علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


در این مقاله چه می خوانید؟

 یک کتاب بدنسازی بدون وزن

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن دشوار است. آیا این ژنتیک مافوق بشری است؟ خوب ، شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان کارگران تمام وقت تمرین می کنند ، زیرا در واقع کار تمام وقت در سطح آنها است ، تا زمانی که تمرین و انگیزه آنها به حدی برسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان بیاورد ، این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در برخی موارد به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم تا به مردم عادی کمک کنیم از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند. او مشاور تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور رنسانس است ، “زیرا” حتی اگر در آینده نزدیک انتظار مدال المپیک را ندارید ، احتمالاً سعی می کنید در سالن بدنسازی کارهای معمولی انجام دهید و غیره. نمی افتد

از تکنیک هایی مانند متعهد ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای برای پیشرفت شما تا رسیدن به اهداف تناسب اندام است ، اما این تکنیک ها می توانند در رقابت متوسط ​​باشند. المپیک بعدی را مقایسه کنید.

رژیم بگیرید و ورزش کنید

به نظر می رسد نکته اصلی بسیار آسان است ، پیش بروید. اما چند بار واقعاً به رژیم غذایی سختگیرانه یا روال منظم ورزش خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

این که آیا علاقه مندان به تناسب اندام اغلب دوست دارند خوب تمرین کنند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، چیز بدی نیست. اسرائیل می گوید اما ورزشکاران المپیکی برای دستیابی به هدف خود در اوج عملکرد ورزشی باید بسیار خوب عمل کنند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند هزینه زیادی برای آنها هزینه کند.” “یک تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد ؛ به عنوان مثال ، اگر سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف تر است ، و سپس تمرینات بد یک هفته به یک ماه تبدیل می شود و به همین ترتیب بر. اقلام با کیفیت بالا واقعاً مهم هستند.

او می گوید که با چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید از داشتن رژیم غذایی مناسب که در واقع از آن پیروی می کنند اطمینان حاصل کنند تا بدن خود را در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، تغذیه کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائما در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً این را درک خواهید کرد.

رژیم غذایی خود را مطابق تمرینات خود رعایت کنید ، نقشه ای برای ورزش و مزایای تغذیه ای خود خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، شما باید با چند وعده غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز کالری زیادی دریافت کنید تا در تمرینات سخت بمانید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای تمرکز و به موقع درس بگیرید.

غذای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt تمرین می کنند ، در حالی که برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای انجام آن وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب درست است – و دوباره – تداوم کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید تمام تلاش خود را بکنند تا بتوانند آن انتخاب درست را انجام دهند. خوب آه خوب برای خوب.

وقتی ساعت 23 می شود ،: در این زمان که می خواهید بخوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای لازم را دارید. اما همه افراد دارای قدرت اراده نیستند و البته ، اگر شما متخصص تغذیه ندارید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید ، یا باید کمی از راه خود خارج شوید.

و در مورد غذا خوردن ، مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده اید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی معمولاً بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار. ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً بین کباب مرغ ، سبزیجات به جای میخک ، سیب زمینی به جای سیب زمینی یا فست فود انتخابی دارید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی ورزشگاه خود زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را تماشا کنند ، آشپزی به صورت هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که آشپزی به تنهایی ایده خوبی است ، مردم تمایل دارند با ساختن کوهی از نی ، غذا را سخت تر از نیاز کنند.

“بسیاری از مردم می ترسند و غرق این فکر هستند که باید آشپزهای خوبی باشند تا بتوانند غذای خود را بپزند.” و این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید شامل صد نوع ماده مغذی و مواد اولیه باشد. اگر سخت کوشی ، آشپزی ، شروع کار و داشتن اهداف واقع بینانه نکات اصلی برای شما هستند ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر یخچال در محل کار ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذاهایی که تمام روز را برای پخت و پز صرف کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید.

“سرانجام ، اگر واقعاً وارد رژیم رژیم شوید ، در این حالت احساس راحتی می کنید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم عالی دارند ، مواد مختلف دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذای کم ارزش نخورید و نگویید. رژیم مجازات است. او می گوید: “من تاوان گناهان خود را می دهم.” شما در حال تلاش برای کاهش 15 پوند هستید ، اما آن را ساده نگه دارید: سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر گیاهخوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از خوردن رژیم های غذایی خودداری می کنند

بیایید اعتراف کنیم. این تصمیم برای کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب به رژیم دیوانه واری ختم می شود که هیچ شانس ادامه یا تسلیم شدن در دراز مدت ندارد. این ممکن است در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال ، نصف فنجان وجود دارد.

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید – نگران کالری مصرفی خود نباشید. شما ترکیبی دیگر از گرسنگی یا محدودیت کامل مواد مغذی را احساس می کنید که شما را مجبور به خوردن بیشتر می کند.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری داشته باشید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده نباشد و مانند یک بازی شوکه نشوید. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 راهکار برای تغذیه و تمرین ورزشکاران المپیکی

برای یافتن انگیزه کم و بیش نیازی نیست به دنبال ورزشکاران المپیکی باشید. با این حال ، آنها در اوج ورزش خود هستند (یا نزدیک به آن) ، آنها به عنوان نماینده ای انتخاب شده اند تا کشورهای خود را در بازی های بین المللی المپیک به عنوان یک نخبه نمایندگی کنند.

اما ما مردم عادی خواه ناخواه با خودمان مبارزه می کنیم. اگر به طور مداوم برای بلند شدن از کاناپه یا رفتن به باشگاه تلاش می کنید ، ممکن است به طور کلی به دنبال هدف اشتباه باشید. باختید ، کاری انجام دادید ، شاید چیز دیگری را امتحان کردید.

انواع ورزشها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا ورزشهای صحرایی یا تیمی ، شما را به اصول اولیه یا بیشتر در شیوه زندگی باز می گرداند که شما را در مسیر اصلی نگه می دارد.

“اگر: [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد زیرا می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس این کار را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. برای آنها ، اهداف معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و مهمتر از همه ، قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب از اهداف زندگی خود کمی دور می شوند.

اگر کسی به شما بگوید: من دارم و مهم نیست که من یکی را داشته باشم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نخواهد افتاد ، درست است؟ اما اگر کسی بگوید:

البته ، در آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن یک تصمیم جدید ، هشتگ جدید بدن بسیار عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی قصد تغییر دارید ، قبل از اینکه خود را برای شکست آماده کنید مطمئن شوید که این یا آن هدف واقعاً امکان پذیر است.

کمی ثابت قدم باشید

وقتی تصمیمات جدید ضعیف می شوند. این روند می تواند خسته کننده باشد. اما یک ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکار المپیکی مورد علاقه شما باید با مثال همراه باشد ، زیرا اهدافی که شایسته آنها هستند به راحتی محقق نمی شوند.

“لطفاً نگویید:” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های آسان توجه کنیم. تا آنجا که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما وقتی شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که عمداً کارها را پیچیده نکنیم ، اما اینک کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید