یک جدید مدل برای رژیم کتوژنیک چند روزه است

کلمه کتو در رژیم کتوژنیک برآمده از این واقعیت است که این رژیم لاغری باعث تولید مولکول های کوچک سوختی به نام «کتون» می شود. رژیم غذایی کتوژنیک که از آن به نام رژیم کتو نیز نامبرده می شود، برنامه غذایی است که در آن کربوهیدرات کم و چربی زیاد است. تحقیقات نشان می دهد که جایگزینی ساده کربوهیدرات های تصفیه شده با کربوهیدرات های نشاسته ای فرآوری نشده ممکن است سلامت متابولیک را بهبود بخشد و باعث کاهش سریع چربی شکم با رژیم غذایی شود.

Valour Korps - Abhuman BuilderThis ᠎data w᠎as c​reat᠎ed  wi th GSA Content G​en᠎erator​ Dem​oversi on!

حتی غذاهای بهاصطلاح «بی قند»، ممکن است حاوی کربوهیدراتهایی مثل مالتودکسترین، سوربیتول، نشاسته و فروکتوز باشند. گزارشی برای «ژورنال پزشکی نیویورک» نوشت و مدعی شد که بیماران مبتلا به صرع خود را، از سال ۱۹۱۲ با موفقیت کامل با استفاده از همین پرهیز غذایی و سپس یک رژیم فاقد نشاسته و قند درمان نمودهاست. برای لاغری شکم و پهلو در یک ماه حتما باید در کنار اینکه سخت ورزش میکنید، به رژیم غذایی خود هم توجه داشته باشید.

رژیم لاغری سریع ران پا

همچنین لازم به ذکر است که طیف وسیعی از عوارض کوتاه مدت و بلندمدت برای رژیم های غذایی کتو از جملهرژیم تخم مرغ وجود دارد. مطالعاتی نشان داده است که افرادی که در رژیم غذایی کتوژنیک قرار دارند 2.2 برابر وزن بیشتری نسبت به افرادی که رژیم کم چربی دارند، کم کرده اند همچنین در این تحقیقات ذکر شده است که سطح کلسترول تری گلیسیرید و HDL نیز بهبود یافته است. با خوردن فیبر محلول، احتمال تجمع چربی در اطراف اندامهایتان کاهش مییابد، که دور کمر شما و خطر ابتلا به چندین بیماری را کاهش میدهد.هر ۱۰ گرم افزایش در مصرف فیبر محلول روزانه باعث کاهش ۳.۷ درصد افزایش چربی در ناحیه میانی در طی پنج سال می شود.منابع خوب فیبرهای محلول عبارتند از جو دوسر، بذر کتان، آووکادو، حبوبات، کلم بروکسل و شاه توت.

از دست دادن چربی اطراف ناحیه میانی می تواند یک جنگ باشد. پوشیدن گن لاغری و شکم بند باعث تعرق زیاد در ناحیه شکم می شود و با از دست دادن حجمی از آب بدن کاهش وزن به طور موقتی اتفاق می افتد. این ایده که می توانید بدون از دست دادن وزن کلی بدن تنها سایز یک قسمت بدن را کاهش دهید افسانه ای بیش نیست.  Art​icle was c reat​ed by GSA᠎ Con tent G en erator Dem oversion!

کاهش سایز دور کمر و لاغری شکم و پهلو می تواند به شما انرژی دهد و خطر ابتلا به بیماری های مختلف از جمله بیماری های قلبی و دیابت را کاهش دهد. توجه به خواب و دور نگه داشتن خود از استرس را نیز در برنامه خود قرار دهید تا زودتر به کاهش وزن دست یابید. در یک مطالعه مشخص شد افرادی که هر روز صبحانه تخم مرغ مصرف کرده بودند نسبت به سایر افرادی که از مواد غذایی شیرین در صبحانه استفاده نموده بودند (با کالری یکسان) ۶۵ درصد وزن بیشتری از دست داده و دور کمرشان نیز ۳۴% کاهش یافته بود. ​Th᠎is art᠎icle was creat ed ᠎with GSA Content Gener ator  D​emoversion .

مقاله رژیم کتوژنیک

وقتی احساس سیری میکنید، کمتر سراغ غذاهای ناسالم خواهید رفت؛ در نتیجه وزنتان پایین میآید و چربیهای شکمی و پهلو نیز آب میشوند. وقتی شما از این رژیم به منظور چربیسوزی و یا سبک زندگی تبعیت میکنید، مغز کتون را بیشتر از گلوکوز برای تامین انرژی ترجیح میدهد. بهترین نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو چیست؟

در رژیم کتوژنیک چه بخوریم

اما رژیم کتوژنیک دقیقا چیست؟ اگرچه میوهها سرشار از مواد مغذی هستند اما بسیاری از آنها قند زیادی را شامل میشوند. خوراکیهای بدون قند و رژیمی: این محصولات اغلب میزان زیادی الکل قند دارند که در برخی مواقع میتواند تاثیر منفی روی میزان کتونها داشته باشد. خوردن کالری بسیار کم می تواند باعث کاهش عمده در میزان متابولیسم شما یا تعداد کالری هایی که به صورت روزانه می سوزانید شود. تا زمانی که بدن از کربوهیدرات محروم باشد، متابولیسم در حالت کتوز باقی میماند.

Spitfire Pilot کالری باقی مانده در رژیم غذایی کتو، از پروتئین حدود ۱ گرم در هر کیلوگرم وزن بدن است، به طوری که یک زن ۱۴۰ پوند در حدود ۶۴ گرم کل پروتئین نیاز دارد. میزان مصرف پروتئین باید متوسط باشد؛ زیرا مصرف زیاد آن میتواند سطح انسولین را افزایش دهد و کتونها را کاهش دهد.

نخست آنکه میزان کالری مورد نیاز را روی ۸۰-۹۰٪ میزان انرژی توصیهشدهٔ روزانه (RDA) برای سن کودک تنظیم میکنند. رژیم کتوژنتیک در دهه 1920 و 1930 میلادی برای درمان صرع رایج شد و اکنون برای کودکان مبتلابه صرع، از این رژیم بهعنوان تکنیکی برای مدیریت بیماری استفاده میشود. با این روند، شما در ۶ هفته ۱۰ پوند از دست خواهید داد. اما از اونجایی که کربوهیدرات زیادی داره، بدن به جای سوزوندن، اونارو مثل سلولهای چربی توی بدن ذخیره میکنه.

مطالعات نشان داده است که افراد دارای رژیم کربوهیدراتی کم، در مقابل کسانی که چربی کمتری میخوردند؛ وزن بیشتری در شروع مدت زمان رژیم از دست دادهاند. مطالعات نشان داده است که حرکات کاردیو در پایان ورزش در کاهش وزن میتواند بسیار موثر باشد. در پایان اضافه میکنیم که اگر ورزش نمیکنید حداقل نیم ساعت پیادهروی را در برنامه روزانه خود بگنجانید. علاوه بر این، این کاهش در میزان متابولیسم ممکن است حتی پس از اینکه رفتار عادی خود را شروع کنید، ادامه یابد.

رژیم لاغری سریع شوک

هر دو متابولیسم را افزایش می دهندو ممکن است به کاهش چربی شکم کمک کنند. اولین مورد چربی احشایی نام دارد. از خاصیتهای دیگر این خوراکی خوشمزه فیبر، انواع ویتامینهای B کلسیم و آهن را میتوان نام برد. مراقب باشید که فشاری به گردن یا زانوها وارد نشود – این هسته اصلی شما است که باید از وزن کامل شما حمایت کند.

می توانید از رژیم غذایی کتوژنیک استفاده کنید تا به بدن خود شوک وارد کنید. پس بهتر ست که نان کمتری را مقابل خود بزارید. این بدان معناست که ممکن است میزان متابولیک کمتری نسبت به قبل از اینکه کالری دریافتی خود را به شدت محدود کنید، داشته باشید. در صورتی که تنها قصد لاغر کردن شکم و پهلوی خود را دارید انجام ورزش و همچنین دنبال کردن رژیم لاغری مناسب می تواند کمک بسیاری به شما بکند.

رژیم کتوژنیک برای تنبلی تخمدان

رژیم کتوژنیک برای افراد دارای اضافه وزن و بیماران دیابتی و یا افرادی که به دنبال بهبود متابولیسم خود هستند، مفید است. این امر با کاهش شدید مصرف کربوهیدرات و افزایش مصرف چربی حاصل میشود که متابولیسم بدن را از حالت استفاده از گلوکز به عنوان منبع اصلی انرژی به حالت استفاده از کتونهای تولید شده از چربی تغییر میدهد. نمی توان عدد دقیقی برای کاهش وزن با رژیم کتوژنیک در نظر گرفت، تاثیر رژیم کتوژنیک به بدن فرد و متابولیسم آن بستگی دارد.

برای کاهش موثر چربی شکم، سه تا پنج بار در هفته، هر بار 30 دقیقه فعالیت های هوازی نسبتا شدید صبح ها قبل از خوردن صبحانه انجام دهید. برای رهایی از چربی های پهلو این تمرین کمک می کند زیرا عضله های پهلو ها و ران ها را هدف قرار می دهد. نفس بکشید و بدن خود را با ساعد نگه دارید تا موازی با کف زمین قرار گیرید.

سعی کنید هسته اصلی بدن ثابت نگه دارید تا جایی که می توانید موقعیت خود را تا زمانی که ممکن است حفظ کنید و نفس بکشد. البته از آنجایی که قصد لاغری دارید نباید در خوردن کره بادام زمینی زیادهروی کنید چون کالری بالایی دارد. دوم اینکه خیلی از این رژیم مستلزم مصرف مولتی ویتامین هست، پس یادتون نره مصرف کنید و سوم حالا که دارید سختی این رژیم ها را تحمل می کنید بلافاصله بعد از اتمام رژیم یا اینکه مراسمتون رو راه انداختید شروع به پرخوری نکنید چون وزنتون دو برابر میشه و بر میگرده !

جدیدترین رژیم لاغری سریع

افرادی که هنوز در مورد این که از این رژیم استفاده کنن یا نه، دو به شک هستن. از آنجایی که رژیم کتوژنیک کل گروههای غذاهای سالم را حذف یا محدود میکند، مانند بیشتر میوهها، برخی از انواع سبزیجات، حبوبات، غلات کامل و لبنیات، ممکن است تمام مواد مغذی مورد نیاز شما را تامین نکند.

در این رژیم غذایی میتوانید از برخی میوهها، انواع گوشتهای پرچرب، تخم مرغ، خامه، کره، روغن و… برخی بررسی ها روی حیوانات نشان دادند از آنجا که رژیم کم کربوهیدرات معمولا شامل چربی اضافیست به دلیل تجمع چربی ها در شریان ها ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی افزایش پیدا کند. تناسب اندام زمانی اتقاق می افتد که چربی ها به طور هماهنگ در تمام بدن پخش شوند و در یک نقطه متمرکز نشوند.

برنامه رژیم غذایی سریع

تخم مرغ منبع عالی پروتئین، ویتامینهای محلول در آب و چربی بوده، به ساخت عضلات بدون چربی کمک میکند و به مدت طولانی شما را سیر نگه میدارد. ایده پشت ترکیبات قهوه ضد گلوله، کره و سایر چربی ها این است که بدن را در حالت کتوز قرار دهیم. در موقعیت پوش آپ ، در حالی که دستان در کنار بدن قرار دارد و پاها به اندازه عرض شانه باشد , هشت کارهای بسیار ساده ای که می توانید برای صرفه جویی در رژیم لاغری کتوژنیک رایگان انجام دهید 1402 – چه ارزش دارد – حرکت پلانک را شروع کنید.

یکی دیگر از عوارض رژیم کتوژنیک برهم خوردن تعادل آب و مواد معدنی در بدن است. اگر در مطالب ما گشت و گذاری داشته باشید متوجه می شوید که چقدر بر خوردن فیبر ها تاکید داریم. توصیه: در هر وعده همراه غذا پروتئین و میوه و سبزیجات مصرف کنید و همچنین مصرف ۲ تا ۳ مرتبه غلات در روز پیشنهاده داده می شود. حبوبات منابع عالی پروتئین برای وگانها و گیاهخوارن به شمار میآید. برای اثربخشی رژیم کتون زا باید به یاد داشته باشید که به هیچ وجه از مواد غذایی زیر در برنامه غذایی خود استفاده نکنید.

در رژیم کتوژنیک شما کالری عمده روزانه خود را از طریق مصرف پروتئین ها و چربی ها بدست می آورید و کربوهیدرات ها سهم کمی در تامین انرژی روزانه دارند . اگر بدن شما به طور متوسط بیش از ۷۵۰ کالری در روز بسوزاند ، با مصرف کالری و ورزش ، هر ۴ تا ۶ روز یک پوند چربی از دست خواهید داد. استفاده از پله ها به جای آسانسور، ورزش های نشسته جلوی تلویزیون یا گشت زدن در پاساژها می تواند کالری بسوزاند.

همه چیز درباره ی رژیم کتوژنیک

وزنه زدن باعث میشود سوخت و ساز بدن بالا رفته و چربیها زودتر از بین بروند. این رژیم معمولا به چهار شکل مختلف تجویز می شود اما رژیم کتوژ استاندارد و کتوژنیک با پروتئین بالا از اشکال رایج آن هستند. ترکیب کدو و ماست باعث میشود، روند کاهش وزن و سوخت و ساز بدنتان افزایش پیدا کند، اگر آن را با خیار یا کشمش همراه کنید با مشکل یبوست نیز مقابله خواهد شد. مکمل های منیزیم نیز برای یبوست مفید و سودمند است.

برای لاغری شکم از مصرف غذاهای پرچرب، کربوهیدراتهای ناسالم، فستفودها و کلیه مواد غذایی پرکالری باید بپرهیزید. این لیست می تواند شما را آگاه کند که روزانه چه میزان کالری دریافت می کنید و چه غذاهایی میزان کالری بسیار بالایی دارند که می توانید آنان را از رژیم غذایی تان حذف کنید. لاغری شکم با لوبیا: لوبیا نیز جزء آن دسته خوراکیهایی است که فیبر و پروتئین بالایی دارد و باعث می شود برای مدت طولانیتری سیر باشید.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت

اگر ورزشهای عنوان شده در این مطلب برای شما سخت است سعی کنید ابتدا تعداد دفعات تمرینات را کم کرده و به تدریج افزایش دهید. مصرف غلات کامل نه تنها به رفع طولانی مدت گرسنگی کمک میکند بلکه در هضم بهتر غذا نیز موثر بوده و یبوست را بهبود میبخشد. در ادامه درمان سرطان معمولا درمانهایی مانند عمل جراحی حفظ پستان (BCS) انجام میشود که به آن لامپکتومی، ماستکتومی جزئی یا ماستکتومی کامل نیز میگویند.

راهنمای رژیم کتوژنیک

مصرف مداوم آنها میتواند به جنگ گرسنگی برود و از پرخوری جلوگیری به عمل آورد. همچنین با پیروی از چنین رژیم پر چربی، کالری بیشتری مصرف می کنید که از کاهش وزن پیشگیری می کند. از کاهش التهاب بدن تا افزایش سرعت سوخت و ساز چربیها و پیشگیری از بیماریهای قلبی، همه و همه از خواص همین ادویهی زرد رنگ است.

بالابردن آمادگی جسمانی در کنار رژیم لاغری می تواند به لاغری شکم و پهلو سرعت بخشد. آب سرعت سوخت و ساز را بالا میبرد و بدن را سم زدایی میکند؛ بنابراین اشتها را کاهش میدهد. دمنوش گل محمدی باعث افزایش دفع ادرار و سم زدایی می شود و مصرف آب بعد از مصرف این دمنوش بالا می رود، بدن نیاز به آب پیدا می کند. دمنوش چای سبز بهترین دمنوش برای لاغری شکم و پهلو است.