5 نکته برای بسته بندی غذای مدرسه


با این 5 نکته تغذیه مدرسه از شارون پالمر از متخصص تغذیه با گیاه ، فرزندان خود را برای یک سال تغذیه سالم آماده کنید.

آیا کودک خردسالی دارید که به مدرسه یا پیش دبستانی می رود؟ سپس احتمالاً در حال حاضر بر خرید لوازم مدرسه ، یک کوله پشتی جدید و کفش های محکم در زمین بازی تمرکز کرده اید. اما فرصت تهیه غذاهای سالم و مدرسه ای را از دست ندهید.

با برنامه ریزی یک وعده غذایی سالم در مدرسه می توانید چیزهای زیادی به دست آورید. مطالعات نشان می دهد که رژیم غذایی سالم با پیشرفت تحصیلی بهتر مرتبط است. ببینید ، کودکان باید بدن خود را در طول وعده های غذایی و میان وعده ها با مواد مغذی تغذیه کنند تا نیازهای آنها به انرژی ، پروتئین ، ویتامین ها و مواد معدنی تامین شود تا رشد ، رشد و فعالیت سریع آنها تامین شود. دریافت یک رژیم غذایی متعادل که حاوی کربوهیدرات ، پروتئین و چربی های سالم مانند غلات کامل ، لوبیا ، سبزیجات ، میوه ها ، آجیل و دانه ها باشد ، کلید یک روز خوب برای کودک شما است. ارائه غذاهای مغذی مانند Nutri ، مانند چیپس ، کراکر ، آب نبات میوه ای و نوشیدنی های شیرین در جعبه ناهار کار نمی کند.

5 نکته من را برای بسته بندی غذاهای خوب مدرسه و سال تحصیلی را درست شروع کنید.

5 نکته برای بسته بندی مواد غذایی مدرسه

میله های بری جو دوسر ، مناسب کودکان ، مملو از میوه ، غلات کامل و دانه های کنجد است.

1. فرزند خود را درگیر کنید.در این زمان است که باید کودک خود را به شیوه ای سالم ، مانند لذت بردن از میوه ها و سبزیجات و افزایش رژیم غذایی او ، شروع کنید. از فرزند خود بخواهید با شما خرید کند ، از بازار کشاورزان دیدن کنید تجربه میوه ها و سبزیجات جدید را امتحان کنید و پیش بند بگذارید تا به شما کمک کند چیزی سالم و خوشمزه درست کنید. با کمک فرزند خود ، میله های بری جو دوسر تاهینی را مخلوط کنید و وعده های غذایی را به عنوان یک غذای سالم اما خوشمزه جمع آوری کنید.

اسموتی کدو تنبل هلو فوق العاده

2. فراتر از ساندویچ فکر کنیدبه نانهای سبوس دار در PB&J خوب اشکالی ندارد ، اما شما می توانید طعم بسیار وسیع تری از غذاها و طعم ها را در جعبه ناهار به کودک خود ارائه دهید ، برای مثال ، چند بسته سالم ، یک قمقمه فلفلی چیلی خانگی و حتی اسموتی ، جایگزین.

مافین ارزن بلوبری وگان:

3. بدون زباله مورد نیاز است.لازم نیست غذاهای کم مواد مغذی مانند کیسه چیپس ، تنقلات “میوه ای” ، کراکر نرم و کوکی ها را شامل شود. در حقیقت ، نوزادان با معده کوچکتر و تمرکز کمتر می توانند غذای ناخواسته را در جعبه ناهار خود جایگزین کنند. به کودک خود غذای سالم ، طبیعی شیرین ، مانند مخلوط دنباله دار ، میوه یا غذای خوب ، مانند مافین ارزن بلوبری وگان پیشنهاد دهید.

سوپ سبزیجات مکانی عالی برای صرف غذا است.

4. افزایش کارخانه Lunchbox.حتی اگر خانواده گیاهی یا گیاه خوار نیستید ، می توانید در طول هفته غذاهای گیاهی بیشتری اضافه کنید. خوردن این شیوه در جوانان می تواند عادات سالم مادام العمر را ترویج دهد ، خطر بیماریهای مزمن را کاهش دهد ، وزن مناسبی را افزایش دهد و همچنین رد پای کربن شما را کاهش دهد. بنابراین گزینه های پروتئینی سالم گیاهی مانند هموس گیاهی ، ساندویچ موز کره بادام یا سوپ لوبیا گیاهی را در قمقمه امتحان کنید.

بهترین هوموس کلاسیک

5. میوه ها را بپیچید: سبزیجاتبه این یکی از مهمترین اهداف یک رژیم غذایی سالم است که اغلب سخت ترین آنهاست. اگر فرزند شما انتخاب کرد ، میوه ها و سبزیجات مورد علاقه خود را در جعبه ناهار خود مانند انگور ، هویج بچه ، نخود برفی و برش های پرتقال به حداکثر برسانید. برای افزایش سبزیجات ، غوطه ور شدن را برای افزایش تعامل پیشنهاد کنید ، مانند غوطه ور شدن کنگر فرنگی یا هوموس کدو دودی.

برای دستور العمل های دیگر برای تغذیه خوب مدرسه ، موارد زیر را بررسی کنید:

دانه های آفتابگردان گیلاس ترد
سوپ گوجه فرنگی کلاسیک
هوموس ریحان گوجه فرنگی خشک شده
کره بادام زمینی شکلات نخود فرنگی

دیدگاهتان را بنویسید