رژیم فکری |: مقالات ورزشی اصول کاهش وزن


اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید چربی های ذهنی را حذف کنید ، و این امر منجر به کاهش چربی در ناحیه کمر می شود. بنابراین ، در واقع ، اولین قدم برای کاهش وزن با ذهن شروع می شود.

قبل از لذت بردن از تغییرات جسمی مرتبط با کاهش وزن سالم ، ابتدا باید یک تغییر ذهنی ایجاد کنید که به شما کمک می کند عادت های بد قدیمی خود را ترک کنید. کلید شروع تغییر شما این است که به آن فکر کنید. شما می خواهید به جای رژیم غذایی سریع کاهش وزن ، یک شیوه زندگی واقعی ایجاد کنید. هدف خود را کنترل وزن بدانید و به خاطر داشته باشید که می خواهید در آینده نزدیک به رژیم غذایی سالم و جدید خود پایبند باشید.

کاهش وزن

هر کسی بهانه های خود را دارد. وقتی سعی می کنید شیوه زندگی و رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید ، اکثر مردم تا زمانی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد این کار را انجام می دهند.

برای کاهش وزن باید صبور باشید

یکی از مشکلات ذهنی اصلی کاهش وزن تمایل زیاد یا بیش از حد سریع است و خوب است بدانید که کاهش وزن برای ارضای بیشتر رژیم غذایی بسیار کند است. در حقیقت ، هنگام کاهش وزن بهترین نتایج را خواهید گرفت. به آرامی

برای یک لحظه تصور کنید که به دنیای کارلی رانده شده ارل منتقل شده اید

اگر می خواهید لاغر باشید ، خود را لاغر نشان دهید. آینده خود را برای شش ماه تا یک سال آینده تصور کنید ، فکر کنید که چقدر خوب خواهید بود ، چه احساسی خواهید داشت بدون اضافه وزن.

عکسهای قدیمی را زمانی که لاغرتر بودید پیدا کنید – آنها را در مکانی قرار دهید که به شما یادآوری می کند که برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید. از خود بپرسید آن زمان چه کردید و می توانید امروز در سبک زندگی خود بگنجانید. به فعالیتهایی فکر کنید که دوست دارید انجام دهید اما به دلیل وزن خود نمی توانید انجام دهید.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

وقتی پزشکان از بیماران خود می پرسند که چقدر می خواهند وزن کم کنند ، بیماران معمولاً برای وزن ایده آل خود عددی می خواهند ، اما اینطور نیست. محدوده وزن واقعی را تعیین کنید ، نه عدد.

انتظار داشته باشید که در مورد آینده خود احساس خوبی داشته باشید

اهداف کوچک تعیین کنید

لیستی از اهداف کوچکتر تهیه کنید که به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک می کند. این اهداف کوچک باید مواردی باشند که بدون ایجاد اختلال در زندگی ، شیوه زندگی شما را بهبود بخشد ، مانند:

  • هر روز میوه و سبزیجات بیشتری بخورید
  • حداقل 30 دقیقه در روز فعالیت بدنی داشته باشید
  • به جای غذا سالاد با سیب زمینی سرخ شده سفارش دهید
  • برای اینکه بتوان از نردبان بالا رفت برای نفس کشیدن

همه ما می دانیم که تغییر دشوار است ، اگر سعی می کنید تغییرات زیادی ایجاد کنید ، بسیار دشوار است ، بنابراین کوچک شروع کنید ، به تدریج شیوه زندگی خود را بهبود بخشید.

از حمایت عزیزان لذت ببرید

همه ما به حمایت نیاز داریم ، به ویژه در شرایط سخت. یک دوست ، عضو خانواده یا گروه حمایتی را پیدا کنید که بتوانید به طور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید. مطالعات نشان می دهد افرادی که به صورت حضوری و آنلاین با دیگران ارتباط برقرار می کنند ، بهتر از افرادی هستند که رژیم خود را به تنهایی انجام می دهند.

آیا برنامه عملیاتی مفصلی دارید؟

هر روز یک وعده غذایی سالم برای روز بعد برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی آینده 80 درصد مبارزه است. اگر مجهز به برنامه ریزی دقیق باشید ، نتایج بهتری خواهید گرفت.

سعی کنید برنامه تناسب اندام خود را به عنوان قرار ملاقات تعیین کنید. به عنوان مثال ، برای جلوگیری از وسوسه ، میوه ها و سبزیجات خشک را با غذاهای ناسالم جایگزین کنید.

سلامتی خود را با انجام چنین اقداماتی در زندگی خود در اولویت قرار دهید و در نهایت ، این رفتارهای سالم بخشی منظم از زندگی شما خواهند شد.

به خودتان پاداش دهید.

با یک تور سینمایی ، مانیکور یا هر چیز دیگری که به شما احساس خوبی می دهد در مورد دستاوردهای خود (به استثنای جوایز غذا) به خودتان پاداش دهید.

برای دستیابی به یکی از اهداف کوچک خود یا کاهش وزن یا از دست دادن چند اینچ دور کمرتان به خود پاداش دهید تا بتوانید سخت کوشی خود را بشناسید و قدم هایی را که برای سالم ماندن برمی دارید علامت گذاری کنید.

عادات قدیمی را کنار بگذارید به

ترک عادات قدیمی به سختی امکان پذیر است ، اما اگر می خواهید در کاهش وزن موفق شوید ، نمی توانید مانند گذشته ادامه دهید.

به آرامی اما مطمئناً سعی کنید رفتارهایی را که منجر به افزایش وزن می شود شناسایی کنید و آنها را در مراحل کوچکی معکوس کنید که به راحتی می توانید بدون احساس محرومیت انجام دهید.

به عنوان مثال ، اگر سیب زمینی می خورید ، میان وعده خود را از یک کوکی یا چیپس به یک تکه میوه تغییر دهید. سعی کنید شب بعد فقط یک نوشیدنی کالری بخورید. در نهایت ، می توانید هنگام تماشای تلویزیون شروع به تمرین کنید.

یکی از راه های شروع عادت های بد غذاهای وسوسه انگیز و کم کالری را در آشپزخانه خود دور کنید و غذاهای سالم را جایگزین آنها کنید.

حتما با یک متخصص مشورت کنید

همکاری با متخصص تغذیه به شما این امکان را می دهد تا برنامه کاهش وزن را متناسب با سبک زندگی ، نیازهای تغذیه ای و هرگونه وضعیت پزشکی داشته باشید که یکی از آنها شامل غذاهای سالمی است که دوست دارید و می خواهید بخورید. اکثر مردم از نظر غذایی کمبود دارند زیرا برنامه ای را انتخاب کرده اند که برای آنها مناسب نیست. یک متخصص تغذیه همچنین می تواند به شما کمک کند تا از نظر ذهنی برای چالش آینده آماده شوید.

دنبال کردن!

وزن خود را به طور منظم حفظ کنید. مطالعات نشان می دهد که پیروی از این اطلاعات به ارتقاء رفتارهای مثبت و به حداقل رساندن رفتارهای ناسالم کمک می کند. فقط دانستن اینکه در حال غذا خوردن هستید می تواند به شما در مقاومت در برابر آن تکه کیک کمک کند.

خودتان را باور کنید

ممکن است قبلا وزن کم کرده باشید ، اما این بدان معنا نیست که اکنون شکست خواهید خورد. البته روزهایی پیش می آید که بیش از حد غذا بخورید یا یک تمرین برنامه ریزی شده را از دست بدهید ، اما مثبت ماندن ادامه دهید رعایت برنامه خود ضروری است. بدانید که دستیابی به اهداف کاهش وزن زمان بر است. حتی کاهش 2 کیلوگرم برای سلامتی مفید است و می تواند انگیزه ای برای کاهش 2 کیلوگرم بعدی ایجاد کند. قبول کنید که کاهش وزن به ندرت به صورت مستقیم اتفاق می افتد و اگر روزی زیاد غذا می خورید ، نگران نباشید ، فقط به برنامه خود برای وعده غذایی بعدی بازگردید.

حال ، اگر هنوز نمی توانید وزن خود را کاهش دهید ، با توجه به همه این موارد ، می توانید دلیل کاهش وزن را توضیح دهید اینجا: برو بیرون.

پیوندها:

https://www.webmd.com/diet/obesity/features/8-ways-to-think-thin#3

https://www.everydayhealth.com/weight-pictures/ways-to-mentally-prepare-for-weight-loss.aspx

https://aaptiv.com/magazine/ how-to-mentally-prepare-for-weight-loss

دیدگاهتان را بنویسید