شیر کاکائو. میان وعده بعد از تمرین.


سالهاست که می شنویم مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبود بعد از ورزش است…

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً ، شرکت های مختلف و وب سایت ها از عبارات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند و در اینجا چند مورد وجود دارد.

نوشیدنی بازسازی کننده اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها نیاز دارد: پروتئین ها برای بیشترین بهره وری از آن برای افزایش کارایی استفاده می کنند.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

شارژ کردن

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات به مدت 30 دقیقه به جبران کربوهیدراتهای حیاتی کمک می کند تا برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد قوی تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی ساختار بدن در ورزش روزانه را درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم اینکه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از ورزش یک میان وعده “کامل” است. اشتباه!

بگذارید امروز پول را لحظه ای جدا کنیم (این اطلاعات از خبرنامه شیر شیر شکلاتی است که از وب سایت سازنده گرفته ام).

به عنوان یک نکته ، باید بدانید که خوردن یک فنجان شکلات میهن به شما 26 گرم قند اضافی و حدود 8 گرم پروتئین در روز می دهد (کمی بیشتر از مقدار پروتئین در یک تخم مرغ). و تازه این در صورتی است که شما فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، مقدار شکر بدست آمده بسیار بیشتر خواهد بود !!!

حتی تحقیقات جدید نشان می دهد که جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم. و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم – من هر شکلاتی یا هر چیزی که حاوی شکلات باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به لطف شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “عالی” و “سالم” معرفی می شود. آنچه از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که یک غذای دلپذیر است ، باید آن را به صورت محدود مصرف کنید ، و آن را برای موارد خاص بگذارید ، و بعد از هر تمرین یا به شما ندهید. بازی:

بنابراین در حال حاضر از برخی ایده های زیر برای شما یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده می کنیم.

  • ماست ساده یونانی و میوه
  • 2 تخم مرغ و میوه
  • شام سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد مغذی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما بعد از تمرین ، وعده غذایی یا میان وعده شما باید بر کربوهیدرات ها و پروتئین ها تمرکز کند.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند.

من دوست دارم بشنوم که بعد از تمرین برای خوردن چه می خورید.

ناهار یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید.

سلامت و شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید