شکر ، چربی ، محصولات لبنی. سه بزرگ – آنها را به راحتی تغییر دهید


pexels-photo-3821250.jpeg:

وقتی برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، به چند نکته مهم توجه می کنم.

بی صبرانه منتظر آن هستم نکات اصلی طرح در ابتدای گفتگوی ما تا بدانیم رژیم غذایی آنها کجاست.

هنگامی که من برای اولین بار تغذیه را آموختم ، به ما گفتند که باید “در جایی که بودند با افراد ملاقات کنیم” ، و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من کاملاً متوجه منظور آن نشدم. در طول تمرین ، متوجه شدم که این روش دیگری برای گفتن “یک قدم در یک زمان” است. به عنوان مثال ، اگر فردی برای صبحانه بیسکویت یا غلات غنی از قند با جوش شیرین بخورد ، احتمالاً برای او کار نمی کند. چرا؟ چون یک مرحله نیست ، 3 مرحله است. و 3 مرحله برای یک وعده غذایی (صبحانه) نیاز به مقدار زیادی دارد. خیلی سریع.

بنابراین با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنید این بدان معناست که حتی وقتی می خواهم آنها را 3 یا 4 قدم جلو ببرم ، می توانم آنها را با خیال راحت ببرم. برای بودجه ، توانایی ها ، آرامش خاطر آنها ایمن است.

اینها 3 عنصر اصلی هستند که می توانید در حال حاضر تغییر دهید ، که جهشی بزرگ در رژیم غذایی شما ایجاد می کند و برای یک لقمه مواد مغذی بیشتری دریافت می کند.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به سادگی با تغییر به نسخه سالم تر قضاوت کنیم ، که یک قدم بهتر است. در تغذیه همیشه “خوب / بهتر / بهترین” وجود دارد

شکر ، چربی ها و محصولات لبنی لایه های خوب و بهتری دارند. اینها 3 کلید اصلی غذای کامل (مغذی تر / طبیعی تر) هستند که می توانید امروز بسازید. من تمام تلاشم را می کنم تا همه چیز روشن شود. بنابراین در اینجا نسخه تقطیر شده است.

قند.

pexels-photo-257834.jpeg:

از طرف دیگر ، شکر سفید از رژیم غذایی ما خوشش نمی آید [Read: Why Sugar is the Villain] کمبود مواد مغذی (حتی توانایی سرقت مواد مغذی از بدن) به این معنا نیست که ما هرگز دوباره چیز شیرینی را بچشید. ما به سادگی می توانیم شکر سفید موجود در انبار خود را به روش های مختلف بهبود دهیم.

روش مقدماتی. به جای شکر معمولی از شکر ارگانیک یا شکر نیشکر استفاده کنید. شما کمتر استفاده خواهید کرد زیرا گرانتر است و وقتی از آن استفاده می کنید کمی احساس بهتری نسبت به آن خواهید داشت. خود را فریب ندهید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند ، بلکه فقط آن را می سازد بیت: کیفیت بهتر و حمایت از تولیدکنندگانی که چغندر GMO را برای شکر کشت نمی کنند.

گزینه بهتر بعدی عسل محلی یا شربت افرا. شما می توانید بهترین عسل خام را از غرفه های میوه در دره ما پیدا کنید ، که در همه جا فراوان است. اکثر زنبورداران به صورت خصوصی از طریق دوستان یا معاملات حیاط خلوت می فروشند ، بنابراین از اطراف بپرسید و آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید. عسل خام نباید از نظر فنی پخته شود ، زیرا مزایای سلامتی در “خام” است ، اما مواد معدنی ظریف باقی می مانند ، هنوز من از عسل برای پخت استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین در دستور پخت شکر سفید استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. برای هر فنجان شکر 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. شربت های تیره ، “خالص” افرا پیدا کنید ، شربت ذرت جعلی / شربت های طعم افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص فراهم می کند به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر. ملاس. ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (صادقانه بگویم ، بسیاری از مردم آن را دوست ندارند) ، اما اگر به عطر آن توجه کنید ، در خمیر و قهوه واقعاً مرتب است.

F arps.

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که آنها ناسالم هستند و بخشی از رژیم نامناسب هستند ، باید الف) بفهمیم که این اطلاعات اساسی دیگر معتبر نیست ؛ چندین روش مختلف. اگر هنوز از مارگارین استفاده می کنید ، این را بررسی کنید. [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg:

روش مقدماتی. همانطور که در کتاب راهنمای فوق توصیه شده است ، چربی های سالم دریافت کنید که شامل آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل و شیر ، دانه کتان و دانه ها ، کره (کره ساده شده) ، آجیل ارگانیک / خام و دانه ها ، روغن زیتون و روغن کنجد است.

گزینه بعدی بهتر / بهترین روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک.

لبنیات.

در حالی که چربی دیو شده است ، از طرف دیگر ، محصولات لبنی هنوز بیشتر غذای اصلی را تحسین می کنند. نسل ها به ما آموخته اند که ساده ترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی از طریق محصولات لبنی است. ما از آن به بعد آموخته ایم. خوب ، این درست نیست [Read: But How Will I Get My Calcium?] واقعیت این است که اگر زیاد بخوریم ، اجتناب از شیر گاو بسیار دشوار است (این شیرینی در بسیاری از سس ها ، کیک ها و غیره پنهان شده است) ، اما وقتی غذای خودمان را بیشتر در پخت و پز انتخاب می کنیم ، حق انتخاب داریم. بسیاری از مشتریانی که لبنیات را کنار گذاشته اند یا رژیم غذایی خود را کنار گذاشته اند ، احساس می کنند که گوارش آنها چندین برابر بهتر شده است. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg:

روش مقدماتی. هر جا که از محصولات لبنی استفاده می کنید جایگزین های لبنی بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر برای جایگزین عالی قهوه – شیر بادام یا سویا برای غلات استفاده کنید [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

گزینه بعدی بهتر خودتان جو دوسر یا گردو تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

با رایانا چت رایگان سفارش دهید

بدست آوردن منابع کار سختی نیست ، فقط یک سوئیچ بخرید و سپس آن را در همه کارهایی که قبلاً انجام می دهید ، قرار دهید. با چند تغییر ساده می توانید رژیم غذایی خود را به میزان چشمگیری بهبود بخشید.

(آیا به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من مواد مغذی پیچیده را در اصلی که گامهایی بر می دارم ساده می کنم. بیا حرف بزنیم!

xo ،

websignature.jpg:

دیدگاهتان را بنویسید