سلامت کلیه‌های خود را با ۵ گیاه تضمین کنید



کلیه‌ها روزانه ۲۰۰ لیتر مایعات در بدن را تصفیه می‌کنند که ۲ لیتر آن به صورت ادرار از بدن خارج می‌شود.

پاکسازی کلیه ها با گیاهان

کلیه‌ها از اندام‌هایی هستند که تا دچار بیماری و یا درد نشوند کسی به آن‌ها توجه نمی‌کند. در صورتی که یکی از حساس‌ترین اعضای بدن هستند که کارشان تصفیه خون و دفع سموم است. کلیه‌ها در تنظیم فشار خون، افزایش گلبول‌های قرمز و جذب ویتامین D بسیار موثر هستند. پاکسازی کلیه ها با گیاهان یکی از راه‌های سلامت نگه داشتن این عضو حساس است. با همراه باشید.

ریشه گل ادریس، نرم کننده سنگ کلیه

گل ادریس یک حلال است و قابلیت آن را دارد که سنگ کلیه را نرم کند و به بدن کمک می‌کند ویتامین C را جذب کند. از این گیاه هم به صورت خشک و با کپسول استفاده می‌شود و هم اینکه عصاره آن را تزریق می‌کنند.

ریشه گل ادریس

پاکسازی کلیه ها با گیاهان، ریشه کرفس

ساقه و ریشه کرفس پتاسیم و منیزیم زیادی دارد که از التهاب کلیه‌ها جلوگیری می‌کنند. این گیاه را اغلب افراد خام مصرف می‌کنند. نکته قابل توجه این است که کرفس بهترین سبزی برای پیشگیری از سرطان روده است و برای کسانی که مبتلا به آنمی هستند مفید است.

ریشه گل بابونه، پاک کننده کلیه

گل بابونه که از آن به عنوان یک طعم دهنده استفاده می‌کنند بافت و غشای مخاطی را تسکین می‌دهد. اگر چای بابونه بخورید همزمان کلیه‌های خود را هم پاکسازی می‌کنید.

ریشه گل داوودی

این گیاه حاوی آنتی اکسدان است و از آسیب رسیدن به سلول‌ها جلوگیری می‌کند. قند خون و فشار خون را کنترل می‌کند و کلسترل خون را کاهش می‌دهد.

جعفری

این گیاه تنها به عنوان چاشنی یا برای تزیین غذا‌ها استفاده نمی‌شود. یادتان باشد جعفری سرشار از ویتامین K است و به نرم شدن بافت‌های کلیه کمک می‌کند. استفاده از جعفری در مقادیر بالا کمی خطرناک است. پس در مصرف آن احتیاط کنید.

روش پاکسازی کلیه ها با گیاهان

 
















Source link