سبزیجات سرخ شده ساده یونانی – دستور العمل رژیم مدیترانه ای


این سبزیجات سرخ شده ساده یونانی که در پاییز طرفداران زیادی دارد ، دلچسب است. ماهیتابه را با یک ورقه ، به سادگی با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی چاشنی بزنید.

سبزیجات بیشتری به غذاها اضافه کنید



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید) ، بلافاصله می دانید که یکی از اهداف شماره 1 ما این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

ذیل: رژیم غذایی مدیترانه ای این بدان معناست که شما در حال حاضر بر افزودن گیاهخوار بیشتر به وعده های غذایی خود تمرکز کرده اید. رژیم غذایی غنی از سبزیجات واقعاً می تواند به شما در افزودن فیبر غذایی ، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر کمک کند ، که مزایای سلامتی زیادی دارد. افزودن گیاهان دارویی بیشتر می تواند کلسترول را کاهش داده ، سلامت قلب را بهبود بخشد و در برابر برخی سرطان ها محافظت کند.


برو بیرون حتی رژیم غذایی گیاهی خوردن به چه معناست؟ برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد افزودن میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، دانه های آجیل به رژیم غذایی خود.

وقتی صحبت از فیبر می شود ، کمتر از 10 people از افراد به میزان توصیه شده روزانه خود نمی رسند. فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب ضروری است. دریابید که چقدر به آن احتیاج دارید و چند نکته واقع بینانه برای افزودن آن به رژیم غذایی خود – فیبر رژیمی – اولین چیزی که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی در یک کاسه

سرخ کردن سبزیجات


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پخت سبزیجات سرخ کردن آنها است. سرخ کردن طعم فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. این یک روش عالی برای افزودن طعم به طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب می توانید همه سبزیجات را در یک تابه بپزید.

ما این پست مفید را دوست داریم نحوه سرخ کردن هر سبزی از Kitchnبه نکات مهم در مورد ادویه جات ، زمان مورد نیاز برای سرخ کردن سبزیجات مختلف و غیره.

دستور پخت پاییز سبزیجات سرخ شده یونانی

این دستور پخت پاییز از سبزیجات سرخ شده یونانی از طعم پاییز مورد علاقه ما استفاده می کند – بادمجان و سیب زمینی شیرین. این غذای دلپذیر است که فقط با سیر چاشنی می شود: گیاهان دارویی. با خیال راحت سبزیجات را تغییر دهید: ادویه جات ترشی جات با توجه به سلیقه شما یا آنچه در دست دارید.

نکته شماره یک ما برای سرخ کردن سبزیجات این است که مطمئن شوید فضای کافی در ماهیتابه دارید. در صورت لزوم ، از دو ماهیتابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات دارای فضای کافی هستند و روی هم چیده نشده اند.

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی

این سبزی سرخ شده ساده یونانی یک غذای خوشمزه است که به دلیل وجود سیر و گیاهان تند عطر زیادی دارد.

نویسنده: برین مک داول ، متخصص تغذیه داخلی RDN

  • 1:
    میانگین:
    بادمجان ، مکعبی
  • 1:
    میانگین:
    پیاز قرمز ، به قطعات بزرگ بریده شود
  • 1:
    سیب زمینی شیرین در مکعب
    (در صورت تمایل پوست را بردارید ، اما لازم نیست)
  • 2:
    فلفل بلغاری با دانه ها و مکعب ها
  • 4:
    میخک ها
    سیر ، پوست کنده
  • 3:
    شاخه ها:
    رزماری ، تازه
    (خشک استفاده می شود ، از 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید)
  • 2:
    قاشق چایخوری
    ریحان خشک شده
  • 1:
    قاشق چایخوری
    پونه کوهی خشک شده
  • 2:
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون

  1. کاغذ روغنی را روی یک ورقه پخت بزرگ بگذارید و کنار بگذارید. توجه داشته باشید: ممکن است لازم باشد از دو ورقه پخت بزرگ برای پوشاندن همه سبزیجات در یک لایه استفاده کنید

  2. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  3. در یک کاسه بزرگ ، بادمجان ، سیب زمینی شیرین ، پیاز ، فلفل دلمه ای را مخلوط کنید.

  4. حبه سیر ، ریحان خشک ، پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شود

  5. سبزیجات را در یک لایه روی یک ورقه پخت پخش کنید. رزماری تازه اضافه کنید.

  6. ورقه پخت را در فر قرار دهید ، سرخ کنید تا سبزیجات قهوه ای طلایی شوند ، حدود 20-25 دقیقه. قبل از سرو ، شاخه های رزماری را از فر خارج کنید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های سبزیجات فوق العاده و الهام گرفته از پاییز هستید ، اینها برخی از غذاهای مورد علاقه ما هستند.

(7 بار بازدید ، 7 بازدید امروز)

آخرین تغییر: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید