کشف مشتریان با لیست مواد غذایی رژیم کتوژنیک (نیم A,B,C … )

رژیم کتوژنیک برخلاف بسیاری از رژیمهای زودگذر و غیر علمی به شما کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهید و بتوانید وزن خود را ثابت نگه دارید. رژیم غذایی کتوژنیک هدفمند (TKD): این شکل از رژیم به فرد قدر می دهد تا در هنگام تمرینات ورزشی کربوهیدرات بیشتری مصرف کند. در عین حال، کمبود ویتامین B میتواند به شکل خستگی بیش از حد، افسردگی، نداشتن اشتها و لرز ظاهر بشود.

با این حال، این درست نیست که فکر کنیم به جای مصرف چربی باید تمام پروتئینها را بخورید. آب محیطی برای انتقال و رشد جانوران ذره بینی بیماریزایی است که عامل مریضیهایی از قبیل تب تیفویید اسهال آمیبی و باسیلی، هپاتیت، تبخال، ورم ملتحمه چشم و زرد زخم و غیره میباشد. انسانها میتواند بعضی اسیدهای چرب اشباع نشده را سنتز کنند اما آنزیم لازم برای وارد کردن زنجیره دوگانه را در امگا ۳ (سومین رشته در انتهای زنجیره) یا امگا ۶ (ششمین رشته در انتهای زنجیره) را نداریم.

رژیم لاغری سریع سه روزه

هنوز هم می توان با پیروی از رژیم کتوژنیک به رستوران رفت، مطمئناً انتخاب کمتر است، اما این نباید زندگی اجتماعی شما را محدود کند یا مانع از لذت بردن از وعده های غذایی بیرون شود. و ما نباید فراموش کنیم که پس از پایان درمان کتوژنیک، رفتار شما در سر میز باید بیشتر از قبل مراقب باشید تا به اشتباهات و عدم تعادل رژیم غذایی متوسل نشوید که میتواند به سرعت نتایج به دست آمده را باطل کند.

بهترین رژیم لاغری سریع دکتر کرمانی

دلیل این مساله این است که بدن شما منبع سوخت خود را از کربوهیدرات به چربی تغییر میدهد. همچنین این رژیم برای کسانی که استپ وزنی دارند و با برنامه چربی سوزی متنوع نیز تغییر وزن ندارند نیز ممکن است مفید واقع شود. دارند که شیرین کننده های مصنوعی ابتلا به سرطان را افزایش می دهد و به سلامت روده آسیب می رساند.

رژیم لاغری سریع با میوه جات

عجیب است اما در این رژیم که چربی بیشتری مصرف میشود، کلسترول خوب افزایش و باعث کاهش کلسترول بد میشود. توجه داشته باشید که استفاده از محصولات کتویی، باعث کاهش وزن و سیری میشود. یک مطالعه قدیمی نشان داد که رژیم کتوژنیک حساسیت به انسولین را تا 75 درصد افزایش می دهد.

رژیم لاغری سریع مامی سایت

به این ترتیب که مقدار چربی مصرفی را کاهش و مقدار پروتئین را افزایش می دهد. یک برنامه و سبک غذایی که سرشار از چربی است، پروتئین متوسطی دارد و کربوهیدرات در آن بسیار محدود است. در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

دیپ ها و سس ها: دیپ های پر کالری، مانند گواکامول، هوموس، یا دیپ لوبیا، برای سرو در کنار سبزیجات یا افزودن به ساندویچ ها در چاق شدن کودکان بسیار مفید هستند. پس همان طور که حدس زدید، در رژیم کتوژنیک مصرف کربوهیدرات ها به حداقل (حدود 5 درصد) رسیده و مصرف چربی های سالم ( مثل روغن زیتون، روغن نارگیل و… ) افزایش پیدا می کند.

چیت در رژیم کتوژنیک چیست در نهایت، همچنین به همین دلیل ممکن است این اتفاق بیفتد که رژیم غذایی نتواند نتایج مطلوب را به دست آورد. زمانی که کربوهیدرات در دسترس نباشد، بدن این انرژی را از منابع پروتئینی و چربیها به دست میآورد. به علاوه، ممکن است ویتامین ها و مواد معدنی مهمی مانند کلسیم و آهن را که برای رشد و توسعه به آن نیاز دارند، از دست بدهند.

مکمل های سلنیوم، بور و آهن در صورت مصرف زیاد می توانند سمی باشند. بیشتر منابع غذایی که ما به صورت روزانه مصرف می کنیم نظیر، نان، برنج، سبزیجات نشاسته ای و… غفاری دایت برای این دسته از عزیزان عم برنامه های ویژه ای در نظر دارد تا زمانی که به وزن ایده آلشان برسند.

چه چیزی برای لاغری سریع خوب است

توانایی رژیم در عدم بروز بیماری قلب و عروق: با اینکه متخصصان در این تحقیق و رتبه بندی گفته بودند حذف کربوهیدرات های نشاسته ای می تواند برای قلب مضر باشد، ولی با اینکه در رژیم کتوژنیک نشاسته ها خیلی هم برای قلب ضرورتی ندارند، حذف هم نشده اند. اما بهتر است بدانید که این بو، بوی بد دهان شما نیست، بلکه ناشی از خاصیت اسیدی ایجاد شده در معدهتان است.

فعالیت بدنی هر حرکتی است که منجر به صرف انرژی می شود. انرژی دریافتی (خوردن و آشامیدن) در مقابل انرژی خروجی (فعالیت بدنی ناخواسته و ورزش) دو نیمه معادله حفظ وزن هستند. کوهدانی گفت: رژیم غذایی لاغری سریع ما امسال با همه گیری کرونا نیز مواجه هستیم و باید با توجه به بازگشایی مدارس از مواد غذایی برای کودکان استفاده کنیم که به تقویت سیستم ایمنی بدن آنها کمک کند تا بتوانند در مقابله با این بیماری عملکرد مناسبی داشته باشند.

این اثرات منفی با این واقعیت افزایش مییابد که کسانی که به دنبال کاهش وزن سریع از طریق رژیم کتوژنیک هستند معمولاً آن را با ورزش ترکیب میکنند. علاوه بر این مصرف پروتئین به حفظ توده عضلانی هنگام کاهش وزن کمک میکند و مصرف آن نیز در هر رژیم غذایی مانند رژیم برای کاهش وزن سریع ضروری است.

برای عدهای از افراد که توده دیابت و قند خون بالا دارند این رژیم میتواند مفید باشد. مرحله دوم “حمله” که برای داشتن اثرات لاغری باید حداقل ۱۴ روز طول بکشد، مربوط به مصرف توده چربی است، زیرا بدن با محرومیت از سوخت طبیعی خود، یعنی شکر، شروع به حمله به ذخایر میکند. اما این مقایسه کمی دور از ذهن است زیرا عاملی که شما را از دوندگان ماراتن متمایز می کند میزان مسافتی است که می دویید.

پیش تر توضیح دادیم که افراد مبتلا به بیماری صرع، از این رژیم کتون زا برای درمان بیماری خود استفاده می کردند. رژیم کتوژنیک بیشترین کمک را به این افراد میکند. آب اضافی اسفناج را خالی کنید. یادتان باشد که این رژیمی نیست که قرار باشد برای پوستتان کاری بکند پس اگر میخواهید پوستتان درخشانتر شود بهتر است تغییراتی در سبک زندگیتان ایجاد کنید مثلاً به مقدار کافی آب بنوشید، از مصرف چربیهای اشباع شده یا همان چربیهای بد اجتناب کنید و کمتر کربوهیدراتهای ساده مصرف کنید.

رژیم لاغری سریع با شیر و ساقه طلایی

رژیم گرفتن را به دوران شیردهی یا بعد از آن موکول کنید. البته مهم است که حتما دراین مورد با دکتر خود مشورت کنید. امروزه بسیاری از مردم در مورد رژیم کتو صحبت میکنند. بنابراین، رژیم غذایی کتوژنیک در دوران بارداری میتواند جنین را به نقصهای مادرزادی دچار کند. اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است اما یک مطالعه نشان داد که این رژیم غذایی به بهبود علائم بیماری پارکینسون کمک می کند.

بنابراین این رژیم در این مورد ممکن است مضر باشد. مشاوره میشود کدام ممکن است این رژیم ارائه می دهیم کمک میکند به همان اندازه فورا وزن کم کنید، چیزی حدود ۴٫۵ کیلوگرم در عرض عالی هفته! اگر خواستید رژیم کتوژنیک بگیرید و سریعا وزن کم کنید، حتما باید زیر نظر یک پزشک تغذیه و متخصص، این کار را انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید.

بهترین رژیم لاغری سریع نی نی سایت

اگر غذاهای خاصی را از رژیم غذایی خود حذف کنید، ممکن است به کمبود ویتامین دچار بشوید. یکی از علائم دیابت ، به خصوص اوایل آن ، کاهش وزن است.و یا اینکه ممکن است متوجه شوید که تمام طول روز را خوابیده اید و به صورت نادری احساس تشنگی خواهید کرد ، زیرا بدن شما گلوگز بیش از حدی تولید میکند که باعث تحریک تشنگی میشود همچنین دیابت باعث میشود که بدن مواد مغذی را از ماهیچه های خود تغذیه میکند، که این خود باعث کاهش ناگهانی وزن میشود.

همچنین گزارش شده است که رژیم کتو باعث بهبود کیفیت خواب میشود. قصدتان از رژیم گرفتن هر چه که هست حتماً با پزشکتان مشورت کنید. اما اگر رژیم کتو را امتحان کنیم، چه چیزی میتوانیم بخوریم؟ در واقع اگر از افرادی که این رژیم را گرفته اند، پرسیده شود و یا اینکه آن ها را مورد ارزیابی قرار دهیم، می بینیم کاهش وزن با رژیم کتوژنیک موثر بوده است.

رژیم قهوه برای لاغری سریع

ورزشکاران قبل و بعد از ساعت ورزش و فعالیت خود می توانند مقداری کربوهیدرات بیشتر مصرف کنند تا انرژی مورد نیاز خود را برای بهتر ورزش کردن تامین نمایند. درواقع رژیم کتوژنیک مانند روزه نا کامل برای بدن است. مصرف غذاها و نوشیدنی های حاوی قند بالا مانند شکلات، بستنی، کیک، بیسکویت و نوشابه های شیرین را کاهش دهید.

در ادامه با انواع رژیم کتوژنیک و لیست مواد غذایی رژیم کتوژنیک و نوشیدنی های مجاز در رژیم کتوژنیک و شیرینی های مجاز در رژیم کتوژنیک بیشتر آشنا می شویم. این رژیم انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها برای افراد خاصی طراحی شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، کربوهیدراتهای بسیار کمی با شاخص گلیسمی پایین، مقادیر متوسط پروتئین و دوز ثابت چربی، البته موارد خوب هستند.

بسیاری از غذاها غنی از منابع کربوهیدرات هستند که میتوان میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، شیر و ماست را در این گروه قرار داد. سعی کنید مقدار فیبر زیادی را در رژیم غذایی خود قرار بدهید، اما مطمئن شوید که این غذاها به رژیم کتو سازگار هستند. در پیش گرفتن رژیم غذایی ضدالتهابی میتواند موجب عارضهای به نام پروریگو پیگمنتوزا شود که معمولاً به آن کهیرهای کتونی نیز میگویند.

مطالعات در مورد اثربخشی رژیم کتوژنیک روی گروه کوچکی از افراد انجام شده است و اکثر تحقیقات در مورد بیماری آلزایمر روی حیوانات آزمایشگاهی بوده است. تنها توصیه میکند که 80 درصد انرژی مورد نیاز شما باید از طریق چربیها تامین شود. صرع بیماری است که به دلیل فعالیت بیش از حد مغز باعث ایجاد تشنج میشود. تحقیقات نشان داده است که رژیم کتوژنیک می تواند باعث کاهش قابل توجه حملات تشنج در کودکان صرعی شود.

آیا رژیم کتوژنیک باعث افزایش کلسترول می شود؟ اگر دیابت دارید یا به سطح کلسترول خون شما بالا است، رژیم کتوژنیک میتواند امضایی برای پایان روزهای خوب شما باشد! متخصصانی که رژیم کتوژنیک را بد معرفی کرده بودند به این نکته توجه نکردند که مصرف چربی در این رژیم فقط به چربی های حیوانی محدود نمی شود بلکه چربی های غیر اشباع گیاهی می توانند میزان کلسترول را تا حد زیادی در این رژیم پایین بیاورد.

رژیم کتوژنیک در شیردهی

از آنجایی که مقدار این ماده در بدن محدود است بلافاصله بعد از اتمام آن، احساس گرسنگی می کنیم و دوباره غذا می خوریم. برای اکثر افراد، رژیم کتو نیازمند ایجاد تغییرات بزرگ در نحوه غذا خوردن است. در حقیقت باید وقتی غذا میخورید،روی آن تمرکز کنید و به آرامی بخورید.

درباره رژیم کتوژنیک

شما می توانید این محصولات را از فروشگاه عطارلند دریافت کنید. اگر میخواهید با رژیم های دیگر آشنا شوید پیشنهاد میکنیم مقاله رژیم کرفس را مطالعه نمایید. در شروع رژیم کتوژنیک، موادغذایی را به طور کامل بخورید تا سیر شوید و از محدود کردن کالری اجتناب کنید. ممکن است در ابتدا از خوردن بعضی از غذاها در رژیم کتوژنیک تعجب کنید.

پنیر خامه ای، خامه ترش، سس مایونز، پنیر رنده شده، سیر، نمک و فلفل را در یک کاسه با همزن بزنید تا ترکیب شوند. این دیپ سبزیجات حاوی پنیر خامه ای، خامه ترش و پنیر ذوب شده است. دیپ را به ظرف اضافه کنید. همچنین شما میتوانید برای بررسی میزان عملکرد خود به نمودارهای موجود در اپلیکیشن مراجعه کنید. بنابراین اثرات آن در دراز مدت قابل بررسی نیست.

رتبه اول رژیم کاهش وزن سریع

رژیم غذایی در حال حاضر به عنوان یک روش درمانی اضافی برای سرطان در حال بررسی است زیرا ممکن است به کند شدن رشد تومور کمک کند. همچنین میتوانید از دهان شویهای استفاده کنید که مخصوص خشکی دهان باشد (زیرا خشکی دهان نیز به خودی خود منجر به ایجاد بوی بد دهان میشود). زیرا حقیقت، خلاف این ماجرا را نشان می دهد.

رژیم غذایی لاغری سریع شکم و پهلو

در این حالت بدنتان در تمام ساعات روز چربیهای ذخیره شده را میسوزاند و انرژی مورد نیاز خود را تامین میکند. جنین مواد مغذی مورد نیاز خود برای رشد و تکامل را از بدن مادر تامین میکند. رژیم کتوژنیک برای چه افرادی مضر است؟ مصرف چه مواد غذایی در این رژیم مجاز بوده و کدام یک از آن ها ممنون است؟

رژیم لاغری سریع انگور

به طور کلی در طول روز باید ۷۰ تا ۸۰ گرم کربوهیدرات مصرف شود. مصرف روزانه پروتئین نیز به اندازه 112 گرم گوشت قرمز یا سفید است. 15. هر چند وقت یکبار خوردن بستنی یا برخی دسرهای دلخواه و غیره به افزایش وزن کمک میکند. رژیم کتوژنیک مفید است یا مضر؟

تغذیه کتوژنیک چیست

وقتی قند در دسترس نباشد، بدن ناچار است به سراغ سوزاندن چربیها برود. این روش برای اولین بار در سال 1920 کشف شد. برای جزء پروتئینی، گوشت سفید، تخم مرغ، ماهی – ترجیحاً صید شده و نه پرورشی – ماست یونانی و اسکایر طبیعی بدون شکر، پنیر، قارچ و صدف اضافه شده.

رژیم کتوژنیک برای بیماران صرعی

این بدان معنی است که به هیچ وجه نان، غلات، شیرینیهای طبیعی و مصنوعی، میوهها، شیر و ماست و سبزیجات نباید مصرف شوند. به طور مثال کسانی که دوران نقاهت بیماری را پشت سر گذاشتهاند نباید از این رژیم استفاده کنند. مرحله سوم، مرحلهای است که به عنوان “کاهش” تعریف میشود، یعنی انتقال آهسته به سمت یک رژیم غذایی سنتیتر و متعادلتر، اما همیشه با نگاهی دقیق به شاخصهای گلیسمی و نه بیشتر از کربوهیدراتها، برای نگهداری مؤثر.

رژیمهایی که به صورت متعادل شامل تمام گروههای غذایی یعنی کربوهیدرات، پروتئین و چربی باشد. به صورتی که در این رژیم بیشتر کالری مصرف روزانه شما از پروتئین و چربی است، تا مصرف کربوهبدرات. آنفولانزای کتوز به عنوان یک نتیجه مستقیم کاهش کربوهیدرات در رژیم غذایی شما اتفاق میافتد. این فیلم به عنوان یکی از پرفروشترین فیلمهای هندی با حضور یک قهرمان زن ظاهر شد و مینا ایر از اخبار و تحلیلهای روزانه، از کاوشال به خاطر «فیلم صحیح» شخصیت بات تمجید کرد.  Th᠎is ​da ta was creat᠎ed by GSA C on tent Gen erator D᠎emov ersion.

بدانید، مطالعه خواهید کرد. یک مطالعه کوچک در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 همچنین نشان داد که پیروی از یک رژیم کتوژنیک به مدت 90 روز به طور قابل توجهی سطح هموگلوبین A1C را کاهش می دهد که اندازه گیری مدیریت قند خون در طولانی مدت است. افرادی که از رژیم کتو پیروی می کنند به بهبود عملکرد معده، روده و…

دانلود رژیم کتوژنیک Pdf

توانایی موثر بودن در طولانی مدت: افرادی که رژیم کتوژنیک گرفته اند، این مطلب را خیلی خوب درک کرده اند که اگر این رژیم را در طولانی مدت ادامه دهند، مشکلی پیش نمی آید. رژیم کتوژنیک همانطور که در بالا بیان کردیم جلوی خوردن قند را گرفته و دیابت را ایجاد نمیکند. رژیم کتوژنیک در گروه تغذیه به عنوان “بسیار ناقص” رتبهبندی شده بود.

آیا این بود بد از بین میرود؟ یکی از شاخصهای بیماریهای قلبی. رژیم کتوژنیک از لحاظ مغذی بودن میتواند دردسرساز باشد. اما عوارض رژیم کتوژنیک چیست؟ بر همین اساس در این مقاله قصد داریم عوارض رژیم کتوژنیک را با شما مرور کنیم تا با اطلاع از این نکات اقدام به انتخاب صحیح آن بکنیم.

به علاوه اثرات رژیم کتو در بلندمدت نیاز به مطالعات بیشتری دارد. پس نیاز به تولید انسولین کاهش یافته و به این ترتیب بدن در مقابل سلول های سرطانی مقاوم تر شده و از رشد آن ها جلوگیری می کند. دانه های سرخ شده زیره همراه با ماست از یبوست جلوگیری می کند. هر چند رژیم کتوژنیک این پتانسیل را دارد که آکنه را برطرف کند اما این اثر هنوز تضمین شده نیست چون از همهی این حرفها گذشته، پوست هر کسی متفاوت است.

کتاب Pdf کتوژنیک

این مساله میتواند بسیار آزار دهنده باشد، به خصوص اگر شما فردی هستید که هر روز شکمتان کار میکند. یک اصل بسیار ساده، فلسفهی این رژیم غذایی را تشکیل میدهد. به همین دلیل نگه داشتن این رژیم بسیار سخت است و ارادهای قوی میخواهد. به دلیل کافی نبودن کربوهیدرات در برنامه غذایی این رژیم و کاهش انسولین و سرتونین در بدن، خواب شبانه خوبی نخواهید داشت.

یک رژیم لاغری سریع و عالی

اما به دلیل اینکه بدن شما برای تولید انرژی چربی میسوزاند، ترکیباتی به نام کتون تولید میشود. در میان معایب اصلی، اصلیترین آنها تقریباً یک پیش پا افتاده است: گلوکز برای بقای هر ارگانیسم سالم ضروری است. در ایجاد حس رضایت و اعتماد به نفس موثر است. اکثر موسسات فست فود تخم مرغ سرو می کنند که یک غذای عالی برای کسانی است که از رژیم کتوژنیک پیروی می کنند.

پروبیوتیکها، باکتریهای زندهای هستند که مصرف آنها فواید بسیاری برای سلامتی دارد. رژیم کتوژنیک هم دارای خواص زیادی است اما می تواند مضراتی هم در کنار خود داشته باشد و برای همه مناسب نباشد. خیلی از بدنسازان در کنار برنامه بدنسازی خود به دنبال رژیم های متفاوت هستند. حدود 70 تا 80 درصد کالری در یک رژیم کتوژنیک معمولی از چربیها، 10 تا 20 درصد از پروتئین و 5 تا 10 درصد باقی مانده از کربوهیدراتها تامین میشود.

رژیم کتو برای اکثر افراد نیازمند تغییرات زیادی در شیوه غذاخوردن می باشد. البته این رژیم برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 خطرات کمتری دارد. رژیم کتوژنیک استاندارد : رایجترین نوع این رژیم با مصرف ۵٪ کربوهیدرات، ۲۰٪ پروتئین و ۷۵٪ چربی. آیا اسفناج برای رژیم کتو متاسب است؟

رژیم کتوژنیک برای تنبلی تخمدان

بهترین ورزش برای افزایش وزن چیست؟ اما واقعیت چیست؟ آیا آین رژیم بد است و نمی توان با آن وزن کم کرد؟ با این حال، پیروی از آن می تواند پروتکل دشواری باشد. در هر حال، با توجه به چنین یافتههایی باید در انتخاب رژیم کتو احتیاط کنید. بهتر است در این زمینه با پزشک خود هشت کارهای بسیار ساده ای که می توانید برای صرفه جویی در رژیم لاغری کتوژنیک رایگان انجام دهید 1402 مشورت کنید.

چه چیزی برای لاغری سریع شکم خوبه

در طول ترکیب رژیم کتو و ورزش، رژیم غذایی باید به غذاهای «کتو دوست» مصرف شده و مقدار آنها توجه بیشتری داشته باشد. در نوجوانان و کودکان بهدلیل رشد بالا و نیازهای تغذیهای متفاوت درصورت لزوم این رژیم باید زیر نظر متخصص تغذیه شروع شود. رژیم غذایی کتوژنیک : هر آنچه باید بدانید!

رژیم لاغری سریع در دوران شیردهی

چیت در رژیم کتوژنیک چیست معمولا این سوال زیاد پرسیده میشه : « توی رژیم کتوژنیک میشه از کالری شماری استفاده کرد ؟ توی بخش قبلی دیدین که بیشتر مواد غذایی که ما ایرانی ها به اونها علاقه داریم، توی رژیم کتو مجاز هستن. سپس غذاهای کم کربوهیدراتی که حاوی آن ویتامینها هستند را جایزگین غذاهای پر کربوهیدرات قبلی بکنید. مولکولهایی که کتون نامیده میشوند، به عنوان مواد زائد، از طریق کلیهها و کبد دفع میشوند، بنابراین مجبور به انجام کار دفع سنگینی میشوند.

لاکان از تأثیرگذاران بر فلسفه در فرانسه بودهاست. تجزیه چربی در بدن شما منجر به آزاد شدن کتون میشود. بعد از هفته ی اول، بدن با اتمام ذخیره ی کربوهیدرات ها مواجه می شود. از طرف دیگر، سفارش تخم مرغ ساده همراه با سوسیس و پنیر همیشه یک شرط مطمئن برای رژیمهای کتوژنیک است. بر همین اساس حتما توصیه میشود برای شروع این رژیم از پزشک متخصص مشورت بگیرید و بدون نظر وی به سراغ این رژیم نروید.

برای عدهای لبنیات عامل آکنه است. هر چقدر تعداد تنظیمهاکمتر باشد، احتمال ایجاد عارضه کمتر است. Th᠎is was c reated with GSA Content Gen er᠎ator DEMO. A᠎rticle has been g en᠎erated by GSA Content᠎ G᠎enerator Demoversion. رژیم های کتوژنیک هم میتوانند به کنترل این بیماری و تشنج ها کمک کنند.

فقط کربوهیدرات ها به شدت محدود شده اند. در این مقاله بخوانید. رژیم کتوژنیک در این تحقیق رتبه های آخر را دریافت کرد.