بهترین و ملایم ترین ژل شستشوی ضد حساسیت برای پوست


پوست ما هر روزه در معرض انواع آلودگی ها و آسیب های محیطی و ترشح چربی قرار دارد. یکی از موثرترین عواملی که سلامتی و زیبایی پوست ما را به خطر می اندازند، باقی ماندن این آلودگی ها و ذرات ناخالصی بر روی پوست است. به همین دلیل است که متخصصین و کارشناسان پوست همواره به تمیز کردن روزانه آن تاکید دارند. در واقع اگر اجازه دهیم که این آلودگی ها بر روی پوست بمانند، به طور قطع پوستمان را با مشکلات جدی مواجه خواهیم کرد. خصوصا اگر شب ها بدون پاک کردن آرایش و شستن پوست بخوابید، به مرور شاهد کدر و تیره شدن آن خواهید بود. بنابراین اولین و ضروری ترین قدم برای کمک به حفظ سلامتی پوست، شستشوی روزانه و تمیز نگه داشتن آن است.

در مرحله دوم باید به دنبال یک شوینده مناسب نوع پوست خود باشیم که بهترین نتیجه را حاصل نماید. زیرا اگر شوینده مناسبی را انتخاب نکنیم به نتیجه دلخواه نمی رسیم و اگر پوست حساسی داشته باشیم، موجب آسیب به آن می شویم. از این رو انتخاب محصول مناسب برای شستن پوست نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است. در میان انواع شوینده ها و برندهای موجود در بازار، برند سیمپل با داشتن ملایم ترین فرمولاسیون محصولات یک انتخاب بی نظیر برای انواع پوست ها خصوصا افرادی با پوست های حساس می باشد. ژل شستشوی طراوت بخش صورت مدل رفرشینگ سیمپل یک شوینده با ترکیبات فوق العاده ملایم و ضد حساسیت برای پوست است. این شوینده صورت به شما کمک می کند که بدون ایجاد هیچ گونه التهاب و خشکی و آسیب به پوست، آن را به طور کامل پاکسازی نمایید.

ژل شوینده صورت شاداب کننده سیمپل چه مشخصاتی دارد؟

شوینده صورت رفرشینگ سیمپل یک شوینده صورت موثر با فرمولاسیون بسیار ملایم و فاقد ترکیبات حساسیت زا و مواد مضر شیمیایی است. این شوینده به خوبی و با ملایمت تمام آلودگی ها و ناخالصی ها و چربی های اضافه را از سطح پوست پاک کرده و منافذ آن را تمیز می کند. همچنین به هیچ عنوان پوست را خشک نمی کند و سبب تحریک و ایجاد التهاب و احساس کشیدگی روی آن نمی شود. ژل شستشوی صورت رفرشینگ برند Simple حاوی پرو ویتامین B5 و مواد معدنی مفید نیز می باشد. از این رو در حین تمیز نمودن پوست، آن را تغذیه و تقویت کرده و شاداب و درخشان و با طراوت می سازد. این محصول همچنین پوستی نرم و روشن و شفاف تر به شما هدیه می دهد.

ژل شوینده صورت مدل Refreshing سیمپل با پاکسازی عمیق آلودگی و آرایش و چربی های باقیمانده در منافذ، از مسدود شدن آن ها پیشگیری می کند. فرمولاسیون ملایم و در عین حال قدرت پاک کنندگی قوی این محصول برای استفاده روزانه ایده آل است. این شوینده همچنین فاقد ترکیبات صابونی و مواد خشن مانند پارابن، الکل، فتالات، عطر و رنگ مصنوعی و … بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد. شوینده صورت ضدحساسیت Simple در بسته بندی های کوچک تر و پاکتی نیز ارائه می شود که بسیار سبک بوده و به راحتی در هنگام سفر قابل حمل است.

آیا ژل شوینده صورت مینی شاداب کننده سیمپل باعث ایجاد جوش و آکنه می شود؟

این ژل شستشوی صورت سیمپل یک پاک کننده ملایم و بدون صابون است و کاملا غیر تحریک کننده و غیر کومدون زا می باشد. بنابراین منافذ پوست شما را مسدود نمی کند و باعث ایجاد آکنه و جوش نمی شود. از طرفی دیگر به دلیل عاری بودن از مواد شیمیایی خشن و مضر، هیچ واکنش منفی روی پوست به وجود نمی آورد و برای پوست های مستعد آکنه نیز مناسب است.

فیس واش پاکتی سیمپل برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

این شوینده بسیار ملایم بوده و برای انواع پوست مناسب است. همچنین فوق العاده آبرسان است و پوست را آرام و احیا می‌کند. این محصول از مواد سازگار با پوست ساخته شده و حاوی آب تصفیه شده سه گانه و ویتامین ها برای کمک به بازسازی و تغذیه پوست می باشد و باعث تحریک آن نمی شود. از طرفی دیگر به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی خشن و مضر مانند سولفات یا پارابن و عطر، هیچ واکنش منفی روی پوست ایجاد نمی کند. از این رو حتی برای همه افراد خصوصا آن هایی که پوست های بسیار حساسی دارند، بسیار مناسب است. بنابراین اگر پوست حساسی دارید و یا کسی هستید که عاشق پاک کننده های صورت ملایم مبتنی بر ژل هستید، این ژل شستشوی صورت طراوت بخش برند Simple بدون شک برای شما انتخابی عالی می باشد. همچنین افرادی که پوست خشک و پوسته پوسته ای دارند نیز می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. زیرا این شوینده بسیار مرطوب کننده و مغذی است. در صورتی که پوست های خیلی چربی دارید و به دنبال شوینده های قوی تر برای کنترل چربی می باشید، این محصول برای شما بیش از حد ملایم است.

آیا ژل شستشوی صورت Refreshing سیمپل وگان و دوستدار حیوانات و محیط زیست است؟

بله. این محصول به صورت وگان و بدون ظلم و تست بر روی حیوانات تولید می شود. برند سیمپل با ساخت ژل شوینده شاداب کننده پاکتی سیمپل تا 62 درصد از پلاستیک کمتری استفاده نموده است. این برند دوستدار حیوانات و طبیعت بوده و این امر را به وضوح در فرمولاسیون و بسته بندی های خود آشکار می سازد.

ژل شستشوی شاداب کننده صورت سیمپل مدل رفرشینگ اصل را از کجا می توان تهیه کرد؟

ژل شستشوی Simple Refreshing Facial Wash Pouch محصولی از برند انگلیسی سیمپل می باشد. محصولات این برند با ویژگی ها و فرمولاسیون ملایم و ضد حساسیت شناخته می شوند. این برند به صورت تخصصی محصولات خود را به گونه ای فرموله می کند که برای پوست های حساس مناسب می باشند. اما باید به این نکته توجه کنید که برای خرید محصولات برندهای خارجی، اصل و اورجینال بودن آن ها مهم ترین چیز است. زیرا استفاده از محصولات فیک و تقلبی نه تنها هیچ فایده ای برای شما ندارد، بلکه سبب آسیب های جدی به پوستتان می شود. برای این منظور، بهتر است محصولات برندهای خارجی را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا از اصالت آن ها اطمینان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی رایا میکاپ وارد کننده مستقیم محصولات اصل و اورجینال از برندهای درجه یک خارجی است. این فروشگاه با سابقه ای طولانی در تامین محصولات آرایشی و مراقبتی اصل، آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نماینده های اصلی برند خریداری می کند. فروشگاه رایامیکاپ همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. ژل شستشوی شاداب کننده صورت رفرشینگ سیمپل با حجم های 50 و 150 میلی لیتر در فروشگاه رایا میکاپ موجود می باشد. شما می توانید جهت کسب مشاوره و خرید این محصول، بر روی خرید ژل شستشوی طراوت بخش صورت مدل رفرشینگ سیمپل اصل کلیک نمایید



Source link