این 5 تکنیک راز|روش|استراتژی} بهبود رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران را اعمال کنید

رژیم کتوژنیک برای گیاهخواران این رژیم میتونه جزو رژیم های شوک برای زمانی که بدن در رژیم کتوژنیک دچار استپ وزنی 5 میان‌بر برای فروشگاه کتوژنیک در اصفهان که می‌گیرد نتیجه در پرونده منجر شود میشه، استفاده بشه. زمانی که فرد 21 روز طبق برنامه غذایی که داده میشه، عمل میکنه، تا 7 کیلو گرم وزن کم میکنه. بهطور کلی پیشنهاد میکنیم که در طول روز ۳۵ گرم یا کمتر، کربوهیدرات بخورید. این رژیم به شما امکان می دهد تا در طول تمرینات ورزشی خاص مقداری کربوهیدرات به رژیم اضافه کنید. این ظرف غذایی را به جای هر گونه غذای پر کربوهیدرات با سبزیجات اضافه سفارش دهید. این رژیم همانطور که در بالا نیز گفتیم، رژیم غذایی با کمترین میزان کربوهیدرات و چربی بالاست که از این جهت شباهتهای زیادی با رژیمهای آتکینز (Atkins) و کم کربوهیدرات دارد. هورمون انسولین در بدن مسئول کنترل قند خون است و البته بر سوخت و ساز چربی و پروتئین هم تاثیر میگذارد. هر رژیمی در کنار فواید میتواند عوارض هم داشته باشد.

چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم نی نی سایت

رژیم کتوژنیک چیه شما نیاز دارین که در طول دوره رژیم یک کارشناس و مشاور رو در کنار خودتون داشته باشید. محققان دریافتهاند که اجتناب از تمام غذاها برای مدت کوتاه، از جمله غذاهای غنی از کربوهیدرات، به کاهش تشنج در بیماران صرعی کمک میکند و در کنار آن اثرات مثبت دیگری مانند تأثیرات بر چربی بدن، قند خون، کلسترول و سطح گرسنگی دارد. در این شرایط، چربیها در کبد به کتون تبدیل میشوند که این ماده انرژی اندامهای مختلف بدن از جمله مغز را تامین میکند. در این هنگام است که شما متوجه می شوید بدن به سراغ سلول های چربی رفته و چربی موجود در این سلول ها را تجزیه می کند تا از انرژی آنها برای بدن استفاده کند. دستوررژیم کتوژنیک (که رژیم غذایی خوشمزه و غیر محدود کننده است) زمانی که به سراغ دسر می آید، بسیار سختگیر می شود. رژیم کتوژنیک ممکن است در طول سه تا شش ماه اول کاهش وزن بیشتری نسبت به سایر رژیم های غذایی موجود از خود نشان دهد. مطالعات و تحقیقات متعدد نشان می دهد که رژیم کتوژنیک در درمان سرطان و سایر بیماری های جدی سلامتی تأثیر دارد. برای پاسخ دادن به این سوال ما در اینجا یکی از مهم ترین تحقیقات انجام شده در مورد رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران در چندین سال گذشته را بررسی خواهیم کرد.

برنامه رژیم کتوژنیک نی نی سایت

اگر به تازگی رژیم کتوژنیک را آغاز کرده باشید احتمالاً بزرگترین سوال در ذهن شما پیدا کردن مواد غذایی کم کربوهیدرات و با چربی بالا است. این رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات بسیار کم، چربی بالا و پروتئین متوسط است. بدن شما تمایل دارد کربوهیدرات های حاوی گلوکز را برای انرژی بسوزاند. آووکادو یک انتخاب واقعاً محبوب برای افرادی است که از رژیم کتو پیروی می کنند، زیرا یک آووکادو کامل حاوی تنها ۱۷ گرم کربوهیدرات – که ۱۴ گرم آن فیبر است – و ۳۰ گرم چربی است. کتوزیس حالت متابولیکی است که در آن بدن از چربی به جای کربوهیدرات برای سوختوساز خود استفاده میکند. مردم اغلب حالت کتوزیس (ketosis) را با کتواسیدوز (ketoacidosis) اشتباه میگیرند. میزان سوربیتول موجود در لوسیونهای ضدآفتاب و سایر محصولات بهداشتی پوست گاهی آن اندازه بالاست که قادر به جذب از طریق پوست و بی اثر کردن کتوزیس باشد. علاوه بر اینکه اکثر غذاهای دریایی فاقد کربوهیدرات هستند، ماهی هایی همچون سالمون و ساردین و سایر ماهی های روغنی دارای امگا-۳ هستند که ارتباط مستقیم با کاهش سطح انسولین و افزایش حساسیت به انسولین در افراد دارای اضافه وزن و چاق می­شود. در این نوع از انواع رژیم کتو همانطور که از اسمش پیداست، مقدار پروتئین سالم موجود در سبد غذایی شما نسبت به رژیم کتوژنیک استاندارد افزایش پیدا میکند.

کتوژنیک و دیابت

بسیاری از افراد بدشان نمیآید این رژیم لاغری را برای کاهش وزن امتحان کنند اما اطلاعات زیادی در مورد آن ندارند و همین کار را برایشان مشکل میکند. اما رژیم کتو می تواند در طول زمان موثر باشد. برخی از افراد ممکن است زمان سخت تری برای سازگاری با این رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات داشته باشند. رژیم های کتو واقعی دارای کربوهیدرات بسیار کم، چربی بالا و پروتئین متوسط هستند. این مطالعات نشان داد که افرادی که این رژیم را دنبال کردند، به طور متوسط دو پوند (0.9 کیلوگرم) بیش از افرادی که از رژیم کم چربی پیروی کرده بودند، وزن از دست دادند. می توانید نصف قاشق از این مکمل غذایی را به ماست یا دوغ و شیر خود اضافه کنید و نوش جان کنید. برای مثال، ماست میتواند شما را برای مدت طولانیتری سیر نگه دارد و پروبیوتیکهای مفیدی برای روده شما فراهم کند. در این حالت پیشنهاد میکنیم مدتی مقدار کمی کربوهیدرات را در رژیم نگه دارید و به مرور آن را حذف کنید. به همراه رژیم شوک و رژیم تثبیت وزن و کتابچه راهنمای ورزش های حالت دهی شکم و پهلو! در صورت ورزش کردن و دنبال کردن این رژیم غذایی، کراتین کمک بزرگی برایتان به شمار میآید. ​This a᠎rt icle w᠎as w᠎ritt​en by GSA Con te nt Generator D em ov er​si᠎on.

از آنجایی که اکثر مردم رژیم های غذایی غنی از کربوهیدرات می خورند، بدن به طور معمول از گلوکز (یا شکر) برای انرژی استفاده می کند. هنگامی که کربوهیدرات های غذایی کاهش می یابد، سطح گلیکوژن کاهش می یابد و آب از بدن دفع می شود. تحقیقات فراوان نشان می دهد که یک رژیم غذایی کم کربوژن و کربوهیدرات کم به افراد می تواند سطح انسولین خود را در محدوده سالم کاهش دهد. در عوض غذاهایی که کربوهیدرات کمی دارند اما چربی آنها بالا است جزء حجم اصلی خوراکیهای شما در وعدههای غذایی هستند. رژیم کتوژنیک به اندازه کافی کربوهیدرات، پروتئین کم و چربی دارد که بدن را وادار به سوزاندن چربی های ذخیره شده به جای کربوهیدرات های مصرفی برای انرژی می کند. مصرف پروتئین در این رژیم 35 درصد، چربی 60 درصد و کربوهیدرات همان 5 درصد انجام میشود. برخی روغن ها منبع سالم چربی هستند و کربوهیدرات ندارند. همچنین کاهش مصرف کربوهیدرات ها که با شرایط پوستی ارتباط دارند، در این مورد بی تاثیر نیست. در شرایط خاصی از جمله گرسنگی و روزه داری رخ می دهد. نشانههای اصلی وارد شدن به حالت کتوزیس عبارتند از: افزایش تشنگی، خشکی دهان، تکرر ادرار و کاهش گرسنگی یا اشتها.

رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن

از آنجاییکه بدنتان در این حالت شروع به ذخیرهسازی کربوهیدرات و برای تامین انرژی شروع به مصرف کتون و چربی میکند، در فرد علایمی شبیه علایم ابتلا به آنفلوآنزا پدیدار میشود. گوشت و مرغ گوشت و مرغ در بین افرادی که از رژیم کتو استفاده می کنند محبوب هستند زیرا چربی بالایی دارند و کربوهیدرات بسیار کمی دارند. گرفتن این رژیم به این معنیه که شما باید با غذاهای چربی و پروتئین دار دوست بشید و برای مدتی با کربوهیدرات ها قهر کنید. در این رژیم توصیه میشود، فرد مصرف کربوهیدرات را به شدت محدود کند و در عوض چربی جایگزین آن کند. نخود فرنگی، کنگر فرنگی، بامیه، هویج، چغندر و زردچوبه پخته شده، حاوی حدود 7 تا 14 گرم کربوهیدرات خالص در 1/2 فنجان است. سبزیجات با کربوهیدرات کمی بیشتر مانند مارچوبه، قارچ، ساقه بامبو، جوانه لوبیا، فلفل دلمه ای، نخود برفی، شاه بلوط آبی، تربچه، جیکما، لوبیا سبز، لوبیا چیتی، گوجه فرنگی خام در هر فنجان. به عنوان مثال ، افرادی که به طور معمول قبل از شروع رژیم کتو، رژیم غذایی با کربوهیدرات بالایی مصرف می کنند ممکن است نسبت به افرادی که به طور کلی رژیم کم کربوهیدرات متوسط مصرف می کنند ، مدت بیشتری طول بکشد تا وارد کتوز شوند.

ایا رژیم کتوژنیک لاغر میکند

بنابراین می توان گفت که این رژیم در ۳ تا ۶ ماه اول، باعث کاهش وزن بیشتری نسبت به رژیم های دیگر می شود. برخی از تحقیقات نشان داده اند که این رژیم فواید بیشتری نسبت به رژیم کربوهیدارت پایین دارد. خلاصه: مطالعه برچسبهای غذا، برنامهریزی جلوتر برای وعدههای غذایی و همراه خود آوردن غذایتان هنگام بازدید از اعضای خانواده یا دوستان میتواند کار شما را برای وفادار ماندن به رژیم غذاییتان سادهتر سازد. علاوه بر این انسولین به بدن شما این اجازه را میدهد که از قند موجود در خون استفاده کنید یا آن را ذخیره کنید. زمانی که شما بیش از حد چاق هستید احتمالا مبتلا به عوارضی مثب دیابت، فشار خون بالا و بیماریهای قلبی هم هستید به همین خاطر حتما برای پیروی از رژیم کتوژنیک با پزشک خود مشورت کنید و زیر نظر پزشک پیش بروید. پس با توجه به میزان وزن آب بدن هر فرد، اندازه کاهش وزن افراد در دوران رژیم کتو هم ممکن است متفاوت باشد. همچنین پروتئین را به میزان متوسطی در وعدههای غذایی نگه میدارند (حدود ۲۰ درصد). به طور کلی، تا زمانی که در این محدوده مشخص شده توسط پزشک بمانید (و کربوهیدرات های خود را زیر ۳۵ گرم نگه دارید)، برای ورود و ماندن در کتوز مشکلی ندارید.

به طور معمول، برای این کار باید مصرف کربوهیدرات روزانه خود را به ۳۵ گرم کربوهیدرات کل و ۲۵ گرم کربوهیدرات خالص محدود کنید. خودِ چربیهای آزادِ بدن به طور مستقیم نمیتوانند مورد استفادهٔ بدن قرار گیرند، زیرا نمیتوانند از سدِ مغزی عبور کرده و وارد مغز شوند. زمانیکه بدن در شرایطِ ویژه قرار میگیرد، به تخریبِ پروتئینها و چربیهای خودِ بدنِ فرد پرداخته، قند تولید کرده و از آنها استفاده میکند، از جمله در مواردی که قند یا کالری به بدن نرسد، چربیها را میشکند و این کمبود را از این طریق جبران میکند. بیمارستان جانز هاپکینز امروزه به بیماران مکملهای پتاسیم سیترات میدهد که احتمال سنگهای کلیوی را ۷ برابر کم میکند. این با نظر یک متخصص مخالفت شد که اثربخشی کوتاه مدت به معنای “خوب بودن” نیست. من کسی را نمی شناسم که بتواند این رژیم را برای مدت طولانی دنبال کند. بله. گرچه مهم است تا در ابتدا میزان کربوهیدرات مصرفی خود را کاهش دهید. در رژیم کتوژنیک، شما باید کمتر از 50 گرم کربوهیدرات در روز مصرف کنید. در واقع ما در تیم وب سایت زیبیتو ، به عنوان به روز ترین مرجع تناسب اندام و لاغری، وظیفه خودمون میدونیم که تمام چیزهایی رو که کاربرمون لازم داره رو در اختیارش قرار بدیم.

با کاهش چشمگیر مصرف کربوهیدرات خود به کمتر از ۵۰ گرم در روز ، بدن شما مجبور می شود تا از گلیکوژن های خود برای انرژی استفاده کند – و درنهایت به استفاده از کتون ها به عنوان سوخت تبدیل شود .مدت زمان لازم برای ورود کتوز در افراد مختلف متفاوت است . برای کاهش احتمال بروز این عوارض لازم است تا فرد قبل از قطع کردن کامل کربوهیدرات، با مشورت پزشک تا چند هفته از رژیم کم کربوهیدرات پیروی کند. سبزیجاتی که کربوهیدرات کمی دارند اما همچنان حاوی فیبر هستند، گزینه خوبی برای رژیم کتو هستند. اگرچه رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن عالی است، اما ممکن است برای کسانی که سبک زندگی بیش از حد کم تحرک دارند کافی نباشد. حال اگر در رژیم غذایی، مقدار قند کم باشد، کبد، چربی را به اسید چرب و اجسام کتونی مبدل میکند. خلاصه: این رژیم تغذیهای به شما کمک میکند تا کمی بیشتر از رژیم غذایی مبنی بر مصرف چربی کمتر، وزن کم کنید.