فواید ویتامین D:


فواید ویتامین D چیست؟

یکی از مهمترین مزایای ویتامین D تنظیم جذب کلسیم و فسفر است که به نوبه خود باعث عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن می شود. دریافت کافی ویتامین دی: این نیز برای توسعه طبیعی استخوان ها ، دندان ها در اولویت است و بسیاری از مطالعات اخیر آن را با افزایش مقاومت در برابر بیماری های خاص مرتبط دانسته اند.

علائم کمبود ویتامین D چیست؟
  • اغلب بیمار می شود
  • احساس خستگی احساس خستگی مداوم
  • درد کمر یا استخوان
  • افسردگی
  • بدتر شدن بریدگی ها و زخم های دیگر
  • از دست دادن استخوان
  • ریزش مو
  • درد عضلانی
نظر شما در مورد سطوح پایین ویتامین D چیست؟

هدف تنظیم سطح ویتامین D برای از بین بردن علائم فوق ، کاهش خطر شکستگی ، عفونت و سایر پیامدهای منفی سلامتی است. برای جلوگیری از کمبود ویتامین D ، متخصصان به نوزادان توصیه می کنند که روزانه حداقل 400 واحد بین رژیم غذایی و مکمل ها دریافت کنند.

کدام غذاها بیشترین ویتامین D را دارند؟
  • ماهی جو مانند ماهی تن ، ماهی خال مخالی و ماهی آزاد (سعی کنید ماهی قزل آلا را از توزیع کنندگان معتبر یا قصاب های محلی ایرلندی تهیه کنید)
  • غذاهای غنی از ویتامین D ، مانند برخی از محصولات لبنی ، آب پرتقال ، شیر سویا و غلات (سویا واقعاً بر مشخصات هورمونی من تأثیر می گذارد ، بنابراین مطمئن شوید که یک دفتر خاطرات غذایی دارید).
  • جگر گاو (من اصلا طرفدار آن نیستم)
  • پنیر (فقط برای من پیتزا)
  • زرده تخم مرغ (یو! م)
  • عقل را اضافه کنید که نمی توانید با این افراد بد اشتباه کنید – آنها نیز طعم بسیار خوبی دارند.



دیدگاهتان را بنویسید