مانتوهایی که شما را قدکوتاه نشان میدهد


مانتو تکمیل کننده تیپ یک خانم است که علاوه بر هماهنگی و تناسخ با سایر لباس ها،باید مناسب با قد و اندام شما باشد. به همین خاطر در انتخاب مانتو باید دقت کنید.خانم های قدبلند باید مانتوهایی بپوشند که بلندتر از حد معمول دیده نشوند.اگر قد بلند هستید و نمیدانید چه مانتو هایی شما را قدکوتاه تر نشان میدهد با ما همراه باشید.

چه مانتویی بپوشم تا قدم کوتاه تر دیده بشه؟

خانم های قدبلند، مانتوهای زیر را انتخاب کنید تا بلندتر از حد معمول به نظر نرسید.

مانتو وشلوار غیر همرنگ

برای خانم های قد بلند توصیه می شود مانتو و شلوار با رنگ های متفاوت انتخاب کنند زیرا وقتی مانتو و شلوار با رنگ متفاوت می پوشند قد به چند قسمت تقسیم می شود و قد فرد کوتاهتر به نظر می رسد. این خانم ها نباید مانتو و شلوار همرنگ بپوشند زیرا پوشیدن مانتو و شلوار با ایجاد یک خط صاف باعث بلندتر نشان دادن زنان می شود.

مانتو تا زانو

خانم های قد بلند از پوشیدن مانتو های خیلی کوتاه اجتناب کنند زیرا مانتو های خیلی کوتاه باعث بلندتر نشان دادن پاها می شود. آنها باید به سراغ مانتو هایی بروند که تا زانو هستند. همچنین خانم های قدبلند نباید مانتو های بلند بپوشند، زیرا مانتو های بلند نیز شما را بلندتر نشان می دهد.

تیپ ورزشی

تیپ های ورزشی نه خیلی آزاد و راحت هستند، نه خیلی شل و نه آویزان ، بنابراین برای خانم های قدبلند انتخاب خوبی هستند و قد آنها را کوتاهتر نشان می دهند.

مانتو کمر باریک

 مانتو هایی که بر برجستگی و انحنای اندام تاکید دارند توجه را از ارتفاعات منحرف می کنند.

به خانم‌های قد بلند توصیه می‌شود مانتوهای با کمر باریک‌تر انتخاب کنند تا قدشان مناسب‌تر به نظر برسد.

مانتو طرح دار

مانتوهایی با طرح های تند و رنگ های متنوع بیشتر به خانم های قدبلند می آید، زیرا قد خانم را مناسب تر نشان می دهد.

مانتو نه جذب و نه گشاد

مانتوهای جذبی و بسیار گشاد برای بلندتر نشان دادن قد و اندام شما بسیار موثر هستند. خانم های قد بلند نباید مانتوهای خیلی تنگ و گشاد بپوشند، مانتوهایشان باید دقیقاً اندازه خودشان باشد.



Source link