تعطیلات یک روزه و همه استراحت 30


من هفته گذشته احساس گرما نکردم ، یا عمدتا به دلیل آن زمان ماه بود. هیچ خبری نیست ، می دانم ، اما همیشه عواقب آن را از دوران کودکی احساس می کنم. هنوز بر من غالب است. این بار من سعی می کردم آن را از محل کار بیرون بیاورم ، اما وقتی صبح بیدار شدم ، فقط این کار را کردم. نتوانست: آیا می دانید؟ بنابراین من یک روز بیمار را به مدت نیم هفته گذراندم.

من بیشتر به این فکر می کنم که با کل 30 چه کنم. خواندن آنچه مایکل هال در مورد آن گفت (او تحقیقات خود را انجام داد) واقعاً مرا در تجدید نظر مجبور کرد. برخی از ادعاهای بنیانگذاران Whole30 بر اساس علم است ، اما بسیاری از آنها به سادگی علم بی فایده نیستند یا بر اساس آنها استوار است. احساس می کنم باید قبل از وارد شدن به آن بهتر می دانستم یا تلاش خود را انجام می دادم ، اما مانند بسیاری دیگر ، وسوسه شدم فکر کنم که حذف التهاب “شناخته شده” از رژیم غذایی من یک تجربه هیجان انگیز خواهد بود. یعنی صادقانه. من هنوز هم چنین فکر می کنم ، اما 16 روز بعد متوجه می شوم که انگیزه اصلی من کاهش وزن بوده است ، پس چرا با چند کار جدید که آموخته ام به کارهایی که انجام می دادم برنگردم؟

من از تلاش پشیمان نیستم. اما من آمادگی دارم تعدادی از وضعیت “معمولی جدید” را تغییر دهم.

طرفداران:

• من بیشتر با نیازهای بدنم ارتباط برقرار می کنم. هوس من برای شکر به طرز چشمگیری بهبود یافته است ، در حالی که هنوز در مورد شیرینی مورد علاقه خود فکر می کنم ، از میوه هایی که می خورم خوشحالم. خیلی خوشحالم که عادت خوردن چیزهای شیرین را بعد از هر وعده غذایی ترک کردم. این برای من عالی است.

• دوزهای من به طور کلی بهبود یافته است. من واقعاً اهل تنقلات نیستم!

• خوشحالم که می دانم من / معتاد به الکل نیستم. (راستش را بخواهید ، شاید کمی نگران بودم). دلم برای تمام شدن آبجو یا یک لیوان شراب تنگ شده بود ، اما این من را نکشت.

• نحوه برخورد با عوامل استرس زا را بدون توسل به غذا یاد می گیرم.

• در 16 روز اول 9 پوند وزن کم کردم. بله ، من امروز صبح به ترازو رسیدم.

• ترازو دیگر به اندازه من جذاب نیست. من هنوز به وزن روزانه اعتقاد دارم ، اما فکر می کنم هر دو هفته یا زودتر از هر روز ، حداقل برای مدتی خودم را وزن می کنم.

من دریافتم که نیازی نیست به غذاهای خاصی وابسته باشید تا طعم آنها بهتر شود. به عنوان مثال ، ناچوس خوک و سیب زمینی من بدون پنیر یا خامه ترش خوشمزه است. شاید آنقدر که فکر می کردم وسط آن هستم ، پنیر را از دست ندادم.

• من سبزیجات بیشتری خوردم و واقعاً لذت بردم.

• من هنوز در آشپزی و ناهار رفتن عالی نیستم ، اما وقتی این کار را می کنم دوست دارم. این یک عادت است که من برای ادامه کار به کار خود ادامه خواهم داد.

منفی

• هر چیزی که Whole30 بر اساس آن ساخته شده است ، علمی بی فایده است. * نشانه ترومبون غم انگیز *

• من همیشه دردناک بودم ، حتی بیشتر از آنچه شروع کرده بودم. این احساس افسردگی و تقریبا ناامیدی به من دست داد.

• من واقعاً از برخی قسمت های انتخابی محدودیت ها متنفر بودم و همانطور که بسیاری گفته اند ، من احساس کردم که عادات غذایی ضعیف من اشتباه است.

بسیاری از نکات مثبت ، درست است؟ در اینجا کاری است که تصمیم گرفتم انجام دهم تا پیشرفت کنم.

• به خوردن مقدار زیادی سبزیجات و میوه ها و چربی های سالم ادامه دهید.

• سعی کنید به هر وعده غذایی – پروتئین ، سبزیجات – چربی های سالم پایبند باشید. به عبارت دیگر ، تعادل.

• اجتناب از قندهای اضافی و به طور کلی ، مصرف روزانه شکر را با محدود کردن آن به 25 گرم کنترل کنید.

• غلات کامل را اضافه کنید ، اما به روش محدود. همینطور با غلات مورد علاقه من (لوبیا همه دوستانشان: قرمز کوچک ، صورتی ، سفید ، نخود ، کلیه ، و غیره). من فکر می کنم همین امر در مورد محصولات لبنی صادق است. همه آنها بخشی از رژیم غذایی من خواهند بود ، اما نه بازیکنان اصلی سابق.

• من الکل می نوشم ، اما به طور کلی آن را قطع می کنم. من به آن تکیه نخواهم کرد تا وقتی استرس دارم یا ناامیدم آرامش می یابد.

• من برای “ضیافت” جا باز می کنم ، اما آنها عموماً برای وعده های غذایی / مناسبت های خاص خواهند بود.

از نظر فنی ، من قبلاً پروتکل را شکسته ام. دیروز گوشت ، ماهی قزل آلا ، سیب زمینی و میوه از Wegmans (یک فروشگاه مواد غذایی) برای یک بار شام دریافت کردم. در ظاهر ، اینها انتخاب های فوق العاده ای هستند ، اما من واقعاً نمی دانم چگونه پخته می شوند ، به احتمال زیاد ، آنها بیرون می آیند.

امروز صبح چند جرعه کوچک از آبجو شریکم خوردم که قبلاً آن را امتحان نکرده بودم. مانند ، به معنای واقعی کلمه دو نفر به سختی یک جرعه می نوشند – اما اگر به آن پایبند باشم ، روز اول Whole30 برایم باقی می ماند.

آنچه من می گویم این است که من فوراً به همه چیز برنمی گردم. گذشته از آنچه که من ذکر کردم ، من هنوز W30 می خورم. من به چیزهای “ممنوعه” باز می گردم ، همانطور که خود نشان می دهد ، آنطور که مناسب به نظر می رسد. من امروز دیوانه نمی خورم.

من بسیار خوشحالم که امروز 325.8 وزن داشتم. پیشرفت عالی! من نمی خواهم آن را به خطر بیندازم. من یک چیز را می گویم که با وجود محدود کننده بودن W30 ، احساس کوتاهی نکردم. بله ، من اینجا و آنجا گرسنه بودم ، اما گرسنگی متفاوت است. من سه وعده غذایی کامل و متعادل در روز بدون احتساب کالری می خورم. آیا واقعاً آن را دوست دارم؟ این طوری دوست دارم زندگی کنم. بدنم را با غذاهای خوشمزه پر می کنم که به عملکرد بهتر آن کمک می کند تا نگران اعداد نباشید. اشتباه نکنید ، من آمار و ارقامم را دوست دارم ، اما فکر می کنم کنار گذاشتن آنها برای مدتی می تواند به من کمک کند.

در حالت ایده آل ، من این کار را حداقل تا پایان سال ادامه می دهم تا ببینم آیا می توانم در حالی که هنوز سیر و شاد هستم ، به کاهش وزن خود ادامه دهم. و امیدوارم سطح انرژی من نیز در هفته های آینده بهبود یابد.

سرگرم کننده جالب بود ، Whole30! بعداً خودتان را بو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید