هرگز فکر نمی کردم آن روز را ببینم


همانطور که می گویند یک دقیقه گذشت.

ولی فکر کنم برگشتم

این بار وقتی 2014 را دوباره راه اندازی کردم ، برخی از مطالب بسیار قدیمی را بازیافت می کنم. من به نکات / نکاتی احتیاج داشتم تا دوباره قدم هایی برای بهتر شدن خودم بردارم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما آن را می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

به هر حال ، حداقل من ابتدا توضیح ندادم. از نظر وزن ، من به دهه 340 بازگشتم (فردا رسماً آن را وزن می کنم) ، اما پس از آخرین ورود ، من مبتلا به فیبرومیالژیا تشخیص داده شدم ، که خوشایند نبود. ترکیبی از آن همه گیری و همه گیر شدن من را به فردی تبدیل کرد که راه رفتن را دوباره دردناک می داند. این روزها زیاد می نشینم.

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد. در حال حاضر ، من فقط اهداف و مقاصد خود را تعیین می کنم ، به زودی برمی گردم تا به اهداف بیشتری دست یابم. من هنوز می خواهم بانوی مسنی باشم که در آنجا کوهنوردی می کند …

از 24 مه 2014:

آنچه انجام می دهم و آنچه انجام نمی دهم.

ممنون که اینو خوندی اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به ویژه اگر من را شخصاً می بینید ، مواردی که باید به عنوان یک فرد حمایتی بدانید در اینجا آمده است.

• من رژیم نمی گیرم. من آنطور که اکثر مردم فکر می کنند محدود نیستم. با این حال ، من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعات موجود در مورد منابع غذایی و موارد منطقی تطبیق دهم. من می خواهم FOOD بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی ناخالص بخورم. من مزخرف بدون چربی مصنوعی ، کم چرب و آسپارتام نمی خواهم. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که می توانم دانه بخورم سعی می کنم بخورم غذای کامل تا آنجا که می توانم دوره (نه ، نه فروشگاه). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را کنار می گذارم؟ خیر

این روزها من برچسب ها را بیشتر می خوانم ، اما نه فقط برای کالری: چربی.

• امیدوارم از مصرف داروهایی مانند فشار خون بالا: دیابت اجتناب کنم. می خواهم احساس خستگی را کنار بگذارم همیشهبه

• من بیشتر اوقات به پزشک خود سر می زنم و از توصیه های او پیروی می کنم. (من یک سال دیگر بدون ماندن بیمه درمانی دارم).

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من هر روز مقدار زیادی آب می نوشم (بیشتر من نوشابه را متوقف می کنم).

• من انجام خواهم داد ادامه بده به: سالن بدنسازی به طور منظم و
ایجاد قدرت و استقامت.

• به کار بر روی شاد بودن و فرد خوب بودن ادامه خواهم داد.

• اگر گیج شده ام ، خودم را می گیرم ، دوباره امتحان کنید ، من هرگز از تلاش دست نمی کشم.

اهداف

وزن:
1. رسیدن به 325 (تصادفی ، اما هر چیزی)
2. رسیدن به 300
3. در حالت پایدار کمتر از 300 دریافت کنید
4. 250:
5. 200:
6 ؟؟؟

من علاقه ای به کاهش وزن ندارم. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی راحت باشم: بتوانم آنچه را که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که 250 ساله بودم ، چنین احساسی داشتم. بنابراین باید ببینیم چگونه پیش می رود.

تناسب اندام:
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1 الف هر روز پیاده روی کنید
2. 20 مایل راه رفتن 20 دقیقه
3. به راحتی 2 مایل راه بروید
4. به راحتی 3.1 مایل (5 کیلومتر) پیاده روی کنید
5. نیمکت را تا 5K شروع کنید یا دوباره نوسان کنید

… به علاوه یوگا.

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

از آشنایی دوباره خوشحالم

چطور هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید