سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

غذای قبل از تمرین

  1. میان وعده های مناسب برای سلامت زنان

زنان نگرانی های خاصی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. علاوه بر این ، اهداف آموزش زنان و مردان یکسان نیست. زنان باید قبل از ورزش به طور همزمان از کم کالری بودن و بهترین غذا استفاده کنند. ترکیبی متعادل از کربوهیدرات ها و پروتئین ها بهترین گزینه است. البته بسته به ورزش شما ، دریافت کالری کم نیز ممکن است لازم باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان عبارتند از:

  • میوه کامل
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با عسل شیرین شده.
  • اسموتی های میوه ای ، مخصوصاً آنهایی که با شیر بادام یا سایر گزینه های کم کالری تهیه می شوند.

نتیجه

گاهی اوقات پیدا کردن بهترین غذا قبل از ورزش دشوار است. اما با انتخاب صحیح ، انرژی بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد: عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید ، سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است. ورزش قبل از ورزش با رژیم غذایی شما متفاوت است تا حجم شما افزایش یابد. تغذیه در ورزش منظم سریع ورزش منظم به سرعت کار می کند. علاوه بر این ، نوشیدن مقدار زیادی آب بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

تنورها: (برگرفته از مقاله inkin.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستاجر را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662:



دیدگاهتان را بنویسید