رژیم کتو دوباره چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت.


بعد از شکستن رژیم کتو چگونه به آن باز می گردیم؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند که نمی توانند از فریب خود بیرون بیایند و بر آنها غلبه کنند !!! بیایید به حالت Keto برگردیم

پس از تحقیق و صحبت ، مشخص می شود که این افراد روز بعد چربی خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته می شود که یک روز پس از غذا خوردن ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی به شما اجازه نمی دهد که آن ذخایر گلیکوژن را مصرف کنید. به همین دلیل نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن از بدن شما خارج شود.

غذای کتوژنیک.

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید از نوزاد خود بیرون بیایید به خاطر اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم ناپیوسته VS رژیم کتو 01 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به آن بازگشت؟

چرا بحث حذف کامل چربی روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل.

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید ، چربی مصرف می کنید ، این بدان معنا نیست که بدن ابتدا چربی می سوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. وقتی به زیتون برنامه ریزی می کردید به این افراد گفته شد. بنابراین میزان کالری دریافتی شما بیشتر از برنامه ریزی شما نیست. و در هر صورت ، وقتی تقلب می کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با غذای تقلبی خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید مصرف چربی خود را کاهش دهید: کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی به عنوان چربی تجمع نکند.

از طرف دیگر ، اگر روز بعد میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید ، دوباره انسولین خود را افزایش می دهید. کاهش سطح انسولین به دلیل سرعت (که داشتید) رژیم کتو را دوباره افزایش می دهد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود داشتید باز می گرداند. و این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد ، شما نمی توانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به آن بازگشت؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن شما خالی است ، بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما گرسنه می شود ، باعث گرسنگی کاذب می شود و خود را تکرار می کند.
ما می خواهیم بدن وارد مرحله کتوز شود. این یک فرمول ساده دارد و شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن می کند ، کبد ، ماهیچه های خون ، چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهند.

روش توصیه شده برای روز بعد از چیت به عنوان جایگزینی برای روش اشتباه معمول (حذف کامل چربی).

1. تمرینات قدرتی تمام بدن (یوزپلنگ) بهترین چیز برای روز بعد است. از آن برای عضله سازی استفاده کنید)

این روش در رژیم غذایی کربوهیدراتهای حلقوی استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند ، در طی آن دو روز تمرینات قدرتی شدید انجام می دهند ، عضله می سازند ، چربی سوزی را در پنج روز آینده انجام می دهند).

2. روزه داری یک پاسخ 100٪ است. روز بعد ، مهمانی شام. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری سریع به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن در تولید کتون های حامل کمک می کند).

روزه گرفتن برعکس افرادی است که روز بعد چربی می سوزانند. مصرف سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که مصرف چربی خود را به صفر کربوهیدرات می رسانند ، سطح انسولین خون خود را افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی آن بازگشت؟

راههای تسریع فریب

– مصرف روغن Mct و قهوه تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

وقتی بدن شما کاملاً با کتو سازگار شد ، می توانید میزان مصرف روزانه چربی خود را کاهش دهید. از آنجا که بدن شما دسترسی خوبی به چربی شما دارد ، می تواند به جای چربی مورد استفاده شما از مقداری چربی بدن شما استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین باعث می شود بدن ذخایر چربی خود را به طور کامل ببندد و این سطح بالای انسولین از استفاده شما از چربی جلوگیری می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی ها برای تولید کتون استفاده کند.

شما رژیم کتوژنیک را می دانید و می دانید که این رژیم یعنی 70 fat چربی ، 25 protein پروتئین و 5 fat چربی ، و وقتی فردای آن روز می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ به پروتئین و کربوهیدراتهای تحریک کننده انسولین متعهد هستید ؛ در دسترس بودن غذا کم کالری هستید. مصرف کنید سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود ، ماهیچه ها را می سوزاند ، در عین حال اشتها را تحریک می کند ، چرخه خوردن مقدار زیاد را با خود می برد.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط با پشت رژیم متعادل کتوژنیک یا: جشن این را می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است ، رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید